home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 847 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  StarWars tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: StarWars tråden  (Læst 2867 gange)
Dasmessi
Gæst
 
StarWars tråden
« : 24 Nov 2008, 19:50 »



Efter at have kukket lidt rundt på siden, har jeg undret mig over vi ikke har en StarWars tråd. Det er der kommet nu!
Her diskuterer man alt, om denne fantastiske serie. Så kom igang!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #1: 24 Nov 2008, 19:54 »

Kunne være du selv skulle ligge op til lidt debat selv? Det er svært bare at debatere uden at der bliver lagt op til noget fra start Thumbs Up

Men personligt er StarWars ikke lige mig. Jeg har set 1'eren, da jeg var 8 eller sådan noget, og den var da ok, men er generelt ikke så meget for Science Fiction Smiley Jeg vil dog gerne erkende at det er nogle fantastiske film, de er bare ikke mig Thumbs Up
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #2: 24 Nov 2008, 19:54 »

Altså er tråden ikke om filmene men om Serien? Personligt synes jeg at den nye serie er GENIAL. Den stiller sulten efter at filmene ikke rigtig er interessante efter flere ganges kiggeri.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Dasmessi
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #3: 24 Nov 2008, 19:56 »

Kunne være du selv skulle ligge op til lidt debat selv? Det er svært bare at debatere uden at der bliver lagt op til noget fra start Thumbs Up

Men personligt er StarWars ikke lige mig. Jeg har set 1'eren, da jeg var 8 eller sådan noget, og den var da ok, men er generelt ikke så meget for Science Fiction Smiley Jeg vil dog gerne erkende at det er nogle fantastiske film, de er bare ikke mig Thumbs Up
Ville være en idé. Ville bar lige høre de førstes mening. StarWars er bestemt mig. Har set alle filmene og syntes de er fantastiske. Min favorit er Star Wars - Revenge of the Siths
Kanon film. Ærgeligt det er den sidste, og at der ikke kommer flere, for det er en nice filmserie Thumbs Up
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #4: 24 Nov 2008, 19:59 »

jeg har set alle filmene masse gange, synes de er rigtig gode, men det er noget tid siden jeg sidst så en af filmene.
Logged

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #5: 24 Nov 2008, 20:09 »

de er næsten lige været sendt på tv2
jeg mener at star wars filmene spaker røv de er for fede Opstemt
Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #6: 24 Nov 2008, 20:09 »

Jeg ELSKER Star Wars er selv en stor fan af dem og har set alle filmene flere gange - er helt tosset med Star Wars
Men jeg ser dem ikke så ofte for når jeg har set en så skal jeg ser serien færdig eller kan jeg ikke tænke på andet.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: StarWars tråden
« Svar #7: 24 Nov 2008, 20:23 »

Elsker at se StarWars, men synes alligevel der er aaalt for lidt lyssværd kampe i dem. Der er en del i 3'eren ellers synes jeg det er lidt tyndt med det, og det er jo det fedeste ved StarWars.  crazy
Logged

former zoesuckins

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #8: 24 Nov 2008, 20:28 »

Ahhhhhh lige en tråd for mig det her jeg er jo kæmpe Star Wars fan Opstemt Thumbs Up

Jeg kan huske at første gang jeg så Star Wars var med min papfar da jeg boede i Tyskland.. Har vel været 7-8 år gammel, og jeg blev fra første sekund dybt forelsket, hvilket jeg stadig er Opstemt

Jeg syntes simpelthen det er så fascinerende film, og så fascinerende fantasi, at man kan finde på sådan noget.. Og elsker handlingen, samt effekterne overalt på jorden  Kys

Jeg syntes samtidigt også det er en sjov måde de har opdelt det på.. At man i 70'erne startede hvor Luke og Leia var voksne, og hvor Darth Vader var kommet til, for så at følge Vader som ung i den nye!... Elsker simpelthen de gamle film, og er altid helt væk specielt når jeg ser 2'ern, samt 3'ern... 1 ern er også god, men der er simpelthen ikke nok fight en i mod en, og det er langt mere med deres flyvere Peace

Jeg finder det svært at vælge en favorit af 2'ern og 3'ern da de begge er så fantastisk lavet på hver sin måde, og syntes det er revolutionerende for den tid, at det rent faktisk er de onde som vinder en gang... Hvilket Luke er selv udenom da han ikke vil færdiggøre sin Jeditræning, hos Yoda, pga at hans venner er taget til fange af Darth Vader i den svævende by, ejet af Lando. Kampen mellem Darth Vader og Luke er hård og Brutal, og her ser man vel for første gang i Star Wars de kræfter som en færdiguddannet Jedi besider, hvilket for mig var helt fantastisk at se, og stadig er det Smiley

