home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 1173 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 09 - Fri snak tråden
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: FM 09 - Fri snak tråden  (Læst 78912 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #270: 16 Nov 2008, 01:11 »

Har lige 2 spørgsmål:

1. Er der nogle der har oplevet at spillere optræder dobbelt på taktikken under kampe?
2. Er jeg den eneste der synes det er noget fis at en spiller SKAL have pil frem for at rykke fremad ofte?
Logged


enged
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #271: 16 Nov 2008, 01:16 »

Sherif, jeps til nummer 1 det er rigtig irriterende, nummer 2 det har jeg ikke rigtig lagt mærke til
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #272: 16 Nov 2008, 01:17 »

Heysa.
Ved ikke om det her har været oppe og vende tidligere. Men er der nogle der har startet et game med BIF ?
Jeg har nu spillet 1 sæson og er nået halvvejs i sæson nr 2. Har købt Alexander Tettey og Abdou Razak Traore ellers har jeg ville prøve
udvilke talenter der osv. Men i forevejen har de jo et udemærket hold.  
Det jeg ville hører er om andre har haft problemer med mål scoringen i BIF eller generalt, specielt Duncan kan jeg ikke få til at score. Han scorede 10 mål i første sæson hvilket ikke er nok og efter 18 spillerunder (er i vinterpausen) har han endnu ikke scoret. Det samme problem har jeg med Jallow og Peter Madsen.. uanset hvor i målfeltet de modtager bolden hamrer de den altid langt forbi, nogle der har et fif til deres indstillinger måske? Så jeg har måtte score mine mål fra midtbanen, specielt Jan Kristiansen scorer jo næsten på alle langskud han forsøger sig på.
Men syntes ikke der er lavet meget om fra da 08'eren kom ud der brændte de jo også i lange baner indtil at patch 8.0.2 udkom der blev rettet på det. Hvis det ikke bare er i mit game syntes jeg det er ringe igen fra SI side.
Desuden vælter målene ind hos mig, og forsøger med forskellige indstillinger hos mine midterforsvare Jon jønsson og max VS..
Og som nævnt tidligere så har jeg ikke brændt et straffe endnu, men har dog heller ikke brændt nogle endnu.

Nogle der har et forslag på alle de afbrændere? og nogle indstillinger til Duncan? og evt alle de mål der vælter ind lige pt. Plejer somregel at kører opdækning i zoner, men har også prøvet mandsopdæking lige lidt hjælper det desværre.

Jeg stiller sådan her op:

                    S. Andersen
D. Wass   Jon Jønsson  Max VS  T.Rasmussen

        Samuel Holmen A.Tettey

A. Farnerud    M.Ericsson  K. Lorentzen

                  Duncan/Jallow.
Logged

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #273: 16 Nov 2008, 01:22 »

Kunne du ikke uddybe det?
Hvordan går det så med de saves??

Det går faktisk fint nok, borset fra at liverpool ikke gider og slippe torres for 450 mio ..
Men har købt sakho, saivet, Wijnaldum, Fleck som talenter. Bød 300 mio for ramsey, det afviste de :/
Derudover har jeg solgt dudek til espanyol, og købt sergio asenjo istedet.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #274: 16 Nov 2008, 01:23 »

Jeg har tænkt på. Hvorfor er de der grønne prikker ved spilleren på positionen der? Hvad skal de gøre godt for?
Logged

enged
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #275: 16 Nov 2008, 01:26 »


Det går faktisk fint nok, borset fra at liverpool ikke gider og slippe torres for 450 mio ..
Men har købt sakho, saivet, Wijnaldum, Fleck som talenter. Bød 300 mio for ramsey, det afviste de :/
Derudover har jeg solgt dudek til espanyol, og købt sergio asenjo istedet.

Ramsey vil vel heller ikke skifte når han lige er kommet til arsenal?

Jeg har tænkt på. Hvorfor er de der grønne prikker ved spilleren på positionen der? Hvad skal de gøre godt for?

Det er for at se hvor gode de er på deres position =) hvis den er rød kan de slet ikke spille der, i stedet for man skal ind under positioner Smiley
Logged

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #276: 16 Nov 2008, 01:27 »

Det er vist hvor godt de spiller på de forskellige posioner ..
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #277: 16 Nov 2008, 01:28 »

Arrh. Okay. Derfor. Det var bare en ting jeg undrede mig meget over i demoen. Tak for det.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #278: 16 Nov 2008, 01:33 »

Arrh. Okay. Derfor. Det var bare en ting jeg undrede mig meget over i demoen. Tak for det.

