Kimmimuz
|
|
Hvis du tør så kan du jo smide kaká en tand længere op på banen, så han ligger som OMC som spilfordeler
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|
så er sæsonen lige startet og åbningen gik ret godt med en 1-0 sejer over chelsea mål af iaquinta
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
ned med messi og silva og så op med kaka lige bag de to angribere... så score kaka også en del mål men alt for sindsygt hold
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|
12 kampe spillet 11 vundet og en uafgjort meget godt (nr2. i ligaen med 0 point til 1. pladsen man utd første kamp vandt vi 1-0 over chelsea det andet største hold vi har mødt er liverpool 0-0
|
|
|
|
|
|
|
|
Real Madrid 31
Lilleputspiller
|
|
12 kampe spillet 11 vundet og en uafgjort meget godt (nr2. i ligaen med 0 point til 1. pladsen man utd første kamp vandt vi 1-0 over chelsea det andet største hold vi har mødt er liverpool 0-0
Hvilken Taktik Bruger du ? Evt. Kan du ikke lige give et Scren shot af dit hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|
Hvilken Taktik Bruger du ?
Evt. Kan du ikke lige give et Scren shot af dit hold.
ok kommer inden for et par dage men det har ændret sig lidt jeg ligger kun nummer 2. 4 point efter man utd
|
|
|
|
|
|
|
|
Real Madrid 31
Lilleputspiller
|
|
ok kommer inden for et par dage men det har ændret sig lidt jeg ligger kun nummer 2. 4 point efter man utd
Okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|
Okay.
det ser ikke ud til at der bliver noget screen shot men stiller sådan her obinho- iaquinta- arshavin -pil op wright philips -pil op veloso- mouthino- lukovic- -legrottaglie pil ned -richard pil ned -zebina håber det kan forstås
|
|
|
|
|
|
|
|
Madridista
|
|
Jeg har et lille problem. Der er en rigtig dårlig harmoni i min truppe... Nogen der ved hvordan jeg kan får en bedre harmoni ? Har lige hentet Fabregas for 1.3 milliarder kroner Her er mit hold F. Torres S. Agüero C. Ronaldo Messi Veloso Fabregas/Mascherano Marcelo Sakho Richards S. Ramos Akinfeev
|
|
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 22:36 af Madridista »
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Sælg de utilfredse spillere.
|
|
|
|
Alek er gud!
|
|
|
|
bunjko
|
|
Jeg har et lille problem. Der er en rigtig dårlig harmoni i min truppe... Nogen der ved hvordan jeg kan får en bedre harmoni ? Her er mit hold F. Torres S. Agüero C. Ronaldo Messi Veloso Mascherano Marcelo Sakho Richards S. Ramos Akinfeev har desværre ikke et svær på dit problem. Men jeg har et spørgsmål til dig I hvilken sæson hentede du Ronaldo, Messi, Torres og alle de andre stjerner, og hvor meget har du måtte slippe for dem? Jeg er nemlig i december 2009 nu og har ikke haft held med at lokke dem til endnu? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
Madridista
|
|
Torres hentede jeg efter 2 sæsoner for 630 mill kr.
Aguero hentede jeg efter 3 sæsoner for omkring 360 mill
Ronaldo hentede jeg så det samme år, men bare i vinter transfervinduet for 1,2 milliarder !
Sergio Ramos hentede jeg så i 4. sæson for 1 milliard kroner !
Messi hentede jeg i starten af min 6. sæson for 970 mill kroner .!
|
|
|
|
|
|
|
|
bunjko
|
|
Torres hentede jeg efter 2 sæsoner for 630 mill kr.
Aguero hentede jeg efter 3 sæsoner for omkring 360 mill
Ronaldo hentede jeg så det samme år, men bare i vinter transfervinduet for 1,2 milliarder !
Sergio Ramos hentede jeg så i 4. sæson for 1 milliard kroner !
Messi hentede jeg i starten af min 6. sæson for 970 mill kroner .!
okay tak
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Du kan få Agüero for 300 mio, og Messi for 360 hvis du køber dem tideligt ! De har en frikøbsklausul
|
|
|
|
|
|
|
|
bunjko
|
|
Du kan få Agüero for 300 mio, og Messi for 360 hvis du køber dem tideligt ! De har en frikøbsklausul Hvor tidligt er tidligt? hehe.
|
|
|
|
|
|
|
|