3'ern er vel et eller andet sted nr 1 fordi den simpelthen har ALT, hvad en star wars film skal indeholde.. De har krigen i skoven på planeten Endor mellem imperiets tropper og de små bjørne(  Kys ) samt frihedskæmperne, de har den vilde kamp imellem vader og Luke som er det endelige opgør, hvor man også ser at Vader faktisk indeholder noget godt, da han redder Luke fra at blive stægt at Sith fyrstens kræfter, SAMT krig i luften! Shockeret
Så slutter det af med at de skal ødelægge dødsstjernen men for at gøre det skal de første trænge ind i en bunker, og fjerne forsvarsskjoldet som er aktiveret fra Endor.. Det lykkedes og så får Skurken fra 2'ern Lando chancen for at rette op på det, og med venner samt fjender efter sig, flyver han helt ind i dødsstjernens indre og tilintetgører den, og når liiiiiiiiiiiiiiige akkurat ud Grin Opstemt Thumbs Up

KLASSE!!!!!

Af de nye film er det kun 1'eren som for alvor kan samle mig.. Den har også det hele.. En ung knøs som er taget til fange af en slavehandler, men hvor qui-gon ser det gode i ham, og spiller med hans slavehandler om at frigive Anakin, hvis han bare vinder løbet.. ( pod- rehnen hedder det på tysk, for har den kun på tysk Grin )... Hvilket i øvrigt også er noget af det fedeste ved Star wars.. Alt for fedt at se de kræfter kørerne bliver udsat for i Tattoines hede ørken Opstemt

Og så til den scene jeg husker bedst.. Kampen mellem Darth Moul og Obi wan, samt qui gon.. Hans dobbelt sværd er helt eminent, og han er en ekstremt prof Jedi.. Den måde han kan klare to på med det sværd, syntes jeg den dag i dag er dybt fascinerende Opstemt.. Også musikken til er bare så perfekt... Samtidigt med det bliver Anakin helten da han tilintetgøre det store droideskib, selvom det måske ikke var helt med vilje.. Qui-gon dør desværre da Moul gennemspider ham, men obi wan gør slaget færdigt, og tilintetgører ham... For mig og se den mest fantastiske scene nogensinde i Starwars Thumbs Up

Og så en sidste ting...  Star wars SKAL ses på TYSK!!!!!!.. Det er simpelthen så genialt, og det gør ordende, og samtalerne så meget federe, at i tror det er løgn Opstemt... Jeg bliver stadig helt høj af at se star wars på tysk, for det er seriøst star wars SPROGET!!!! Cool



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #9: 24 Nov 2008, 20:33 »

Darth Maul er nu ikke jedi ;-)

Jeg er ikke ligefrem inkarneret Star Wars-tilhænger, men mener dog, at de gamle film var fænomenale. Den nye etter og den nye toer er i mine øjne elendige, mens 'Revenge of the Sith' er glimrende.

Min rækkefølge må være: V, VI, IV, III, II, I
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #10: 24 Nov 2008, 20:36 »

Jo Darth Maul er uddannet Jedi bare af den mørke side...

For hvis han ikke var en Jedi ville han slet ikke kunne klarer sig i mod de to.. Og da slet ikke på en gang Shockeret Peace...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #11: 24 Nov 2008, 20:38 »

Jo Darth Maul er uddannet Jedi bare af den mørke side...

For hvis han ikke var en Jedi ville han slet ikke kunne klarer sig i mod de to.. Og da slet ikke på en gang Shockeret Peace...

Forkert. The Jedi Order tilhører The Light Side. Darth Maul er sith. I det større billede blev han vistnok kidnappet fra Jedi-akademiet af Sidious i en ung alder.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #12: 24 Nov 2008, 20:41 »

Ergo må han også være Jedi.. Sidious må bare have haft kendskab til træningen, så han har kunne oplærer ham det sidste stykke Peace

PLus at det kun er Jedier der må gå med lyssværd Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: StarWars tråden
« Svar #13: 24 Nov 2008, 20:42 »

Lad mige sige det sådan han kan i hvert fald nøjagtigt de samme ting som qui-gon, og obi-wan Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: StarWars tråden
« Svar #14: 24 Nov 2008, 20:42 »

Ergo må han også være Jedi.. Sidious må bare have haft kendskab til træningen, så han har kunne oplærer ham det sidste stykke Peace

PLus at det kun er Jedier der må gå med lyssværd Peace

Nej, han er ikke jedi. Han blev ikke færdiguddannet på akademiet.

The Jedi Order er "de gode". The Sith er deres fjender, som også bærer lyssværd. Count Dooku, Darth Maul og hvad de ellers hedder, de er sith.

Lad mige sige det sådan han kan i hvert fald nøjagtigt de samme ting som qui-gon, og obi-wan Smiley

Ikke nøjagtig; de udnytter forskellige aspekter af Kraften.
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 20:46 af United-styrer » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010