home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:58:57 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  FmFreaks' PCM Netspil!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks' PCM Netspil!  (Læst 33534 gange)
Emil3
Ynglingespiller

Sv: FmFreaks' PCM Netspil!
« Svar #60: 16 Maj 2006, 14:45 »

Jeg er klar til i aften! Nu skal der satme køres stærkt! Nu hvor Merved ikke er der, så vil jeg sgu have den første plads!

We´ll be comming down the road.

chelidze90
Gæst

« Svar #61: 16 Maj 2006, 14:58 »

Jeg melder afbud til iaften, da der er kommet en kamp i vejen.

Smith
Gæst

« Svar #62: 16 Maj 2006, 15:04 »

Jeg er også med i aften! Jeg køre væk fra jer alle... Djævel

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #63: 16 Maj 2006, 15:58 »

Jeg kan desværre heller ik' i aften, da jeg skal spille fodboldkamp med Merved.

Men heldigvis har Zadix lovet at sørge for det, så det er ham der styrer det med hård hånd i aften.

Held og Lykke!

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 16 Maj 2006, 16:01 »

Jeg har smidt mit spil væk, så jeg må melde fra.. Smiley

SnEEm
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 16 Maj 2006, 16:52 »

Jeg regner da også med at kunne køre med i aften... Jeg har haft formateret dyret og har ikke længere server navn og pass på min hamachi bruger...

Hvad var det den der mIRC kanal hed, hvor vi skrev løs?

United-styrer
Gæst

« Svar #66: 16 Maj 2006, 16:53 »

Liege-Bastogne-Liege

Deltagere:

Chelidze90 (T-Mobile)
Guggi (Liberty Seguros)
Zadix (Quick Step - Innergetic)
United-styrer (Rabobank)

Der var store forventninger på forhånd, da en af årets største klassikere, Liege-Bastogne-Liege skulle køres. Rytterne skulle forcere en hård rute på langt over 200 km med utallige stigninger, og det gik virkelig op og ned, en rute der tilgodeså eksperterne i denne disciplin. De største favoritter var Rabobanks Boogerd (United-styrer), Paolo Bettini fra Quick Step (Zadix), Danilo Di Luca fra Liquigas, Gerolsteiners Rebellin, Kim Kirchen fra T-Mobile (Chelidze90) samt den altid giftige og uberegnelige Vinokourov fra Liberty Seguros (Guggi).

Den hårde etape gik i gang, og mens favoritterne holdt badeferie de første mange kilometer, kørte sædvanen tro et udbrud. I dette udbrud var den yderst veloplagte og angrebslystne Ivanov (Chelidze90) at finde. Udbruddet kørte hæderligt og fik forspring på op over ti minutter, men som ventet blev de hentet et godt stykke før mål. Derefter var der stilstand et stykke tid. De sidste 50 km var meget intense, og der blev næsten forsøgt angreb på hver eneste lille stigning. Ivanov imponerede med utallige forsøg, han kom aldrig af sted, men han gav absolut ikke op så let. Da der var små 30 km til mål spillede de store drenge ud. Vinokourov (Guggi), som må have fået kløe i bentøjet efter så mange kilometer uden angreb, stak sammed med Di Luca, Rebellin, Kim Kirchen (Chelidze90), Davide Rebellin og Paolo Bettini (Zadix) samt nogle andre mindre bemærkelsesværdige ryttere. Værd at bemærke var det, at Boogerd (United-styrer) valgte at blive siddende - en beslutning der senere skulle få stor betydning. De forreste begyndte at få hul, hvorefter Boogerd indså, at han havde begået en fejl. Derfor angreb han og fik følgeskab af enkelte andre heriblandt Alejandro Valverde, og den nydannede gruppe lå omtrent et minut fra den stærke gruppe forrest. På trods af ivrige forsøg fra Boogerd, kunne han ikke komme op, og løbet skulle altså dermed afgøres mellem den forreste gruppe bestående af førnævnte gruppe. Da de nærmede sig den sidste stigning, var det helt åbent, og de store favoritter lå med gode chancer. Her var der dog ingen tvivl, for Bettini (Zadix) var sublim i sprinten, og han efterlod kun de sekundære placeringer at køre om. Her blev det noget overraskende Cadel Evans, som snuppede andenpladsen syv sekunde refter vinderen, og lige bag ham fulgte Danilo Di Luca. 20 sekunder yderligere gik der, før Kim Kirchen (Chelidze90) kørte fjerdepladsen hjem foran Vinokourov (Guggi), som var gået helt i stå under sprinten. Davide Rebellin måtte skuffende tage til takke med en placering som nummer seks, hvor han var over et halvt minut efter Bettini. Miguel Perdiguero fra Phonak kunne til gengæld være fint tilfreds med en syvendeplads foran Michael Boogerd (United-styrer), som trods stort slid måtte gå skuffet hjem efter en taktisk fejl. Top ti blev rundet af af Alejandro Valverde og Ivan Basso.

