home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Playstation 4
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Playstation 4  (Læst 3014 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #15: 23 Nov 2008, 22:52 »

Det er stadig det man kalder en billig fremstilling.. Man har brugt nogle billigere komponenter også har man ikke vidst præcist hvad man ville med konsollen som du kan læse i link nr.2..
Men det er da klart den bliver bedre med tiden og de videre udvikler den og retter op på fejlen .. Ville jeg også gøre hvis hele RROD problemet kostede mig 4,7 milliarder !
Det er bare et princip med man udsendte et produkt der var langt fra færdigt på markedet bare for at slå Sony .. Det er super dårlig stil og derudover giver det bare selskabet og maskinen et dårligt ry..

Alt elektronik kan fejle .. True dat men hvis du læser årsagerne til det fejler så ville du vide hvor jeg har det fra.. Når du bruger en komponent der koster 5 $ fx i stedet for at tage den til 20 $ for at skynde på produktionen og samtidig får omkostningerne ned så er det jo dårlig kvalitet .. Hvis du havde en fejlprocent på 1-2 stykker kan man sige "Alt elektronik kan fejle"..
Når den var på 30 %  så er det dårlig kvalitet ..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Playstation 4
« Svar #16: 23 Nov 2008, 22:54 »

Tjaa det er fint nok
Men en fail procent på 30 er det noget man kalder god kvalitet i din verden?? Bare et spørgsmål..
Kan godt være ydeevnen på de to konsoller er nogenlunde den samme men flere dele af produktionen fra microsofts side har været for dårlige og det har ført til resultatet af en billig konsol med en HOLDBARHEDS kvalitet der har mærket følgerne af det..

Det her er godt nok ikke den samme artikel jeg læste men det er en anden microsoft medarbejder (der har arbejdet med xbox360'eren).. Du kan jo passende læse lidt af den så forstår du hvad jeg mener: http://blog.seattlepi.nwsource.com/digitaljoystick/archives/129866.asp

SÅ har jeg en anden her du også passende kan læse: http://www.guardian.co.uk/technology/2008/nov/13/xbox-truth
Så inden du sidder og siger jeg ik ved en skid om noget og bare udtaler dig så er jeg træt af at folk dømmer andre så fucking hurtigt herinde.. Man kan ik sige 2 ord uden at blive dømt som et eller andet .. Men må man vel bare acceptere!

Nu skulle du måske også selv, overveje det med tonen.

Jeg synes uden tvivl at PS3'en er den bedste konsol på markedet pt. Både med dens Blue-Ray, ydeevne, spil og online del. Men jeg er sikker på at X360'en bestemt også er en klasse konsol - og endda også en god pris.

Mht. PS4, så tvivler jeg på at det kommer i 2009. Nu kan jeg ikke lige huske, hvornår 3'eren udkom, men jeg tror simpelthen ikke Sony kan udvikle en ny maskine, der er væsentligt forbedret i forhold til 3'eren endnu. Smiley

Edit: Det dér med at udsende ting for hurtigt, med mange fejl. Kender vi det? Rullende Øjne
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #17: 23 Nov 2008, 22:58 »

Men maskinen har jo ikke længere problemer, og det skylder du at nævne i dit første indlæg, i denne tråd. Den har før haft problemer, men hvad hulen har det af relevans for forbrugere i dag? Intet.

Desuden er der absolut ingen korrekte belæg for følgende, som du skriver: "Tilgengæld Xbox360 bliver allerede udskiftet om nogle år"

Hvorfor skulle den det? Du nævner at det er en billig fremstilling osv., men maskinen er jo på fuld højde med PS3, bortset fra Blu-Ray?
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #18: 23 Nov 2008, 22:59 »

Tja der er vidst noget med FM09 Wink
Men ja der er set en del eksempler på det og det er gået galt de fleste gange.. Så man skulle tro selskaberne har lært lektien men åbenbart ikke Wink
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 23:13 af DimitarBerbatov » Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #19: 23 Nov 2008, 23:12 »

Men maskinen har jo ikke længere problemer, og det skylder du at nævne i dit første indlæg, i denne tråd. Den har før haft problemer, men hvad hulen har det af relevans for forbrugere i dag? Intet.

Desuden er der absolut ingen korrekte belæg for følgende, som du skriver: "Tilgengæld Xbox360 bliver allerede udskiftet om nogle år"

Hvorfor skulle den det? Du nævner at det er en billig fremstilling osv., men maskinen er jo på fuld højde med PS3, bortset fra Blu-Ray?

Hm for det første kan du jo se på prisen på en PS3 og en Xbox360..
Nu kan jeg ikk lige finde ud af hvad prisen for at fremtille en PS3 og en Xbox360 er .. Men jeg vil næsten vædde med at det er dyrere at fremstille en PS3 end en Xbox360, deraf billig fremstilling også at man bruger billige komponenter istedet for at tage nogle af de dyrere (bedre kvali??)..

Tror den bliver udskiftet om nogle år på baggrund af en artikel jeg har læst blandt mange.. http://www.parislemon.com/2008/02/xbox-3-4-and-wii-2-likely-by-2010-but.html

Samt at en VP (Vice-president) for Microsoft allerede i 2006 sagde de arbejde på en ny konsol - derudover har Microsoft strøget nogle spil til xbox360'eren der skulle være udkommet sent 2009 start 2010..
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #20: 23 Nov 2008, 23:57 »

Stop nu det fanboy møg!

Xbox360'eren udkom i 2005 og playstation 3 i 2007 - og at Sony ikke har formået at skabe noget bedre på de 2 år er mig en GÅDE...

Hvis playstation 3 ikke skulle have nogen fordele - ville det da være direkte elendigt af Sony (Ja, pinligt er det vidst allerrede)

Rent spille og grafikmæssigt er der jo pt. ingen forskel på maskinerne - så medmindre man mangler en blueray afspiller, ser JEG ikke meningen i at købe playstation 3. (ser du screenshot ved de nuværende spil er det kun "fanboys" der ser usynlige forbedringer ved begge konsoler)

Bare det at microsoft har været foran på denne front, har givet bl.a. mig 2 års længere oplevelse end andre der har ventet på playstation 3, at der så allerrede vil komme en ny xbox betyder jo blot at man her bliver forkælet på samme måde igen, fremfor at vente på en eventuel playstation 4...

Jeg vidste ikke selv om jeg skulle vente på playstation 3 eller købe en xbox360, jeg tog så chancen - og har bestemt ikke fortrudt det efter at have prøvet begge konsoller....

Alt i alt har man vel kun vundet ved at købe en xbox360 før playstation 3's release...

Og det at du kan købe en ny xbox360 premium til 1300 kr pt. - vil det stadig kunne svare sig - frem til udgivelsen af en evt. ny playstation 4 eller xbox...

En ting der er sikkert - jeg springer på den, som før, første og bedste, set i klogskabensbaglys.. .




Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010