home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1273 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 39851 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #90: 06 Apr 2009, 12:43 »

Jeg har ikke spillet med Liverpool endnu i Football Manager 09, men jeg har en teori om, hvordan den mægtige Steven Gerrard skal bruges i FM..

Han er en stærk fighter med mod og hårdhed, og derfor føler jeg, at han skal kæmpe som han gør i virkeligheden. Han er prangende offensiv, men hans defensive pligter giver ham jo ikke ligefrem problemer. Gerrard er en allround spiller, og derfor føler jeg, at han skal bruge inde centralt. På den offensivemidtbane bliver han for indelukket, og kommer ikke til at vinde alle de bolde, som han kan. På den centrale plads mener jeg derimod, at alle hans styrker vil komme frem.

Måske laver han ikke lige så mange mål som han vil på den offensive, men han lægger med garanti op til en masse mål derfra. Derudover kommer han bedre med i spillet, og kommer til at blive en af dem som fører bolden frem. Det ser jeg kun som positivt, at han får bolden inden det rigtig bliver farligt. Hvis han får den inden, har lidt tid at tænke i, og derefter kan spille den videre, ser jeg at Liverpool bliver stærkere.

Min konklusion må derfor være, at Steven Gerrard skal bruges på den centrale midtbane, hvor alle de plusser han har, kan komme frem i lyste. Han er god offensiv og defensiv, og en mellemting ville få flest styrker frem. Derfor den centrale midtbane.
jeg er enig, og jeg bruger ham derfor også på den centrale med pil op. Jeg har sat hans mentalitet offensiv med en god pórtion kreativ frihed. og som du selv siger med hans defensive kvaliteter så har jeg sat ham til at skærme af hele banen.
Men det kan også godt være fordi han altid bliver skadet. jeg ved ikke men mange tak.

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #91: 06 Apr 2009, 14:00 »

jeg købte i min første sæson hos liverpool frank ribery for 125. har nu solgt ham for 250 til barca for at få råd til Pjanic og Robinho Opstemt. Pjanic for 125, og Robinho for 80 Opstemt

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #92: 06 Apr 2009, 14:05 »

Fedt! Hvad ligger du i ligaen?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #93: 06 Apr 2009, 14:09 »

nr 3 desværre. chelsea er urørlige. har dog banket dem i ligacuppen. men i ligaen har de 0 nderlag og 2 uafgjorte.

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #94: 06 Apr 2009, 14:10 »

Okay. De ligger også 1'er her, men jeg har samme antal point.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #95: 06 Apr 2009, 14:12 »

Han gør det godt hiddink. Er også lige røget ud til Villa i cuppen. irriterende. Jeg har rigtig mange skader

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #96: 07 Apr 2009, 09:29 »

Hiddink er vild. Jeg leder efter en Offensiv midtbanespiller og jeg har overvejet Matias Fernandez. Er der nogen der har erfaringer med ham i England?

Caspper
Manager

« Svar #97: 07 Apr 2009, 09:40 »

Hiddink er vild. Jeg leder efter en Offensiv midtbanespiller og jeg har overvejet Matias Fernandez. Er der nogen der har erfaringer med ham i England?
Når jeg henter spillere til england kigger jeg meget på deres styrke og balance, generelt bare deres fysiske tal..

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 07 Apr 2009, 12:11 »

Jeg har ikke erfaringer med Fernandez i england kun i Italien, og der spiller han super godt, men derimod har jeg haft Diego fra Werder på et City hold, og han spiller super godt i england også, bare giv ham en fri rolle og masser af kreativ frihed Opstemt

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #99: 07 Apr 2009, 12:52 »

Ben Arfa hentet til klubben for 160 mio.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 07 Apr 2009, 12:54 »

Ham har jeg ikke prøvet at have, men tror nu også han er et stjerne køb Opstemt

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #101: 07 Apr 2009, 13:08 »

Det vil vise sig Wink

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 07 Apr 2009, 14:14 »

Nå nu lukkede browseren vinduet lige pludselig og jeg mistede det jeg havde skrevet. Alle beløb er i £. Jeg er startet med den nyeste patch.

