home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Andre manager spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Andre manager spil  (Læst 10272 gange)
torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Andre manager spil
« : 13 Okt 2005, 10:40 »

Som overksriften hentyder til, så ville jeg høre om der var andre manager spil i spiller, eller har spillet? Smiley

Det har ikke nød at være fodbold det hele.

Jeg starter selvfølgelig

Premier Manager 97 .. Det var her jeg for første gang rigtig fik lysten til manager spillene.. Jeg må indrømme at da jeg købe PM 97, så troede jeg at jeg kunne styre spillerne selv, ligesom man kunne i FIFA.. Jeg blev i starten skuffet, men da jeg havde rigtig sat mig ind i det blev det vendt om til lykke Smiley

CM/FM serien .. Startede rigtigt i 99/00, og har så spillet det meget lige siden.

Formel 1 Manager .. Jeg har altid fuldt meget med i Formel 1, og da jeg så dette spil i 2001 (mener at det var det års tal) måtte jeg bare eje det, og det har jeg da også brugt mange timer på  Thumbs Up

Har kort prøvet total club manager 200X, kan ikke huske årstallet... men det var ikke noget der fangede mig på samme måde som CM/FM og PM 97 gjorde Smiley

Har i prøvet nogle andre.. kan i anbefale nogle ? Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #1: 13 Okt 2005, 10:52 »

hvad går formel 1 manager ud på.

og hvorhenne kan man købe det.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Andre manager spil
« Svar #2: 13 Okt 2005, 10:59 »

hvad går formel 1 manager ud på.

og hvorhenne kan man købe det.

Hmm det et par år gammelt nu, men helt sikkert en masse sjove timer i det. Det går ud på at du bliver manager for dit eget formel 1 team (mclaren, bmw willieams osv).  Du skal så sørge for at skaffe de nyeste dele til din bil, som er på markedet. Skrive kontrakter med de 2 kørere + test kører til næste sæson, se om du kan skafffe en kontrakt i hus mht til motore, bremsning, osv så din bil er optimeret til hver evig eneste sæson.. Så skal du selvfølge være til stede når dine kørere kører løbene. Først er der træning, så kvalifikation og så selv løbet.. Du kan fortælle dem om de skal angribe, kører sikkert, presse den foran kørende + meget meget mere!!!.. der er mange muligheder i spillet, og det er helt sikkert et hit hvis du er vild med formel 1 Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #3: 13 Okt 2005, 11:02 »

ok har nemlig ledt efter sådan et spil og undret mig over at ingen producent har lavet noget lignende.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Andre manager spil
« Svar #4: 13 Okt 2005, 11:04 »

ok har nemlig ledt efter sådan et spil og undret mig over at ingen producent har lavet noget lignende.

Det er selvfølgelig EA der har stået for spillet..

Er ikke helt klar over hvor du kan købe det, men tjek f.eks. www.spilpriser.dk Smiley

Ellers så søg på det på google, regner ikke med det er noget problem at skaffe Smiley
« Seneste Redigering: 13 Okt 2005, 11:06 af torkR » Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #5: 13 Okt 2005, 11:13 »

hvad er det fulde og præcise navn.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Andre manager spil
« Svar #6: 13 Okt 2005, 11:14 »

hvad er det fulde og præcise navn.

Formel 1 manager 2001 - Mener jeg at der hedder når du skal søge på det!

På selve æsken jeg har, står der kun "Formel 1 manager"
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Andre manager spil
« Svar #7: 13 Okt 2005, 14:31 »

Som overksriften hentyder til, så ville jeg høre om der var andre manager spil i spiller, eller har spillet? Smiley

Det har ikke nød at være fodbold det hele.

Jeg har af forskellige managerspil prøvet:

Cycling Manager 1-4: Nogle sjove spil, som jeg har brugt mange timer på. Jeg har ikke investeret i det nyeste (Pro Tour Manager 2005), da jeg ikke helt havde lysten, men bestemt et spil, som man kan bruge meget tid på Wink

Total Club Manager 2004: Har spillet til PS2, men jeg kan ligeså godt sige det, som det er. LORTESPIL Grin

LLM Manager 2001: Igen et spil til PS2, som dog var noget bedre end TCM Thumbs Up

Four-four-two: Har prøvet det én gang, men ikke noget der fængede mig.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Andre manager spil
« Svar #8: 13 Okt 2005, 14:35 »

Jeg har af forskellige managerspil prøvet:

Cycling Manager 1-4: Nogle sjove spil, som jeg har brugt mange timer på. Jeg har ikke investeret i det nyeste (Pro Tour Manager 2005), da jeg ikke helt havde lysten, men bestemt et spil, som man kan bruge meget tid på Wink

Total Club Manager 2004: Har spillet til PS2, men jeg kan ligeså godt sige det, som det er. LORTESPIL Grin

LLM Manager 2001: Igen et spil til PS2, som dog var noget bedre end TCM Thumbs Up

Four-four-two: Har prøvet det én gang, men ikke noget der fængede mig.

