home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Andre manager spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Andre manager spil  (Læst 10309 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #15: 17 Okt 2005, 17:12 »

Første Manager spil var helt tilbage på C64 , der hed The Boss, Så var det Amigaen der tog over, der spillede jeg først The Manager, Dan Manager (Et dansk produceret spil, kom kun i en demo, det blev aldrig færdigudviklet, men der kunne man dope spillere osv, og det var det første med dansk liga, det var Elkjærs sidste år som Professionel, han spillede i vejle der, og det var den eneste klub man kunne vælge. On The Ball , On The Ball : World Cup Edition , Track Suit Manager, Tour 94 (Et dansk produceret "Cykel Managerspil". Player Manager til Amigaen også , en klassiker første decideret manager spil, men hvor du selv spillede, det var Kick Off og Manager i et. Bliver helt nostalgisk Opstemt

Premier Manager 1 + 2, Så CM 1, CM Italia og så resten af CM /FM serien , yderligere da jeg kom i militæret havde jeg lige investeret i Playstation 1 og der købte jeg Premier manager 97/98, og det fik vi meget glæde af over på kasernen, har så siden hen ikke rigtigt kunne lade mig fange af Premier Manager serien

Så Kom Total Club Manager i 2002 første gang mener jeg, det er så også lige blevet prøvet af.  Rugby Manager, Cycling Manager serien, lige fra 1eren til PCM 2005.

Horse Race Manager, et heste væddelæbs spil hvor man har en stald , skal ridde heste væddeløb osv , så er der Diverse Boxing Manager spil , hvor man er promotor. Og så en masse andre Manager spil har jeg prøvet, kan ikke huske dem alle sammen, men har vidst også nævt rigeligt tror jeg , i forhold til hvad andre har prøvet af ..Kald mig bare Manager-afhængig Opstemt

The Boss... Ah ja, det programmerede min far til at blive udvidet, det var genialt Smiley

Jeg var også med på Premier Manager 1+2 bølgen, hvorefter Cm1-FM05 har haft overtaget Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Andre manager spil
« Svar #16: 17 Okt 2005, 19:40 »

Første Manager spil var helt tilbage på C64 , der hed The Boss, Så var det Amigaen der tog over, der spillede jeg først The Manager, Dan Manager (Et dansk produceret spil, kom kun i en demo, det blev aldrig færdigudviklet, men der kunne man dope spillere osv, og det var det første med dansk liga, det var Elkjærs sidste år som Professionel, han spillede i vejle der, og det var den eneste klub man kunne vælge. On The Ball , On The Ball : World Cup Edition , Track Suit Manager, Tour 94 (Et dansk produceret "Cykel Managerspil". Player Manager til Amigaen også , en klassiker første decideret manager spil, men hvor du selv spillede, det var Kick Off og Manager i et. Bliver helt nostalgisk Opstemt

Premier Manager 1 + 2, Så CM 1, CM Italia og så resten af CM /FM serien , yderligere da jeg kom i militæret havde jeg lige investeret i Playstation 1 og der købte jeg Premier manager 97/98, og det fik vi meget glæde af over på kasernen, har så siden hen ikke rigtigt kunne lade mig fange af Premier Manager serien

Så Kom Total Club Manager i 2002 første gang mener jeg, det er så også lige blevet prøvet af.  Rugby Manager, Cycling Manager serien, lige fra 1eren til PCM 2005.

Horse Race Manager, et heste væddelæbs spil hvor man har en stald , skal ridde heste væddeløb osv , så er der Diverse Boxing Manager spil , hvor man er promotor. Og så en masse andre Manager spil har jeg prøvet, kan ikke huske dem alle sammen, men har vidst også nævt rigeligt tror jeg , i forhold til hvad andre har prøvet af ..Kald mig bare Manager-afhængig Opstemt

Din manager-nørd  Wink

Du får rusket lidt op i min til tider ringe hukommelse. On the Ball kan jeg også huske, at jeg har spillet en del. tror det var et af de første, hvor man kunne ændre spillerne, men kan ikke lige huske det helt.

Har aldrig spillet andet end fodbold-manager-spil, men de er til gengæld også blevet gamet for vildt.

Kan huske, at jeg gik helt amok, hvis man kunne udbygge stadion. Så var jeg solgt... Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010