home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Playstation 4
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Playstation 4  (Læst 3013 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Playstation 4
« : 23 Nov 2008, 21:35 »

Er jeg den eneste som har hørt rygter om at playstationen 4 udkommer i år 2009? pga. de havde lavet nogen fejl med 3'eren.
Eller er der andre der har hørt om det rent faktisk passer? Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Playstation 4
« Svar #1: 23 Nov 2008, 21:36 »

Er jeg den eneste som har hørt rygter om at playstationen 4 udkommer i år 2009? pga. de havde lavet nogen fejl med 3'eren.
Eller er der andre der har hørt om det rent faktisk passer? Smiley
Jeg har ikke, hvor har du hørt de rygter? (:
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #2: 23 Nov 2008, 21:38 »

lyder ikke som helt sandsynligt, synes jeg.

De har investeret for mange penge i det, og der er ikke sket nok på markedet rent teknisk til, at en PS4 vil være nødvendig at lave. Spil til PS3 kan stadig udvikles rent grafisk, uden maskinen vil begynde at halte. Så det tror jeg ikke er holdbare rygter
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #3: 23 Nov 2008, 21:39 »

på nogen debat forummer, forskellige steder på nettet. Blandt andet på coolshop.dk .. Der står godt nok også nogen steder at den først kommer i 2010. d:
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Cesc
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #4: 23 Nov 2008, 21:39 »

"Siden den næste generation af Xbox rygtes til at udkomme i 2011-2012 spekuleres der så i at lancere PS4 allerede i 2010-2011." - http://www.playstadium.dk/2008/09/30/foerste-oplysninger-om-playstation4

Jeg tror ikke du skal regne med den kommer i år 2009..

 Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #5: 23 Nov 2008, 21:41 »

Der har sivet mange rygter ud i pressen, men så er det jo bare om man vil tro på dem.

Der skulle dog være sluppet oplysninger ud om detaljer om den:
http://www.playstadium.dk/2008/09/30/foerste-oplysninger-om-playstation4

EDIT: Too slow. Smiley
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #6: 23 Nov 2008, 21:42 »

"Siden den næste generation af Xbox rygtes til at udkomme i 2011-2012 spekuleres der så i at lancere PS4 allerede i 2010-2011." - http://www.playstadium.dk/2008/09/30/foerste-oplysninger-om-playstation4

Jeg tror ikke du skal regne med den kommer i år 2009..

 Wink

Nå okay (:  så kunne det godt ske at dem jeg har hørt, ikke passer Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Højgaard7
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #7: 23 Nov 2008, 21:45 »

haha det sker 100 % ikke Opstemt der går mindst 5 år ..
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #8: 23 Nov 2008, 21:47 »

Tror nu ikke i skal være bange for at købe en PS3, for den næste PS kommer jo ikke lige i morgen.

PS3 har slet ikke vist alt hvad den kan endnu. Dens kraft er langt stærkere end X360 og grafikken vil kun blive bedre og bedre i spillene fremover. Dette er dog ikke for at starte en fanboy krig mod Xbox, da jeg intet har i mod den.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #9: 23 Nov 2008, 22:09 »

Hm jeg har hørt fra flere forskellige steder at PS3'eren skulle ha en "levetid" på ca. 10 år .. Så der kommer til at gå lang tid .. Der gik også en 6-7 år mellem PS2 og PS3'eren så som motZ siger der går lang tid og I skal ikke være bange for at købe en PS3..

Tilgengæld Xbox360 bliver allerede udskiftet om nogle år.. Det er en billig fremstilling og Microsoft's mål var at få den ud inden PS3'eren hvilket også lykkes for dem..Men på den anden side har de skyndet på produktionen og kvaliteten af maskinen er også blevet deraf.. Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #10: 23 Nov 2008, 22:17 »

Tror ikke vi ser en PS4 før år 2011-12 - tidligst!

En anden ting, hvorfor ikke bruge tråden der netop omhandler spillekonsoller, til et emne som dette?

Tilgengæld Xbox360 bliver allerede udskiftet om nogle år.. Det er en billig fremstilling og Microsoft's mål var at få den ud inden PS3'eren hvilket også lykkes for dem..Men på den anden side har de skyndet på produktionen og kvaliteten af maskinen er også blevet deraf.. Wink

Hvad er da det for noget pis at lire af? Dårlig kvalitet? Den vil jeg meget gerne høre nogle gode argumenter for.
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #11: 23 Nov 2008, 22:24 »

Hvad er da det for noget pis at lire af? Dårlig kvalitet? Den vil jeg meget gerne høre nogle gode argumenter for.

Hva med at holde en sober tone først og fremmest..!
Hm hvis jeg nu havde den artikel hvor en af chefudviklerne for Xbox'en havde udtalt sig så kan du jo læse det selv..
Men vil prøve at finde den til dig.. Overvejede selv kraftigt at købe en xbox på det tidspunkt men efter at ha læst den artikel tænkte jeg nej tak..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #12: 23 Nov 2008, 22:30 »

Amen folk skal virkelig lade være med at udtale sig om noget, som de absolut ingen forstand eller viden har om. Det kan jeg virkelig ikke snuppe.

Xbox 360 er en virkelig god konsol, og på ingen måde dårligere end PS3. Okay, den har ikke Blu-Ray, men ydeevnen er noget nær 100% den samme.

At sige konsollen er af dårlig kvalitet, er virkelig ude af proportioner.
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Playstation 4
« Svar #13: 23 Nov 2008, 22:40 »

Tjaa det er fint nok
Men en fail procent på 30 er det noget man kalder god kvalitet i din verden?? Bare et spørgsmål..
Kan godt være ydeevnen på de to konsoller er nogenlunde den samme men flere dele af produktionen fra microsofts side har været for dårlige og det har ført til resultatet af en billig konsol med en HOLDBARHEDS kvalitet der har mærket følgerne af det..

Det her er godt nok ikke den samme artikel jeg læste men det er en anden microsoft medarbejder (der har arbejdet med xbox360'eren).. Du kan jo passende læse lidt af den så forstår du hvad jeg mener: http://blog.seattlepi.nwsource.com/digitaljoystick/archives/129866.asp

SÅ har jeg en anden her du også passende kan læse: http://www.guardian.co.uk/technology/2008/nov/13/xbox-truth
Så inden du sidder og siger jeg ik ved en skid om noget og bare udtaler dig så er jeg træt af at folk dømmer andre så fucking hurtigt herinde.. Man kan ik sige 2 ord uden at blive dømt som et eller andet .. Men må man vel bare acceptere!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 4
« Svar #14: 23 Nov 2008, 22:43 »

Men de artikler der, er jo på ingen måde relevante? Konsollen har haft en stor fejlprocent, men X360 konsollerne er i dag RROD-immune.

Derfor er det imo noget fis at sige, at X360 er en konsol af dårlig kvalitet. Alt elektronik kan fejle.
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010