Tænk at jeg kunne glemme Cycling manager 4, jeg ejer det jo selv Opstemt - Rigtig sjovt spil .. Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #9: 13 Okt 2005, 16:03 »

jeg spiller mest fm satm pro cykling manager

har også cykling manager. fede spil begge cykling spillene.

har også total club manager 2004 og 2005. spiller dem ikke så meget.

har så også gamle manager spil til playstation som premier manager og fa manager.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #10: 13 Okt 2005, 18:04 »

Jeg startede med CM1 i sin tid, og spillede lidt TCM98 en overgang da det udkom, men ellers har jeg holdt mig til CM/FM. Intet kommer i nærheden.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #11: 13 Okt 2005, 18:11 »

Alt i CM/FM jo.. Noget TCM eller faktisk fra første udgivelse af.. Og så lidt Cykling Manager i ny og næ... Når Acido er træt af det og jeg overtager skiven Wink
Logged

R O T R

United-styrer
Gæst
 
Sv: Andre manager spil
« Svar #12: 13 Okt 2005, 18:24 »

Pro Cycling Manager/Cycling Manager-serien

Four-four-two

Total Club Manager...

Har dog kun brugt nævneværdig tid på førstnævnte
Logged

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #13: 16 Okt 2005, 23:47 »

Første Manager spil var helt tilbage på C64 , der hed The Boss, Så var det Amigaen der tog over, der spillede jeg først The Manager, Dan Manager (Et dansk produceret spil, kom kun i en demo, det blev aldrig færdigudviklet, men der kunne man dope spillere osv, og det var det første med dansk liga, det var Elkjærs sidste år som Professionel, han spillede i vejle der, og det var den eneste klub man kunne vælge. On The Ball , On The Ball : World Cup Edition , Track Suit Manager, Tour 94 (Et dansk produceret "Cykel Managerspil". Player Manager til Amigaen også , en klassiker første decideret manager spil, men hvor du selv spillede, det var Kick Off og Manager i et. Bliver helt nostalgisk Opstemt

Premier Manager 1 + 2, Så CM 1, CM Italia og så resten af CM /FM serien , yderligere da jeg kom i militæret havde jeg lige investeret i Playstation 1 og der købte jeg Premier manager 97/98, og det fik vi meget glæde af over på kasernen, har så siden hen ikke rigtigt kunne lade mig fange af Premier Manager serien

Så Kom Total Club Manager i 2002 første gang mener jeg, det er så også lige blevet prøvet af.  Rugby Manager, Cycling Manager serien, lige fra 1eren til PCM 2005.

Horse Race Manager, et heste væddelæbs spil hvor man har en stald , skal ridde heste væddeløb osv , så er der Diverse Boxing Manager spil , hvor man er promotor. Og så en masse andre Manager spil har jeg prøvet, kan ikke huske dem alle sammen, men har vidst også nævt rigeligt tror jeg , i forhold til hvad andre har prøvet af ..Kald mig bare Manager-afhængig Opstemt
Logged


AH
Gæst
 
Sv: Andre manager spil
« Svar #14: 17 Okt 2005, 00:32 »

Første Manager spil var helt tilbage på C64 , der hed The Boss, Så var det Amigaen der tog over, der spillede jeg først The Manager, Dan Manager (Et dansk produceret spil, kom kun i en demo, det blev aldrig færdigudviklet, men der kunne man dope spillere osv, og det var det første med dansk liga, det var Elkjærs sidste år som Professionel, han spillede i vejle der, og det var den eneste klub man kunne vælge. On The Ball , On The Ball : World Cup Edition , Track Suit Manager, Tour 94 (Et dansk produceret "Cykel Managerspil". Player Manager til Amigaen også , en klassiker første decideret manager spil, men hvor du selv spillede, det var Kick Off og Manager i et. Bliver helt nostalgisk Opstemt

Premier Manager 1 + 2, Så CM 1, CM Italia og så resten af CM /FM serien , yderligere da jeg kom i militæret havde jeg lige investeret i Playstation 1 og der købte jeg Premier manager 97/98, og det fik vi meget glæde af over på kasernen, har så siden hen ikke rigtigt kunne lade mig fange af Premier Manager serien

Så Kom Total Club Manager i 2002 første gang mener jeg, det er så også lige blevet prøvet af.  Rugby Manager, Cycling Manager serien, lige fra 1eren til PCM 2005.

Horse Race Manager, et heste væddelæbs spil hvor man har en stald , skal ridde heste væddeløb osv , så er der Diverse Boxing Manager spil , hvor man er promotor. Og så en masse andre Manager spil har jeg prøvet, kan ikke huske dem alle sammen, men har vidst også nævt rigeligt tror jeg , i forhold til hvad andre har prøvet af ..Kald mig bare Manager-afhængig Opstemt

Hold da kæft en masse manager-spil Shockeret

Du har været hele genren rundt og har vist et udmærket kendskab nu Grin
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010