home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  patch 9.2.0 er kommet !
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: patch 9.2.0 er kommet !  (Læst 27516 gange)
Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den nye patch 9.0.2
« Svar #15: 12 Dec 2008, 20:12 »

er det ikke første gang så at der kommer en transfer-update ?
Nej det plejer der også at være med..

Og næste gang så lad lige være med at lave en tråd som hedder "Den nye patch 9.0.2"..
Sad virkelig og jublede
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #16: 16 Dec 2008, 18:01 »

Jeg håber satme den retter alle de skader. Jeg er ihvertfald langt over 30 skader på bare én sæson. Det er faktisk tit de er væk i 1, 2 eller 3 mdr... Det er fandme ringe.

Desuden håber jeg, at den retter en ting ved målmanden. Jeg ved ikke hvor mange gange, at min målmand modtager bolden i fødderne, dernæst står han bare stille i ca. 30 sekunder (ja, 30 sek i spillet, hvis ikke det endda er længere tid!). Det resulterer i, at en modstander smutter ned og prikker bolden fra ham - målmanden står stadig stille - og scorer.. Det er noget så irriterende!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #17: 16 Dec 2008, 18:03 »

Jeg håber satme den retter alle de skader. Jeg er ihvertfald langt over 30 skader på bare én sæson. Det er faktisk tit de er væk i 1, 2 eller 3 mdr... Det er fandme ringe.

Desuden håber jeg, at den retter en ting ved målmanden. Jeg ved ikke hvor mange gange, at min målmand modtager bolden i fødderne, dernæst står han bare stille i ca. 30 sekunder (ja, 30 sek i spillet, hvis ikke det endda er længere tid!). Det resulterer i, at en modstander smutter ned og prikker bolden fra ham - målmanden står stadig stille - og scorer.. Det er noget så irriterende!

Jeg har aldrig haft nogen af de problemer du nævner der? Mit spil er det mest realistiske jeg nogensinde har set i et fodboldspil. Alt der sker i mit spil, kunne ske irl.

Jeg fatter ikke, at der kan være så stor forskel på folks spiloplevelser?!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #18: 16 Dec 2008, 18:10 »

Jeg håber satme den retter alle de skader. Jeg er ihvertfald langt over 30 skader på bare én sæson. Det er faktisk tit de er væk i 1, 2 eller 3 mdr... Det er fandme ringe.

Desuden håber jeg, at den retter en ting ved målmanden. Jeg ved ikke hvor mange gange, at min målmand modtager bolden i fødderne, dernæst står han bare stille i ca. 30 sekunder (ja, 30 sek i spillet, hvis ikke det endda er længere tid!). Det resulterer i, at en modstander smutter ned og prikker bolden fra ham - målmanden står stadig stille - og scorer.. Det er noget så irriterende!

Nu har jeg kun spillet ca 1½ sæson, men har endnu ikke haft en eneste skader der har været længere end 2 mdr og dem har jeg så kun haft en enkelt af  Peace

Nogle gange sidder jeg næsten og venter på en skade så jeg kan få lidt rotation ind på holdet, er nemlig ikke sågod til det selv  Wink

Men har udover den ene "lange" skade vel ikke haft ret mange der har været længere end 14 dage og det er bestemt ikke noget der sker hver måned...

Det andet kan jeg heller ikke nikke genkendende til, det har jeg slet ikke oplevet  Peace
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #19: 16 Dec 2008, 18:52 »

Jeg er bare træt af, at spillere ofte forstrækker eller forstuver noget. og er ude i 2-3 uger hver gang. F.eks. Balotelli, har forstrukket lysken 3 gange i mit Valencia save. Og jeg er kun næsten ved december i første sæson. Og han har været ude 3 uger alle 3 gange.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #20: 16 Dec 2008, 18:56 »

Jeg er bare træt af, at spillere ofte forstrækker eller forstuver noget. og er ude i 2-3 uger hver gang. F.eks. Balotelli, har forstrukket lysken 3 gange i mit Valencia save. Og jeg er kun næsten ved december i første sæson. Og han har været ude 3 uger alle 3 gange.