Det var så lidt, er glad for at hjælpe :b
Logged

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #279: 16 Nov 2008, 01:35 »

Heysa.
Ved ikke om det her har været oppe og vende tidligere. Men er der nogle der har startet et game med BIF ?
Jeg har nu spillet 1 sæson og er nået halvvejs i sæson nr 2. Har købt Alexander Tettey og Abdou Razak Traore ellers har jeg ville prøve
udvilke talenter der osv. Men i forevejen har de jo et udemærket hold.  
Det jeg ville hører er om andre har haft problemer med mål scoringen i BIF eller generalt, specielt Duncan kan jeg ikke få til at score. Han scorede 10 mål i første sæson hvilket ikke er nok og efter 18 spillerunder (er i vinterpausen) har han endnu ikke scoret. Det samme problem har jeg med Jallow og Peter Madsen.. uanset hvor i målfeltet de modtager bolden hamrer de den altid langt forbi, nogle der har et fif til deres indstillinger måske? Så jeg har måtte score mine mål fra midtbanen, specielt Jan Kristiansen scorer jo næsten på alle langskud han forsøger sig på.
Men syntes ikke der er lavet meget om fra da 08'eren kom ud der brændte de jo også i lange baner indtil at patch 8.0.2 udkom der blev rettet på det. Hvis det ikke bare er i mit game syntes jeg det er ringe igen fra SI side.
Desuden vælter målene ind hos mig, og forsøger med forskellige indstillinger hos mine midterforsvare Jon jønsson og max VS..
Og som nævnt tidligere så har jeg ikke brændt et straffe endnu, men har dog heller ikke brændt nogle endnu.

Nogle der har et forslag på alle de afbrændere? og nogle indstillinger til Duncan? og evt alle de mål der vælter ind lige pt. Plejer somregel at kører opdækning i zoner, men har også prøvet mandsopdæking lige lidt hjælper det desværre.

Jeg stiller sådan her op:

                     S. Andersen
D. Wass   Jon Jønsson  Max VS  T.Rasmussen

         Samuel Holmen A.Tettey

A. Farnerud    M.Ericsson  K. Lorentzen

                   Duncan/Jallow.
Kan du ikke smide et ss op at ham A. Tettey? Rullende Øjne
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #280: 16 Nov 2008, 01:36 »

Heysa.
Ved ikke om det her har været oppe og vende tidligere. Men er der nogle der har startet et game med BIF ?
Jeg har nu spillet 1 sæson og er nået halvvejs i sæson nr 2. Har købt Alexander Tettey og Abdou Razak Traore ellers har jeg ville prøve
udvilke talenter der osv. Men i forevejen har de jo et udemærket hold.  
Det jeg ville hører er om andre har haft problemer med mål scoringen i BIF eller generalt, specielt Duncan kan jeg ikke få til at score. Han scorede 10 mål i første sæson hvilket ikke er nok og efter 18 spillerunder (er i vinterpausen) har han endnu ikke scoret. Det samme problem har jeg med Jallow og Peter Madsen.. uanset hvor i målfeltet de modtager bolden hamrer de den altid langt forbi, nogle der har et fif til deres indstillinger måske? Så jeg har måtte score mine mål fra midtbanen, specielt Jan Kristiansen scorer jo næsten på alle langskud han forsøger sig på.
Men syntes ikke der er lavet meget om fra da 08'eren kom ud der brændte de jo også i lange baner indtil at patch 8.0.2 udkom der blev rettet på det. Hvis det ikke bare er i mit game syntes jeg det er ringe igen fra SI side.
Desuden vælter målene ind hos mig, og forsøger med forskellige indstillinger hos mine midterforsvare Jon jønsson og max VS..
Og som nævnt tidligere så har jeg ikke brændt et straffe endnu, men har dog heller ikke brændt nogle endnu.

Nogle der har et forslag på alle de afbrændere? og nogle indstillinger til Duncan? og evt alle de mål der vælter ind lige pt. Plejer somregel at kører opdækning i zoner, men har også prøvet mandsopdæking lige lidt hjælper det desværre.

Jeg stiller sådan her op:

                     S. Andersen
D. Wass   Jon Jønsson  Max VS  T.Rasmussen

         Samuel Holmen A.Tettey

A. Farnerud    M.Ericsson  K. Lorentzen

                   Duncan/Jallow.
Hvorfor i alverden bruger du ikke Jan Kristiansen? Syntes han er bedre end Lorentzen.
Logged

xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #281: 16 Nov 2008, 01:39 »

Hvorfor i alverden bruger du ikke Jan Kristiansen? Syntes han er bedre end Lorentzen.
Og husk og forlænge hans kontrakt, da han har en frikøbs klausul på 12.000.000 kr.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #282: 16 Nov 2008, 01:40 »

Jeg spillede med Brøndby i demoen. Nøj vor Max VS bombede på hovedstød via hjørnespark. Tror han var min topscore Opstemt
Logged


xromand
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #283: 16 Nov 2008, 01:44 »

Jeg spillede med Brøndby i demoen. Nøj vor Max VS bombede på hovedstød via hjørnespark. Tror han var min topscore Opstemt
Nice Opstemt
Min topscore er jallow, med 3 mål, i 2 kmape. Haha ...
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #284: 16 Nov 2008, 01:52 »

Har lige oprettet et save med Vejle, med lidt hjælp fra editoren. De har fået sig en suggar daddy Smiley

Har revet David Beckham og Rivaldo til klubben Opstemt Plus at jeg har lavet mig selv som ung 15 årig verdensstjerne Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010