Manniche
|
|
Hvordan kan det være at min klub har 200 mio i underskud i første sæson selvom jeg kun har brugt 600 mio til indkøb i første sæson
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Hvordan kan det være at min klub har 200 mio i underskud i første sæson selvom jeg kun har brugt 600 mio til indkøb i første sæson Når du handler for 600 mio, så kan man jo kun regne med et underskud, da du jo ikke tjener 600 mio på en sæson (medmindre du vinder absolut ALT), så det er ikke unormalt Jeg har i hvert fald også haft underskud de 3 sæsoner jeg har spillet med city ind til videre Og hvis man kommer for meget i minus skyder ham olie fidusen bare flere penge ind
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
okay men troede deres saldo var størrer i starten af første sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
Zachar
|
|
hjælp hjælp.............. .
har lige købt mesi og silva inden opstart til 3 sæson..............
hvordan får jeg mest nytte af dem spille nemlig med normal højer og ven midtbane nu....
skal de være offensive fløje begge to.
eller vil de fungere som alm højer og ven midt ( som bare har meget offensive personlig taktik.........
mine andre spiller skal jo passe ind i opstilling.
Messi og Silva gør sig bestemt bedst på OMH og OMV, og jeg vil mene at et hvert hold kan tåle at placere dem der...
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
okay men troede deres saldo var størrer i starten af første sæson
I første sæson bestod mit underskud af 97 % af min omsætning
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
mener du præcist med det Kimmimuz?
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
mener du præcist med det Kimmimuz?
Jeg købte spillere for 800 mio, og i første sæson har manageren før dig købt spillere der er betalt over tid, så man får minus hver måned, så jeg endt med et minus på over en milliard, og jeg omsatte for 3 % mere end jeg havde underskud Det er ikke nemt at forklare, men bare rolig, du bliver ikke fyret på det grundlag medmindre det går helt galt
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|
hvordan fik du Sergio Aguero til klubben han vil ikke i mit ?' og mata så billigt lyder vildt nok. lidt for vildt man kan simpelthen ikke få rossi for 85 mio nægter jeg at tro
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
lidt for vildt man kan simpelthen ikke få rossi for 85 mio nægter jeg at tro
hejsa den er god nok. alle spiller i spanien er hver at holde øje med der frikøbsklausul ændrer sig når de skriver nye kontrakter......
har lige købt Silva inden 3 sæson for 200 mio kun og higuin kunne jeg få for 155 mio men han ville ikke så det er altså rigtigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Men hvis de har for meget i underskud bliver jeg vel nød til at sælge mine spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Men hvis de har for meget i underskud bliver jeg vel nød til at sælge mine spillere?
Nej Jeg havde overskredet mit sæson budget med 400 mio i første sæson da jeg købte vildt ind, og jeg er da stadig manager
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
Messi og Silva gør sig bestemt bedst på OMH og OMV, og jeg vil mene at et hvert hold kan tåle at placere dem der... problemet er bare at jeg også har kaka. og gerne vil spille med [/to angriber da de er aguro og robinho er lidt lost i hold op stilling robinho aguero silva messi l l l l l veloso kaka vargas fazio richards srna (c) akinfeev her føler jeg maaske ikke jeg får nok ud af kaka? ?? nogen der har et bud på en opstilling
|
|
|
|
|
|
|
|
Barca_FM
Lilleputspiller
|
|