home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 61127 gange)
Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #30: 16 Dec 2008, 21:25 »

Jo self...
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #31: 16 Dec 2008, 21:29 »

Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #32: 16 Dec 2008, 21:30 »

Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #33: 16 Dec 2008, 21:52 »

Forstår ik du har købt philip lahm :O real madrid har jo nogle super backs!

Jeg synes ikke at Drenthe er god nok og Heinze heller ikke (IRL)
men efter jeg solgte Heinze så jeg på hans stats at jeg nok ikke skulle have solgt ham :S
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #34: 16 Dec 2008, 22:10 »

Jeg synes ikke at Drenthe er god nok og Heinze heller ikke (IRL)
men efter jeg solgte Heinze så jeg på hans stats at jeg nok ikke skulle have solgt ham :S

Og hvad med Marcelo? Han er da heller ikke ligefrem ubrugelig?
Logged

Vuelve la ilusión

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #35: 16 Dec 2008, 23:51 »

Heinze er faktisk rigtig god... Marcelo står på spring i mit spil... Drenthe ryger ud hurtigst muligt...
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #36: 17 Dec 2008, 10:28 »

Hvordan kan du få dig selv til at sætte Raul på bænken.. så er man ikke rigtig real fan. Skuffet ellers et nice hold, du burde måske ikke have ladet Alipio gå på en fri transfer, han er nok et par hundrede millioner værd senere
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #37: 17 Dec 2008, 11:32 »

Hvordan kan du få dig selv til at sætte Raul på bænken.. så er man ikke rigtig real fan. Skuffet ellers et nice hold, du burde måske ikke have ladet Alipio gå på en fri transfer, han er nok et par hundrede millioner værd senere

Ja ved det godt men Raul var gået fuldstændig i stå. Efter jeg havde lagt SS ind så satte jeg ham faktisk tilbage i start 11 sammen med Benzema i front. Han er begyndt at finde netmaskerne igen. Men ja du har ret.


Med hensyn til Alipio - så skal jeg da lige have kigget på ham igen. Ham har jeg ikke skænket en tanke og har aldrig hørt om ham før nu.

 
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #38: 17 Dec 2008, 12:08 »

Ja ved det godt men Raul var gået fuldstændig i stå. Efter jeg havde lagt SS ind så satte jeg ham faktisk tilbage i start 11 sammen med Benzema i front. Han er begyndt at finde netmaskerne igen. Men ja du har ret.


Med hensyn til Alipio - så skal jeg da lige have kigget på ham igen. Ham har jeg ikke skænket en tanke og har aldrig hørt om ham før nu.

 

Godt at høre du har noget fornuft i dig Smiley!  Huntelaar er faktisk lidt skuffende i det her spil, vedi kke hvad oplevelser du har med ham?? Alipio får af talentspejderne i de største klubber en 3-4-5 stjerner alt efter hvad træning han har fået.. han kan blive fast mand for alle store midterhold, når han er fuldt udviklet.. så du burde bare udleje ham og træne ham meget hårdt, derefter lade ham få en 10 kampe på dit hold, også sælge ham når populariteten er opnået.. så får du snildt 150-200 mil for ham
- du skal selvfølgelig også have ros for dine salg af Gago og Diarra!! super salg der.. de er slet ikke den værdi værd du har fået for dem, så det er sku godt snøret. Også god stil at du køber Ronaldo lige meget prisen, det er klasse Opstemt!
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 12:10 af maxwell » Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #39: 17 Dec 2008, 14:10 »

Hehe - det er sgu iorden.

Ja huntelaar er en kæmpe skuffelse - men dog laver han et par æsker som indskifter.

Ja Diarra salget er vanvittigt - men United havde ligesom pengene til det. Jeg købte Veloso som på papiret er verdensklasse, men jeg har ikke fået gang i ham. Derfor købte jeg i Januar måned Fellaini i Everton - og jeg må indrømme at han er fandme en god spiller. Veloso er ligefrem begyndt at vise sine kvaliteter i de kampe hvor Fellaini får en pause. Man må at der ihvertfald er sund konkurrence på midtbanen. Sneijder, Van der vaart, Veloso, Fellaini, Guti, Jave Garcia.. JA...
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #40: 17 Dec 2008, 14:14 »

Hehe - det er sgu iorden.