Human riders bedste placeringer:

1. Paolo Bettini (Zadix) - 5 point + 2 for etapesejr
4. Kim Kirchen (Chelidze90) - 3 point
5. Alexandre Vinokourov (Guggi) - 2 point
8. Michael Boogerd (United-styrer) - 1 point

Holdkonkurrencen:

Holdkonkurrencen blev vundet af T-Mobile (Chelidze90) - 1 point.

Amstel-Gold-Race

Deltagere:

Smith (Quick Step - Innergetic)
Guggi (Rabobank)
United-styrer (Gerolsteiner)
(Grundet tekniske problemer kunne Chelidze90 desværre ikke deltage i dette spil. Grundet den lidt løse optakt vil Zadix ikke blive fratrukket point)

Endnu en af de store klassikere skulle køres. Det var på ny en etape, hvor det gik meget op og ned, men i modsætning til i Liege-Bastogne-Liege var stigningerne på den 250 km lange etape meget korte og stejle, men det ændrede ikke ved favoritfeltet, som fortsat bestod af Paolo Bettini (Smith), Michael Boogerd (Guggi), Davide Rebellin (United-styrer), Danilo Di Luca, Alexandre Vinokourov og Kim Kirchen samt en masse farlige outsidere.

Etapen gik løs, og i starten var der gang i den, da mange folk ville af sted. Det blev til en smule, men mange måtte forgæves bruge kræfter. Det udbrud, der kom af sted, blev hentet forholdsvis hurtigt. Der skete intet i et stykke tid, indtil selveste Frank Schläck fra danske Team CSC kørte af sted med nogle andre. Dette var et særdeles seriøst udbrud, men også de måtte med tiden se sig hentet. Dermed var der igen lagt op til et løb for favoritterne, og hvem åbnede først? Det blev Vinokourov, der kørte af sted, og Rebellin (United-styrer) var første mand til at køre med. Han fik følgeskab af en hel del Rabobank-mænd, faktisk sad hollænderne med et halvt hold, da udbruddet var etableret. Di Luca og Kim Kirchen sad der ligeledes, mens Bettini (Smith) overraskende var blevet i feltet, hvor han satte lid til sit Quick Step-tog, som skulle hente favoritterne og sætte deres kaptajn i en favorabel position. Det lykkedes dog aldrig for Quick Step at hente den forreste gruppe, som blev mindre og mindre, og derfor stak Bettini i fællesskab med holdkammerat Filippo Pozzato. De kæmpede for at komme op, men kunne ikke hente frontgruppen, som nu kun bestod af fire mand, Rebellin (United-styrer), Boogerd (Guggi), Flecha (Guggi) samt Kim Kirchen. Det var altså de fire, det skulle afgøres imellem. Meget kort før mål kørte de to førstnævnte pludselig fra de andre to, så da sprinten startede var der kun Rebellin (United-styrer) og Boogerd (Rabobank) tilbage. Her var der ingen tvivl, det var Rebellin (United-styrer), der havde flest kræfter, så han kørte let fra Boogerd (Guggi), som kom ind på andenpladsen. Hans holdkammerat Juan Antonio Flecha (Guggi) kom ind som sidste mand på podiet et par minutter senere, hvorefter Kim Kirchen, Miguel Perdiguero og først derefter Paolo Bettini (Smith) og hans holdkammerat Filippo Pozzato (Smith) fulgte. Nummer otte blev overraskende Samuel Sanchez fra Euskaltel - Euskadi, mens Lampres Damiano Cunego blev ni'er foran T-Mobiles Matthias Kessler. Rebellin rejste sig efter skuffelsen i Liege.

