home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  3 Brugere, 820 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Naturlig form?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Naturlig form?  (Læst 1824 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller

Naturlig form?
« : 30 Apr 2006, 22:12 »

Nogen, der ved, hvad dette helt præcist betyder?

Jeg er kommet til at spekulere over det efter, at Chivu i Roma-spil er den spiller på mit hold, der har dårligst kondi på holdet efter kampene - på trods af hans position som venstre back.

Det virkelig sjove er (haha...), at han også kun har 10 i Naturlig form. Og her vil det kloge hoved nok bemærke en sammenhæng, og eftersom jeg anser mig selv for et sådan, så har jeg naturligvis opdaget den påfaldende sammenhæng. Derfor kunne jeg alligvel godt tænke mig at høre en forklaring på, hvad naturlig form helt præcist er og indebærer. Bare for at være sikker :-)

Kvalificerede gæt er også velkomne.

mvh,
mathias

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Naturlig form?
« Svar #1: 30 Apr 2006, 22:23 »

Det er hvor ofte spillerne bliver skadet.. F.eks. har spillere som Owen, Ronaldo, Solskjær osv. dårlige tal i natural form, altså bliver de let og ofte skadet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2: 30 Apr 2006, 22:28 »

Hmm, jeg vil nu mene at det har noget at gøre med hvor hurtigt de kommer i form?
Altså, dermed også fra skader osv. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 30 Apr 2006, 22:29 »

Ergo er kvalitetsgæt stadig en mangelvare i denne tråd, eftersom vi ikke er sikre i vores sag Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 30 Apr 2006, 22:36 »

Naturlig form. For mig er det, hvor god en spillers form er efter en ferie fx. Det er jo ikke alle, der har den samme gode form, efter at have haft ferie. Men jeg aner intet om det Peace

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5: 30 Apr 2006, 22:42 »

Naturlig form. For mig er det, hvor god en spillers form er efter en ferie fx. Det er jo ikke alle, der har den samme gode form, efter at have haft ferie. Men jeg aner intet om det Peace
Nemlig! Smiley Også det jeg mener med det.. Plus det med skaderne.. Også hvordan en spiller bliver klar til næste kamp, hvor hurtigt osv.. Og tror også at jo højere tal, jo mere presset program kan de tage..

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 30 Apr 2006, 22:47 »

Jeg takker for svarende, som det er skam har været kvalificerede :-)

Men kunne godt tænke mig at høre bud på, hvordan det kan være, at Chivu ender med dårligst kondition på trods af, at han har 17 i Udholdehed. Det forvirrer i hvert fald, for betyder det så, at det bedre at have mere i Naturlig form end i Udholdenhed, eller hvad?

Jeg undres dybt.

mvh,
mathias

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7: 30 Apr 2006, 22:51 »

Hmm, nu det siger det, så forvirrer det også mig MEGET  crazy
Skriv ind til producenterne?

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 30 Apr 2006, 23:00 »

Hmm, nu det siger det, så forvirrer det også mig MEGET  crazy
Skriv ind til producenterne?

Haha, så dyb er min undren dog ikke ;-)

Men det er da lidt påfaldende. Og så kommer der endda noget godt ud af det, for der er intet mere givende end en god diskussion af de lidt dybere mekanismer i FM.

mvh,
mathias

ZhotLog
Gæst

« Svar #9: 30 Apr 2006, 23:11 »

Haha, jeg har altid troet at det var noget med  at en spiller med 20 i naturlig form var af den rette "støbning til den position han havde naturligt i  Opstemt
Men jeg tror jeg er en smule på vildspor  funny

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 30 Apr 2006, 23:14 »

Står det ikke i manualen forresten?

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 30 Apr 2006, 23:17 »

Står det ikke i manualen forresten?

Nope.

Jeg kan i hvert fald ikke finde det, og jeg har forgæves kigget både i manualen til FM2005 og FM2006.

mvh,
mathias

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12: 30 Apr 2006, 23:19 »

Nope.

Jeg kan i hvert fald ikke finde det, og jeg har forgæves kigget både i manualen til FM2005 og FM2006.

mvh,
mathias

Har du manualen fra et af CM spillene? Der mener jeg, at der stod hvad de betød. :-)

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 30 Apr 2006, 23:25 »

Har du manualen fra et af CM spillene? Der mener jeg, at der stod hvad de betød. :-)

Har lige gloet i CM4- og CM03/04-manualerne, og der er i begge beskrivelser af hvad attributterne indebærer - lige bortset fra Naturlig form :-( Men det var jo heller ikke en synlig egenskab i de spil, så det overrasker mig i hvert fald ikke.

mvh,
mathias

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010