Nå nu lukkede browseren vinduet lige pludselig og jeg mistede det jeg havde skrevet. Alle beløb er i £. Jeg er startet med den nyeste patch.
Jeg startede med 4-2-3-1 men er siden gået over til 4-4-2, hvilket har medført lidt for mange spillere på enkelte positioner.
Jeg købte Giovinco og Lennon for tilsammen 20 mio til at starte med.
I løbet af efteråret blev klubben solgt til et konsortium fra Belgien, der fjernede den store gæld, beholdt mig selvfølgelig
og gav mig så omkring 80 mio at købe for
I januar gik jeg så kraftigt ud på transfermarkedet:
Pandev (Som rotationspiller med Gerrard bag angriberen)
Capel (Som en af fløjspillerne)
Adriano (Backup til Torres)
Walcott (En fremtidsinvestering til højrekanten der også kan gå ind og spille med det samme)
G Johnson (Ny højreback)
Asenjo (Ny reservekeeper med store fremtidsudsigter)
Palombo (Rotationsspiller med Masch)
Moutinho (Rotationspiller med Alonso på den offensive centrale midtbane)
Tilsammen: 89,25 mio
Kuyt, Itandje og Degen er så solgt for tilsammen 14,8 mio.
På dette tidspunkt var jeg allerede røget ud af Liga Cuppen og lå nede som nr 5-6 i ligaen, hvor kun en 4. plads var tilfredstillende samt realistisk. Jeg sluttede også på 4. pladsen foran Arsenal. I CL røg jeg ud i kvartfinalen mod Barcelona, på mål af Puyol 3 min i overtiden, der sendte dem videre på reglen om udebanemål. Barcelona gik også hen og vandt turneringen. I FA Cuppen tabte jeg 1-0 på udebane mod Arsenal i kvartfinalen. Så en ikke videre succesfuld sæson.
Bestyrelsen gav mig ca. samme beløb at købe for i sommertransfervindu
et.
Jeg gik ud og købte Modric og Sakho for tilsammen 56 mio. Specielt Sakho blev noget dyrere end jeg regnede med.
Desuden har jeg solgt:
Voronin, Leto, Anderson, Pennant(Forlængede kontrakten med 1 år og solgte ham), Lucas og Dossena for tilsammen 53 mio.
Jeg er i øjeblikket i forhandlinger med Sunderland om Babel for 15 mio samt FCK om Benayoun for 7,5 mio
Mit nuværende hold med førstnævnte som foretrukne spillere:
GK: Reina/Asenjo
DR: Johnson/Arbeloa
DL: Insua/Aurelio
DC: Carra/Skrtel
DC: Agger/Sakho samt Hyypia hvis uheldet skulle være ude.
MR: Modric/Lennon evt. Walcott
ML: Giovinco/Capel/Riera
DMC: Masch/Palombo Meget , meget jævnt
AMC: Gerrard/Alonso/Moutinho
FC: Torres/Walcott
FC: Adriano/Pandev
Riera og Lennon bliver nok solgt også, samt at jeg enten sælger Alonso eller Moutinho. Kan bare ikke bestemme mig for hvem
Har kun en uge tilbage af transfervinduet.
Jeg er godt på vej mod CL med 4-0 mod Steaua i første kamp.