Når han er klar igen er det så bare fuld skrue igen til kamp? eller giver du ham lige et par kampe hvor han lige kan komme i form igen??

Kan jo kun tale af egen erfaring, men giver aldrig en skadet spiller der lige er vendt tilbage fuldtid, han kommer på bænken de næste 2-3 kampe og får så mere og mere tid på banen for tilsidst igen at være fast mand...

Det er meget sjældent at det så sker at den samme spiller så får en ny tilsvarende skade som han lige har haft...
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #21: 16 Dec 2008, 19:08 »

Efter en spiller har været skadet, lader jeg ham altid, efter mig eget princip, sidde på bænken eller være reserve, indtil han har over 95% i kondition. Dog lidt afhængigt af skaden. Hvis det er forkølelse f.eks. er det ikke helt så vigtigt.
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #22: 16 Dec 2008, 19:35 »

jeg har lagt fm09 på hylden, gider simpelthen ikke spille et spil der har en masse fejl,
så ser virkelig frem til den nye patch kommer, og det er rigtig lang tid at vente helt til februar, men håber som nogle siger den kommer i december:D det kan heller ikke passe at man udgiver et
spil med så mange fejl, nogle af fejlene er jo åbenlyse og som de burde kunne have lagt mærke til inden
de udgav spillet,, tosser?

det er en OMMER !! Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 19:39 af Donald Duck » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #23: 16 Dec 2008, 23:36 »

Jeg er endnu ikke stødt på alle de 'fejl' som I taler om?

Demoen var spækket med fejl, men updaten der kom med udgivelsen har altså fjernet alt fra mit spil. Jeg sidder og nyder det mest realistiske og dejlige spil jeg nogensinde har haft  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #24: 17 Dec 2008, 11:26 »

Umiddelbart er du den eneste der ikke er stødt på fejl plutonium, alle døjer jo med en eller anden form for bug, så umiddelbart lyder det mærkeligt at du ikke er stødt på nogen endnu. Alle kan jo blive enige om at Demoen var til grin, og at spillet før 1. patch var uspilleligt, ja jeg er enig om at ikke alle spil er perfekte når de udkommer, selvfølgelig er der fejl der skal rettes, men aldrig har jeg set så bugbefængt et spil som FM09 på udkommelsesdatoen, det var USPILLELIGT inden 1 patch, og selv efter patchen er bugs stadig et større irritationsmoment for mange end nogensinde før. FM09 er en fiasko indtil videre, mange af de nye features i spillet er ubrugelige, hellere 2d kugler end 3d tændstikmænd, pressekonferencer tager tid men er stort set ubrugelige, man kan lige så godt sende assistenten. Dog skal der heller ikke kun være ris til det nye FM, values er blevet megetm ere realistiske, hvilket er godt, og chancen for at træne sine egne regen talenter er også blevet større. Men alt i alt er FM09 en fiasko indtil den nye patch kommer.

Det her er selvfølgelig min egen subjektive mening, dog med argumenter, men der skal jo være plads til alles meninger, og jeg mener at mine argumenter fint dokumentere at fm09 er en fiasko, ihvertfald indtil videre.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #25: 17 Dec 2008, 11:47 »

Vi er nu 2 så... Jeg har heller oplevet nogel fejl, ikke nogle store og alvorlige i hvert fald... Det kan da godt være der har været en lillebug her eller der men det er ikke noget der har forstyrret mig i spillet...

Jeg har ikke problemmer med at score, mine angribere får godt ret lave "karaktere" efter en kamp selv om de scorer 2-3-4 mål men det bruger jeg nu ikke til alverden alligevel...

Har stort set aldrig skader der er længerevarende...

Har ikke oplavet at jeg skal spille i PL samtidig med der er landskampe...

Spillet crasher ikke midt i det hele osv...

