home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 61083 gange)
Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #45: 17 Dec 2008, 14:24 »

Holder nu stadig fast i at det eneste vitale køb der skal laves i Real fra starten er en ny FC, hvor man kan få en af spillets bedste, Micah Richards for ca. 250mil. Derefter kan man bruge pengene på hvad man vil.

Jeg syntes bare at Pepe og Cannavaro er glimrende til den første sæson... ! Men ja han er da et sikkert valg til fremtiden også...
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #46: 17 Dec 2008, 14:28 »

Udemærkede køb kortsigtet :-)... Der er ikke meget fremtid i dem, men hvis du skal have hurtig success og vinde titler i første sæson så er det ikke helt tosset. (Jeg fik 780 mill til spillerindkøb fra anden sæson..)

Nice nok, håber lidt på at få samme beløb:) hehe..
Demichelis regner jeg hovedsagligt kun med at bruge fast i første sæson da Garay kommer i anden også skal Dejan give en bedre brede på midtbanen, da han er utrolig alsidig i motorrummet
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #47: 17 Dec 2008, 14:33 »

Ja Stankovic er absolut ikke en dårlig spiller.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #48: 17 Dec 2008, 14:35 »

Har også startet med Real Madrid... det går som jeg ville have forventet af min favorit klub, 19 kampe spillet, 17 vundet 2 uafgjort, de 2 uafgjorte var mod henholdsvis Barcelona ude og Villareal ude, så det fint..
Transfermæssigt har jeg haft brug for en stærk forstærkning i center forsvaret, og hvem andre end Micah Richards kan udfylde den? Wink købte ham for 200mil, så dyr var han også, men alligevel ikke meget at betale for en af de klart bedste cf'er i spillet.
Resten af pengene har jeg invisteret i de typiske talenter, havde lige knap 300 mil til talenter efter at have solgt Diarra for 150mil(LOL).
Her har jeg købt Balotelli(100m) Miguel Veloso, som overtager for Diarra(130m), John Fleck(55m) og Lorenzo de Silvestri(85m)
Spiller forresten 4-4-2 Diamant med offensive wings

Ja Micah Richards er fandme ringe.. Købte ham i 2010 med Man Utd, og er i 2014 nu.. Han sutter, hans tal stinker ( og han har haft over 25 kampe hver sæson )..
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #49: 17 Dec 2008, 14:46 »

Hmm, det ser ud til at han er blevet ødelagt af City så, man kan jo godt ødelægge spilleres potentiale med forkert træning og ingen kampe, har et Birmingham spil hvor jeg har købt Balotelli 5 sæsoner henne, og her får han altså kun 4 stjerner af min talentspejder hvor han før fik 7.. netop fordi Inter ikke havde givet ham den rette træning.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

santicazorla
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #50: 17 Dec 2008, 19:14 »

1.Season

Titler
Ligaen; mestre
Pokaltunering; vundet
Spanske supercup; vundet
Champions League; 2. pladsen


Indkøb
mexes
david silva
carlos tevez
g. bale (Januar, Tottenham)


Solgt/Udlejet
Heinze
Codina
Metzelder
Drenthe
Salgado(udlejet)
Saviola(udlejet)



_


2.Season


Titler
Spanske Supercup indtil videre

Indkøb
david villa
cristiano ronaldo


Solgt/udlejet
Miguel Torres
M. Diarra
Saviola
D.Opare(udlejet)


          Casillas
Ramos  Pepe  Mexes  Bale
Ronaldo  Gago  Silva
       Van der vaart
        Villa  Tevez


just go for it, madridistas!   Thumbs Up
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #51: 17 Dec 2008, 20:26 »

Rigtig godt hold og virkelig gode indkøb. Jeg vil gerne lige vide hvordan i al verden du har haft råd? Kan vi ikke få nogle priser på salg og køb?
Logged

Vuelve la ilusión

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #52: 17 Dec 2008, 23:57 »

Det er fandme nogle geniale køb... Hvis jeg skal skyde på hvad du har givet, er det vel : Ronaldo 1 milliard, Villa 500 millioner, Silva 400 millioner, Mexes 250 millioner, Tevez 250 millioner, Bale 180 millioner = 2,58 MILLIARDER !!! Det lyder fucking crazy...  Men det må vel også give en god slat at vinde alle de ting... Tillykke med holdet...
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #53: 18 Dec 2008, 09:47 »