Jeg startede med 4-2-3-1 men er siden gået over til 4-4-2, hvilket har medført lidt for mange spillere på enkelte positioner.

Jeg købte Giovinco og Lennon for tilsammen 20 mio til at starte med.

I løbet af efteråret blev klubben solgt til et konsortium fra Belgien, der fjernede den store gæld, beholdt mig selvfølgelig Opstemt og gav mig så omkring 80 mio  at købe for Wink

I januar gik jeg så kraftigt ud på transfermarkedet:

Pandev (Som rotationspiller med Gerrard bag angriberen)
Capel (Som en af fløjspillerne)
Adriano (Backup til Torres)
Walcott (En fremtidsinvestering til højrekanten der også kan gå ind og spille med det samme)
G Johnson (Ny højreback)
Asenjo (Ny reservekeeper med store fremtidsudsigter)
Palombo (Rotationsspiller med Masch)
Moutinho (Rotationspiller med Alonso på den offensive centrale midtbane)

Tilsammen: 89,25 mio

Kuyt, Itandje og Degen er så solgt for tilsammen 14,8 mio.

På dette tidspunkt var jeg allerede røget ud af Liga Cuppen og lå nede som nr 5-6 i ligaen, hvor kun en 4. plads var tilfredstillende samt realistisk. Jeg sluttede også på 4. pladsen foran Arsenal. I CL røg jeg ud i kvartfinalen mod Barcelona, på mål af Puyol 3 min i overtiden, der sendte dem videre på reglen om udebanemål. Barcelona gik også hen og vandt turneringen. I FA Cuppen tabte jeg 1-0 på udebane mod Arsenal i kvartfinalen. Så en ikke videre succesfuld sæson.

Bestyrelsen gav mig ca. samme beløb at købe for i sommertransfervindu et.

Jeg gik ud og købte Modric og Sakho for tilsammen 56 mio. Specielt Sakho blev noget dyrere end jeg regnede med.
Desuden har jeg solgt:
Voronin, Leto, Anderson, Pennant(Forlængede kontrakten med 1 år og solgte ham), Lucas og Dossena for tilsammen 53 mio.
Jeg er i øjeblikket i forhandlinger med Sunderland om Babel for 15 mio  samt FCK om Benayoun for 7,5 mio Huh

Mit nuværende hold med førstnævnte som foretrukne spillere:
GK: Reina/Asenjo
DR: Johnson/Arbeloa
DL: Insua/Aurelio
DC: Carra/Skrtel
DC: Agger/Sakho samt Hyypia hvis uheldet skulle være ude.
MR: Modric/Lennon evt. Walcott
ML: Giovinco/Capel/Riera
DMC: Masch/Palombo Meget , meget jævnt Wink
AMC: Gerrard/Alonso/Moutinho
FC: Torres/Walcott
FC: Adriano/Pandev

Riera og Lennon bliver nok solgt også, samt at jeg enten sælger Alonso eller Moutinho. Kan bare ikke bestemme mig for hvem Smiley Har kun en uge tilbage af transfervinduet.

Jeg er godt på vej mod CL med 4-0 mod Steaua i første kamp.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 14:20 af gerre » Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #103: 07 Apr 2009, 16:25 »

Stærkt hold. Hvornår blev klubben opkøbt? Og er der andre der er blevet opkøbt?

JKJ
Gæst

« Svar #104: 07 Apr 2009, 16:41 »

Hvem har du som de 4 "indfødte" spillere fra egen avl og de yderlige 4 der skal have været trænet i England??

Et stærkt hold ja, men har du ikke problemmer med at få alle med i truppen??

Din trup består som jeg lige kan se det af ca 26 spillere, 2 af egen avl og 4 fra England... Det går ikke helt op hvis man skal opfylde kvotten til europæisk spil...

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010