Human riders bedste placeringer:

1. Davide Rebellin (United-styrer) - 5 point + 2 for etapesejr
2. Michael Boogerd (Guggi) - 3 point
3. Juan Antonio Flecha (Guggi) - 2 point
6. Paulo Bettini (Smith) - 1 point

Holdkonkurrencen:

Med både nummer to og tre på etapen var der ingen tvivl om, at Rabobank skulle vinde holdkonkurrencen i dag (Guggi) - 1 point.

Samlet klassement for alle deltagere:

1. Merved (11 point)
2. Emil3 (10 point)
3. Guggi og United-styrer (8 point)
4. Zadix (7 point)
5. SnEEm og Chelidze90 (4 point)
6. Borelli BB (2 point)
7. Smith (1 point)
8. Alle andre tilmeldte (0 point)
9. Heavil (-1 point)

Jeg deltager som nævnt ikke i dag.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2006, 17:33 af United-styrer » Logged

Smith
Gæst

« Svar #67: 16 Maj 2006, 16:57 »

Er det højste man kan få på en etape 6 point?

United-styrer
Gæst

« Svar #68: 16 Maj 2006, 16:59 »

Er det højste man kan få på en etape 6 point?

Nej, hvis man får både nummer et, to, tre, fire og vinder holdkonkurrencen, så vinder man 12 point Smiley

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #69: 16 Maj 2006, 17:02 »

United-Styrer, 3. pladsen af "Human-riders" får point. Så selvom den tredjebedste Human Rider bliver nummer 43, så får rytteren point for at være den tredje bedste rytter styret af en "human-manager".

Smiley

Smith
Gæst

« Svar #70: 16 Maj 2006, 17:27 »

United-Styrer, 3. pladsen af "Human-riders" får point. Så selvom den tredjebedste Human Rider bliver nummer 43, så får rytteren point for at være den tredje bedste rytter styret af en "human-manager".

Smiley

Hehe godt, så fik jeg point alligevel Grin

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #71: 16 Maj 2006, 17:43 »

Ok så er vi ved at være klar til i aften...

så vidt jeg ved så har følgende meldt afbud:
Borelli BB
United-styrer
Chelidze90
Gerre
Merved
Heavil
og Guggi

Emil3, Smith og snEEm har meldt sig til...
jeg har ikke fået noget at vide fra Saviola....

vi mødes allesammen på MSN kl. 19.55...

Min MSN er: zadix@jubiimail.dk

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #72: 16 Maj 2006, 17:46 »

Jeg sidder lige nu og skal vælge etaper... Borelli sagde at det skulle være flade etaper... så jeg tror vi skal ud og kører på brosten... flade sprinteretaper er nu engang for kedelige  Smiley

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #73: 16 Maj 2006, 22:14 »

Jeg skriver lige et kort referat af den første etape vi kørte i dag…

Etape…  Paris-Roubaix

Vi var kun 4 personer…
Emil3 (Quickstep)
ZadiX (CSC)
SnEEm (Discovery)
Smith (Rabobank)