Første sæson er lige spillet færdig for mig, pga. nogle gode salg af bla Higuain og Marcelo har jeg fået købt Ronaldo i vinterpause for 1millard. Mit transferbudget her i starten af 2. sæson er 850mil, så mon ikke endnu en stor stjerner får sin plads på holdet. Går og leder efter en makker til Balotelli som har overtaget for Raul, men da Nistelrooy også begynder at ligne en afdanket hund(på trods af topscorer med 28mål) så skal der nye angrebskræfter til. Derudover køber jeg nok også Bale og sætter ham ind frem for Heinze
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #54: 18 Dec 2008, 10:04 »

Det er fandme nogle geniale køb... Hvis jeg skal skyde på hvad du har givet, er det vel : Ronaldo 1 milliard, Villa 500 millioner, Silva 400 millioner, Mexes 250 millioner, Tevez 250 millioner, Bale 180 millioner = 2,58 MILLIARDER !!! Det lyder fucking crazy...  Men det må vel også give en god slat at vinde alle de ting... Tillykke med holdet...

Det var nemlig lige min tanke med de indkøb. Og de solgte spillere er jo heller ikke de vildeste. Jeg forstår det i hvert fald ikke.
Logged

Vuelve la ilusión

santicazorla
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #55: 19 Dec 2008, 12:25 »

Rigtig godt hold og virkelig gode indkøb. Jeg vil gerne lige vide hvordan i al verden du har haft råd? Kan vi ikke få nogle priser på salg og køb?

tak for det Wink
- kan da sagtens lige forklare det hele for dig;
1.sæson, budget; omkring 450 mio.
Solgte spillere;
Gabriel Heinze til Manchester City; 125 mio
Royston Drenthe tl Feyenoord; 65 mio
Christoph Metzelder; 72,5 mio
Jordi Codina; 12 mio
I alt; 275
450+275 = 725 mio til indkøb.

Philippe Mexés; 230 mio / over 24 mrd.
David Silva; 410 / over 24 mrd
Carlos Tevez; 205 + 10% til Manchester United, af evt. salg af Tevez / 24 mrd.
I alt; 845 Mio.
- I tænker nok alle, hvordan det? når du kun havde 725 mio til indkøb, men sådan gjorde jeg;
f. eks David Silva købte jeg for 410 mio med betaling over 24 måneder, og jeg tilbød 20 mio i cash og de 390 over 24 måneder, og i sådan en situation bliver de 410 ikke trukket alle sammen med det samme, i mit tilfælde trak de ca. halvdelen. Som i kan se betalte jeg alle mine indkøb over 24 måneder, og derfor kunne jeg sagtens købe for 845 mio, selvom jeg havde 720 til rådighed.

Med hensyn til G. Bale, ham betalte jeg 200 mio for i Januar, dog havde bestyrelsen inden transferviduet åbnede, sat ekstra penge til rådighed, der fik jeg 155, og igen betalte jeg over 24 måneder, som gjorde det muligt og købe fo 200 mio.

Det skal dog lige siges, at det kan godt virke som en klar fordel i starten, da man kan spare lidt penge, men for hver måned bliver der trukket fra din saldo, og som i kan se har jeg en del jeg skal have betalt, så man kan hurtigt komme i underskud.

2. sæson; budget; 850, efter justering af lønbudget, 1,15 mia.
Solgte spillere;
Mahamadou Diarra til Arsenal, 210 mio
Javier Saviola til Atletico Madrid, 67,5 mio
Fabio Cannavaro til Villarreal, 18 mio (er lige kommet i tanke om jeg glemte og skrive cannavaro ind i mit tidligere indlæg, under solgte spillere, beklager (Smiley
Miguel Torres til Olympique de Marseille, 85 mio
I alt, 320 Mio
1,15 + 320 = 1,47 mia til indkøb

Jeg købte Cristiano Ronaldo til 750 mio , igen over 24 måneder & David Villa til 420 (over 24 måneder), ved godt det en meget lille pris til Villa, dog skal det lige siges at Valencia endte på 12 pladsen i ligaen, og flere stjerner var utilfreds, og klubben blev tvunget til at sælge ud.
ialt; 1,17 mia

Hvis nogen ikke helt er med på hvordan det fungere det betaling over 24 måneder, så spørg løs, hjælper gerne.  Thumbs Up
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #56: 19 Dec 2008, 12:30 »

tak for det Wink
- kan da sagtens lige forklare det hele for dig;
1.sæson, budget; omkring 450 mio.
Solgte spillere;
Gabriel Heinze til Manchester City; 125 mio
Royston Drenthe tl Feyenoord; 65 mio
Christoph Metzelder; 72,5 mio
Jordi Codina; 12 mio
I alt; 275
450+275 = 725 mio til indkøb.

