home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  FmFreaks' PCM Netspil!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks' PCM Netspil!  (Læst 33893 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: FmFreaks' PCM Netspil!
« Svar #90: 30 Maj 2006, 14:25 »

Jeg er lidt småtvivlsom i aften. Det afhænger af, hvordan jeg har det i aften. Lad os bare sige, at jeg er frameldt, men at jeg måske dukker op Smiley

BasIth
Gæst

« Svar #91: 30 Maj 2006, 14:53 »

Jeg er lidt småtvivlsom i aften. Det afhænger af, hvordan jeg har det i aften. Lad os bare sige, at jeg er frameldt, men at jeg måske dukker op Smiley

Det samme her skal til bold men kan måske godt nå at komme hjem, men lad mig sige som United-Styrer.

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #92: 30 Maj 2006, 14:58 »

Jeg er klar til at forsvare den gule føretrøje, her i sidste runde Smiley

We´ll be comming down the road.

chelidze90
Gæst

« Svar #93: 30 Maj 2006, 15:15 »

Jeg melder også afbud, PCM er fuckede helt op nu, så vil kigge på om jeg kan få det fixet inden næste runde  Peace

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #94: 30 Maj 2006, 15:55 »

Jamen jeg er da klar!

Emil3, tror næsten det er umuligt at hente dig.  Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #95: 30 Maj 2006, 15:57 »

Jamen jeg er da klar!

Emil3, tror næsten det er umuligt at hente dig.  Opstemt

Arh, hvis jeg alligevel stiller op, så skal alle hans ryttere bare ende uden for top fem af human riders på begge etaper, mens jeg skal vinde dem begge, så fører jeg Rullende Øjne

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #96: 30 Maj 2006, 15:58 »

Arh, hvis jeg alligevel stiller op, så skal alle hans ryttere bare ende uden for top fem af human riders på begge etaper, mens jeg skal vinde dem begge, så fører jeg Rullende Øjne

Oddsene på at Angola vinder VM er lavere.  Wink

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 30 Maj 2006, 16:01 »

jamen jeg regner da med at stille op igen Cool

det gik da rimeligt sidste gang, og en 3. plads efter kun at have deltaget 1 gang må siges at være rimeligt Opstemt Rullende Øjne

Merved
Lilleputspiller
*

« Svar #98: 30 Maj 2006, 16:16 »

Jeg er klar.

United-styrer
Gæst

« Svar #99: 30 Maj 2006, 17:39 »

Nå, det går bedre nu, så jeg regner med at være klar.

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #100: 30 Maj 2006, 18:13 »

Jeg er desværre nødt til at melde afbud igen. Skuffet

BasIth
Gæst

« Svar #101: 31 Maj 2006, 14:10 »

Kommer de point som vi samlede ikke snart op? Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #102: 01 Jun 2006, 19:44 »

Der blev altså kørt to etaper i tirsdags. På den første skulle Borelli BB, Emil3, gerre, Zadix og jeg op ad Pla-de-Beret i Frankrig. Etapen blev ikke nogen helt stor oplevelse, men specielt Emil3 og gerre kørte flot. Det blev til sejr for gerre med hans Ivan Basso, mens Emil3 snuppede andenpladsen og dermed bragte sig selv godt i stilling til den samlede stilling, som han på forhånd førte. Zadix fik Jan Ullrich ind som trejdebedste human rider, mens Borelli BB snuppede det ene point. Undertegnede, som i en koger havde valgt Quick Step, idet jeg troede, jeg skulle køre brosten, fik blot kaptajn Rujano ind som sjettebedste human rider. Det betød, at pointene for denne etape blev fordelt som følger:

1. gerre - 7 point (bedste human rider og etapesejr)
2. Emil3 - 3 point (næstbedste human rider)
3. Zadix - 2 point (tredjebedste human rider)
4. Borelli BB - 1 point (fjerdebedste human rider)

På anden etape, som gik fra Tournon sur Rhône til Mount Ventoux i Dauphiné Libéré, bød på en del flere deltagere, men vi besluttede os for at tage den på samme host. Derfor var lodtrækningen naturligvis afgørende, og her var gerre heldig, og han valgte Team CSC, som han netop havde sejret med. Zadix tog kontrol af Liberty Seguros, Emil3 af Caisse d'Espargne, BasIth af T-Mobile, Merved, som var med efter oversidning i første løb, var Saunier Duval, Borelli BB var uheldig med at være sidst i lodtrækningen, hvorfor han måtte tage Gerolsteiner, mens jeg selv var Rabobank.

Etapen var helt flad, men til slut skulle det hele afgøres på et brag af et bjerg. På det flade kørte de sædvanlige udbrud, hvoraf et endte med at være en trussel, idet at det holdt stand længe, men i sidste ende blev det hentet. Favoritternes forsøg blev iværksat af et angrebsforsøg fra Valverde (Emil3). Flere ryttere forsøgte at gå med, men udbruddet blev meget hurtigt destrueret, og allerede her havde mange store ryttere brugt så mange kræfter, at de var afskrevet fra afslutningen. Basso og gerre var til gengæld stadig frisk, og han kørte fra alt og alle til en sikker etapesejr, sin anden på dagen. Zadix' Vinokourov var til tider ved at køre italieneren ind, men der var for langt, og hans andenplads blev sikret to og et halvt minut senere. Bassos holdkammerat Sastre snuppede den sidste plads på podiet, mens Emil3's Valverde blev nummer fire og rundede pointgivningen af. Holdkonkurrencen blev vundet af CSC (gerre). Det gav følgende point:

1. gerre - 10 point (bedste- og tredjebedste human rider samt etapesejr og holdkonkurrence)
2. Zadix - 3 point (næstbedste human rider)
3. Emil3 - 1 point (fjerdebedste human rider)

Dermed endte den samlede stilling således:

1. Emil3 (33 point)
2. gerre (30 point)
3. United-styrer (17 point)
4. Zadix (16 point)
5. SnEEm (12 point)
6. Merved (11 point)
7. Guggi (8 point)
8. Chelidze90 (4 point)
9. BasIth og Borelli BB (2 point)
10. Alle andre tilmeldte (0 point)
11. Heavil (-1 point)

Dermed blev det Emil3, som vandt samlet set, og han kan altså snart se 2.000 point tikke ind på hans FM-balance. Gerre må til gengæld krones til FmFreaks' bedste bjergged. Han deltog blot i to runder, hvoraf begge var på bjerge, og her samlede han i alt 30 point takket være tre etapesejre ud af fire mulige.

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #103: 01 Jun 2006, 19:58 »

Vil gerne lige sige tak for spillet. Det har sgu været sjovt Smiley Håber det er noget som igen vil blive indført.

We´ll be comming down the road.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 01 Jun 2006, 20:13 »

uii det var lige ved at at jeg tog 1. pladsen Smiley

Men får man så ikke lige 1000 point for bedste bjergged Opstemt Rullende Øjne

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010