Ja huntelaar er en kæmpe skuffelse - men dog laver han et par æsker som indskifter.

Ja Diarra salget er vanvittigt - men United havde ligesom pengene til det. Jeg købte Veloso som på papiret er verdensklasse, men jeg har ikke fået gang i ham. Derfor købte jeg i Januar måned Fellaini i Everton - og jeg må indrømme at han er fandme en god spiller. Veloso er ligefrem begyndt at vise sine kvaliteter i de kampe hvor Fellaini får en pause. Man må at der ihvertfald er sund konkurrence på midtbanen. Sneijder, Van der vaart, Veloso, Fellaini, Guti, Jave Garcia.. JA...

Hehe ok, Veloso har meget overpowered stats men spillemæssigt har jeg heller aldrig været kæmpe fan af ham. Hvis du vil have en samme type spiller altså MC/DM skal du helt sikkert hente Palombo, han er og bliver klasse, samme pris, næsten samme stats, men forskellen er at Palombo virkelig bliver nøglespillerprofil på store hold efter kun 10 kampe! han er for vild.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #41: 17 Dec 2008, 14:16 »

godt besat midtbane Peace hehe

har lige selv startet et spil op og her hvor jeg har rundet 1 september er super cuppen overstået som jeg samlet vandt 3-2..
Raul har imponeret mig med flot spil i super cuppen og i VB kampene, forventer en stærk sæson fra hans side..
Ellers har jeg også lavet nogle indkøb, ind er røget Martin Demichelis og Dejan Stankovic ud er kommet Michel Salgado, nåede dog ikke at få afsat Diarra så han ryger først d. 1 januar, hvor han tøner ud for porto
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #42: 17 Dec 2008, 14:19 »

godt besat midtbane Peace hehe

har lige selv startet et spil op og her hvor jeg har rundet 1 september er super cuppen overstået som jeg samlet vandt 3-2..
Raul har imponeret mig med flot spil i super cuppen og i VB kampene, forventer en stærk sæson fra hans side..
Ellers har jeg også lavet nogle indkøb, ind er røget Martin Demichelis og Dejan Stankovic ud er kommet Michel Salgado, nåede dog ikke at få afsat Diarra så han ryger først d. 1 januar, hvor han tøner ud for porto

Udemærkede køb kortsigtet :-)... Der er ikke meget fremtid i dem, men hvis du skal have hurtig success og vinde titler i første sæson så er det ikke helt tosset. (Jeg fik 780 mill til spillerindkøb fra anden sæson..)
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #43: 17 Dec 2008, 14:21 »

Udemærkede køb kortsigtet :-)... Der er ikke meget fremtid i dem, men hvis du skal have hurtig success og vinde titler i første sæson så er det ikke helt tosset. (Jeg fik 780 mill til spillerindkøb fra anden sæson..)

Holder nu stadig fast i at det eneste vitale køb der skal laves i Real fra starten er en ny FC, hvor man kan få en af spillets bedste, Micah Richards for ca. 250mil. Derefter kan man bruge pengene på hvad man vil.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #44: 17 Dec 2008, 14:23 »

Hehe ok, Veloso har meget overpowered stats men spillemæssigt har jeg heller aldrig været kæmpe fan af ham. Hvis du vil have en samme type spiller altså MC/DM skal du helt sikkert hente Palombo, han er og bliver klasse, samme pris, næsten samme stats, men forskellen er at Palombo virkelig bliver nøglespillerprofil på store hold efter kun 10 kampe! han er for vild.

Ja Palombo har jeg faktisk aldrig haft på noget hold, kunne være jeg skulle have købt ham istedet. (Men han var allerede solgt til Man City, så er var nok ikke helt billig)

Jeg mangler en klasse angriber, til at danne angreb sammen med Benzema når Raul går på pension om 1 - 2 sæsoner... Jeg har Saivet men er i tvivl om han er klar på det tidspunkt.... Jeg har overvejet at købe Agüero hvis han vil skifte til en anden Madrid klub ! Har du ? eller I ? nogle forslag...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010