Philippe Mexés; 230 mio / over 24 mrd.
David Silva; 410 / over 24 mrd
Carlos Tevez; 205 + 10% til Manchester United, af evt. salg af Tevez / 24 mrd.
I alt; 845 Mio.
- I tænker nok alle, hvordan det? når du kun havde 725 mio til indkøb, men sådan gjorde jeg;
f. eks David Silva købte jeg for 410 mio med betaling over 24 måneder, og jeg tilbød 20 mio i cash og de 390 over 24 måneder, og i sådan en situation bliver de 410 ikke trukket alle sammen med det samme, i mit tilfælde trak de ca. halvdelen. Som i kan se betalte jeg alle mine indkøb over 24 måneder, og derfor kunne jeg sagtens købe for 845 mio, selvom jeg havde 720 til rådighed.

Med hensyn til G. Bale, ham betalte jeg 200 mio for i Januar, dog havde bestyrelsen inden transferviduet åbnede, sat ekstra penge til rådighed, der fik jeg 155, og igen betalte jeg over 24 måneder, som gjorde det muligt og købe fo 200 mio.

Det skal dog lige siges, at det kan godt virke som en klar fordel i starten, da man kan spare lidt penge, men for hver måned bliver der trukket fra din saldo, og som i kan se har jeg en del jeg skal have betalt, så man kan hurtigt komme i underskud.

2. sæson; budget; 850, efter justering af lønbudget, 1,15 mia.
Solgte spillere;
Mahamadou Diarra til Arsenal, 210 mio
Javier Saviola til Atletico Madrid, 67,5 mio
Fabio Cannavaro til Villarreal, 18 mio (er lige kommet i tanke om jeg glemte og skrive cannavaro ind i mit tidligere indlæg, under solgte spillere, beklager (Smiley
Miguel Torres til Olympique de Marseille, 85 mio
I alt, 320 Mio
1,15 + 320 = 1,47 mia til indkøb

Jeg købte Cristiano Ronaldo til 750 mio , igen over 24 måneder & David Villa til 420 (over 24 måneder), ved godt det en meget lille pris til Villa, dog skal det lige siges at Valencia endte på 12 pladsen i ligaen, og flere stjerner var utilfreds, og klubben blev tvunget til at sælge ud.
ialt; 1,17 mia

Hvis nogen ikke helt er med på hvordan det fungere det betaling over 24 måneder, så spørg løs, hjælper gerne.  Thumbs Up

Er satme et skarpt hold du har fået samlet dig der! det må jeg sige...

Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #57: 27 Dec 2008, 15:54 »

Nogen der har en god taktik til real, er kørt lidt død i min 4-4-2 vinder godt nok mine kampe, men der mangler lidt fornyelse Wink

Har følgene spiller til rådighed:
Casillias, Codina,
Ramos, Richards, Garay, Pepe, Marcelo, Heinze, Cannavaro,
De La Red, Veloso, Camacho, Sneijder, Guti, Parejo,
Robben, Navas, C. Ronaldo, H. Saivet, Balotelli, Higuain, Nistelrooy og Raul..

gerne en der er dejlig offensiv Peace er halvvejs i 2. sæson..

Logged

santicazorla
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #58: 28 Dec 2008, 13:28 »

Nogen der har en god taktik til real, er kørt lidt død i min 4-4-2 vinder godt nok mine kampe, men der mangler lidt fornyelse Wink

Har følgene spiller til rådighed:
Casillias, Codina,
Ramos, Richards, Garay, Pepe, Marcelo, Heinze, Cannavaro,
De La Red, Veloso, Camacho, Sneijder, Guti, Parejo,
Robben, Navas, C. Ronaldo, H. Saivet, Balotelli, Higuain, Nistelrooy og Raul..

gerne en der er dejlig offensiv Peace er halvvejs i 2. sæson..




jeg bruger selv denne opstilling, hvilket har givet mig 13 sejre i 13 kampe indtil videre i hvert fald.

              x
      x   x    x    x
              x
              x
      x              x
          x     x


mine to backs har pile op ad, og det samme gælder fløjene.
Med hensyn til holdinstruktioner, så kommer det lidt an på hvilke spillere du benytter dig af.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #59: 03 Jan 2009, 13:53 »

er det en DM og en MC, eller en MC og OMC?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010