Jeg er ikke lige i humør til et langt referat, så det bliver lidt kortfattet…
Ca. halvvejs på dagens rute var der et styrt i feltet, mange af storfavoritterne var nede, der i blandt var Boonen, Cancellara og Van Petegem… Discovery (SnEEm) var det eneste hold der ikke var involveret i styrtet… I lang tid sad Boonen og Van Petegem nede i feltet, indtil de tog sagen i egen hånd og stak… De nåede hurtigt frontgruppen, som satte farten op, og så var løbet kørt for folkene i feltet… Den 20 mand store frontgruppe talte bl.a. Boonen (Emil3), Lars Michaelsen (Zadix),  Hoste (SnEEm), Hincapie (SnEEm) og Van Petegem…
Med 20 km. Igen stak Van Petegem i første omgang var det kun Hoste og Hincapie der gik med, men Boonen hentede dem kort efter… Lars Michaelsen gjorde en heroisk indsats men havde ikke benene til at gå med…
Så de fire Boonen, Hoste, Van Petegem og Hincapie skulle til slut sprinte om sejren…. Boonen kørte i suveræn stil først over målstregen efter at have sat de andre med hele 34 sekunder på de sidste kilometer… Van Petegem blev nummer 2, Hincapie blev 3’er og Hoste 4’er… Lars Michaelsen kom på en flot 5. plads efterfulgt af Wesemann, Hammond (SnEEm) og Knaven (Emil3)..

Så point fordelingen ser således ud:

SnEEm får 3 Point for 2. pladesen + 2 point for 3 pladsen + 1 point for holdkonkurrencen…
Emil3 får 5 point for sejren samt 2 point for etapesejren…
Zadix får 1 point for 4. pladsen….

Emil3 skriver referat af den anden etape vi kørte…
« Seneste Redigering: 17 Maj 2006, 15:31 af United-styrer » Logged

Smith
Gæst

« Svar #74: 17 Maj 2006, 14:32 »

Jeg skriver lige et kort referat af den første etape vi kørte i dag…

Etape…  Paris-Roubaix

Vi var kun 4 personer…
Emil3 (Quickstep)
ZadiX (CSC)
SnEEm (Discovery)
Smith (Rabobank)

Jeg er ikke lige i humør til et langt referat, så det bliver lidt kortfattet…
Ca. halvvejs på dagens rute var der et styrt i feltet, mange af storfavoritterne var nede, der i blandt var Boonen, Cancellara og Van Petegem… Discovery (SnEEm) var det eneste hold der ikke var involveret i styrtet… I lang tid sad Boonen og Van Petegem nede i feltet, indtil de tog sagen i egen hånd og stak… De nåede hurtigt frontgruppen, som satte farten op, og så var løbet kørt for folkene i feltet… Den 20 mand store frontgruppe talte bl.a. Boonen (Emil3), Lars Michaelsen (Zadix),  Hoste (SnEEm), Hincapie (SnEEm) og Van Petegem…
Med 20 km. Igen stak Van Petegem i første omgang var det kun Hoste og Hincapie der gik med, men Boonen hentede dem kort efter… Lars Michaelsen gjorde en heroisk indsats men havde ikke benene til at gå med…
Så de fire Boonen, Hoste, Van Petegem og Hincapie skulle til slut sprinte om sejren…. Boonen kørte i suveræn stil først over målstregen efter at have sat de andre med hele 34 sekunder på de sidste kilometer… Van Petegem blev nummer 2, Hincapie blev 3’er og Hoste 4’er… Lars Michaelsen kom på en flot 5. plads efterfulgt af Wesemann, Hammond (SnEEm) og Knaven (Emil3)..

Så point fordelingen ser således ud:

SnEEm får 3 Point for 2. pladesen + 2 point for 3 pladsen + 1 point for holdkonkurrencen…
Emil3 får 5 point for sejren…
Zadix får 1 point for 4. pladsen….

Emil3 skriver referat af den anden etape vi kørte…

Ja mega ring kørt af mig!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010