Så jeg kan absolut ikke sige det er en fiasko Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #26: 17 Dec 2008, 11:51 »

Jeg kan ikke forestille mig, at jeg er den eneste hvor spillet fungerer perfekt. De skulle jo gerne være ens, versionerne. Jeg modtog mit spil i ultimo November (det udkom medio), og jeg har ikke oplevet nogen bugs.

Jeg må indrømme, at pressemøderne ikke er fantastiske, men de ødelægger heller ikke spillet for mig. 3d synes jeg virker helt fantastisk. Nej, det er ikke flot grafik, men spillerne bevæger sig realistisk (i hvert fald i mit spil). Jeg vil faktisk sige, at den største fejl jeg har kunnet finde i spillet er, at over halvdelen af mine ungdomsspillere (regens) har potentiale til at blive en fast bestanddel af førsteholdet. De er ikke kommende superstjerner, men spillere der kan komme på niveau med mine faste spillere. Det er næppe sandsynligt, at et hold får en halv hold pr. generation! Normalt er der jo kun 1-2 spillere pr. generation talenter, der bliver til noget, eller overhovedet har potentialet til at blive til noget.

Jeg synes spillet er uden fejl, men jeg kan godt se, at jeg er den eneste foreløbig (er i hvert fald ikke stødt på nogen der er enige herinde). Kun én person, som jeg kender irl er enig med mig i, at spillet er det bedste FM til dato, og realismen er voldsom.

EDIT:
du skrev lige som jeg ville sende det her svar. Godt vi er to  Peace

Medmindre nogen kommer med en kommentar, jeg ikke kan lade være med at svare på, så er dette min sidste kommentar til emnet.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #27: 17 Dec 2008, 11:59 »

Jeg har heller ingen problemer. Jeg synes det er et fantastisk spil.

De to eneste problemer jeg kender til er målmændenes udspark de for ofte fører til mål, og de gode regens men det er til at leve med. Nu er vi 3 der ikke har problemer.

Til dem med mange skader: sæt træningsmængden ned, det løser lidt a problemet... Peace
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #28: 17 Dec 2008, 12:01 »

Jeg synes faktisk, at det er tæt på at være det mindst fejlbehæftede spil, de endnu har sendt på gaden. Jeg har kun oplevet én eneste ting (det vil sige to, for har også haft den der pop up om at en eller anden har begået frispark, som ikke ville lukke igen), den er så til gengæld også lidt grum, Da jeg i mit Parma spil, hvor jeg er i gang med 3. sæson, stadig kun har fået mine TV penge en gang... det er lidt hårdt ved økonomien.

Ellers synes jeg faktisk at det kører overraskende godt, og jeg var endda meget skeptisk, efter demoen og alt den polimik der var om registrering på udgivelsesdagen. Jojo, det sker da, at en spiller får en bold i nakken, eller løber den helt forkerte vej, men det er ikke noget nyt, og synes faktisk også at det er blevet bedre, i forhold til tidligere versioner efter første patch.

Edit:
Jeg kører i øvrigt med mit gamle træningsprogram fra FM08, og har ingen problemer med skader, ud over det forventelige realistiske niveau.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 12:04 af DNE » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #29: 17 Dec 2008, 12:21 »

WOW! Vi er 4 der synes det er godt spil  Peace

Jeg kører med standard træningsprogrammet i spillet, og det fungerer rigtig godt. Det er kun i kampe, hvor modstanderen går efter at skade mine spillere, at jeg får mange. Ellers får jeg et meget realistisk antal.

Men DNE, du siger noget, med hensyn til målmændene. De har en fantastisk evne til at lave assists med deres udspark. Det har jeg også lagt mærke til! Generelt lange bolde fra de bagerste kæder er primær årsag til mange mål. Har man en angriber der er hurtig med en god førsteberøring, så kan man godt score mange mål  Wink

Men det er nok det eneste, jeg ville sige er urealistisk. Ellers har jeg intet på stående fod at klage over.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010