home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 980 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 39887 gange)
Gillerfm
Ynglingespiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #60: 16 Mar 2009, 10:49 »

Der mangler engelske spiller på holdet!!  ticked off

Nej det ser da ganske stærkt ud... Nu kender jeg ikke lige til Marcel Jansen styrke i FM, men han må virkelig have noget kvaltet siden han kan slå Insua af, han er imo LIverpool største talent og en spiller der virkelig har verdensklasse kvalitet i sig... Men det er jo nok bare en smagssag  Peace

Jansen spiller rigtig godt for mig, og fansene er begejstret for det indkøb.
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig har givet insua mulighed for at vise hvad han kan. Men det er måske en god ide at give ham lidtr spilletid hist og her.

Med hensyn til engelske spillere syntes, jeg ikke rigtig der er så mange der har kvaliteten til at begå sig. Men det kan godt være jeg skal kigge efter noget talenter i som kan gå ind på længere sigt.

Tak for kommentaren .

JKJ
Gæst

« Svar #61: 16 Mar 2009, 14:44 »

Jansen spiller rigtig godt for mig, og fansene er begejstret for det indkøb.
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig har givet insua mulighed for at vise hvad han kan. Men det er måske en god ide at give ham lidtr spilletid hist og her.

Med hensyn til engelske spillere syntes, jeg ikke rigtig der er så mange der har kvaliteten til at begå sig. Men det kan godt være jeg skal kigge efter noget talenter i som kan gå ind på længere sigt.

Tak for kommentaren .

Der er jeg så ikke enig... Problemmet er bare at de koster en formue i forhold til udenlanske spillere...

Men du skal jo tænke over det. Der skal nu engang 4 med fra egen klub og 8 der er trænet i England når der askal udtages trupper til CL. Hvis du bare køber oversøiske spilelr i et væk bliver du jo til sidst nød til at lade flere af dem side over i CL og så tage mindre gode egne spillere med...

Personligt køber jeg kun britiske spillere. Pt har jeg købt Jenas som backup for Gerrard, Agbonlahor som ryger direkte ind som OMR, Jack Collison fra West Ham som er et indkøb til fremtiden og til sidst Owen skal er back up for Torres... Samlet pris små 400 mio dkr.

Den anden vej er der vel smuttet 8-9 måske endda 10 udenlanske spillere som kun var i truppern og ikke i nærheden af at være faste spillere. Så det kan sagtens lade sig gøre Wink

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #62: 17 Mar 2009, 11:02 »

Der er jeg så ikke enig... Problemmet er bare at de koster en formue i forhold til udenlanske spillere...

Men du skal jo tænke over det. Der skal nu engang 4 med fra egen klub og 8 der er trænet i England når der askal udtages trupper til CL. Hvis du bare køber oversøiske spilelr i et væk bliver du jo til sidst nød til at lade flere af dem side over i CL og så tage mindre gode egne spillere med...

Personligt køber jeg kun britiske spillere. Pt har jeg købt Jenas som backup for Gerrard, Agbonlahor som ryger direkte ind som OMR, Jack Collison fra West Ham som er et indkøb til fremtiden og til sidst Owen skal er back up for Torres... Samlet pris små 400 mio dkr.

Den anden vej er der vel smuttet 8-9 måske endda 10 udenlanske spillere som kun var i truppern og ikke i nærheden af at være faste spillere. Så det kan sagtens lade sig gøre Wink

Jeg har haft Owen.. Smiley

Du har selvfølgelig ret i at det er et problem i de internationale turneringer. Jensa, Agbonlahor osv. ser jeg ikke som gode nok til Liverpool. Jeg har vundet premier League 3 år i træk, med de spillere jeg har.

Men jeg vil give dig 100 % ret i at jeg skal have nogle flere engelske spillere.. Det er også derfor jeg valgte at købe Glen Johnson... Men jeg skal self. have fat i nogle britiske talenter som i løbet af et år eller to kan gå direkte ind.

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 20 Mar 2009, 17:08 »

Jeg har haft Owen.. Smiley

Du har selvfølgelig ret i at det er et problem i de internationale turneringer. Jensa, Agbonlahor osv. ser jeg ikke som gode nok til Liverpool. Jeg har vundet premier League 3 år i træk, med de spillere jeg har.

Men jeg vil give dig 100 % ret i at jeg skal have nogle flere engelske spillere.. Det er også derfor jeg valgte at købe Glen Johnson... Men jeg skal self. have fat i nogle britiske talenter som i løbet af et år eller to kan gå direkte ind.

Evt. hvis du alligevel skal lede efter talenter, kan du finde nogle gode der er under 18, så er det egentlig ligemeget om de er britiske. for de får homegrown status efter tre år jo Smiley

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #64: 02 Apr 2009, 15:18 »

Jeg ville også lige lave en Liverpool karriere Opstemt. Holdet ser sådan ud midt i 1. Transfer vindue. Aurelio er solgt, Dossena lejet ud og istedet er den driblestærke venstre back Maxwell hentet i Inter for 110 mio (Superkøb Thumbs Up). Jeg regner dog med at hente en højrekant inden vinduet lukker.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 15:20 af LFC_Fisker » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #65: 02 Apr 2009, 15:25 »

Jeg ville også lige lave en Liverpool karriere Opstemt. Holdet ser sådan ud midt i 1. Transfer vindue. Aurelio er solgt, Dossena lejet ud og istedet er den driblestærke venstre back Maxwell hentet i Inter for 110 mio (Superkøb Thumbs Up). Jeg regner dog med at hente en højrekant inden vinduet lukker.

super  køb  af maxwell. hvordan går det.. jeg kører selv med liverpool og nogenlunde samme taktik og det går ikke helt så godt.. jeg vinder, men det er få mål som 2-0 osv.

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #66: 02 Apr 2009, 15:48 »

Jeg er ikke færdig med træningskampene endnu, men indtil videre ser det godt ud med 6-0, 5-0  mod nogle små hold og 3-1 mod Sporting CP som den sværeste kamp.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #67: 02 Apr 2009, 16:37 »

jeg spillede 2-2 mod torino. det var ikke godt synes jeg. men så slog jeg Ajax 3-1 og AEK 4-0 begge på udebane. så det er fint nu Smiley

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #68: 02 Apr 2009, 18:27 »

mit liverpool hold. har lidt af et problem da rossi har gjort det godt. men Gerrard skal spille!.

ville i sætte holdet på en anden måde?

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #69: 02 Apr 2009, 19:57 »

Brug Rossi som reserve for Gerrard og Torres. Hvad gav du for Ribery?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #70: 02 Apr 2009, 20:10 »

Hvis jeg skulle give et forslag skulle du sætte Garcia af også spille 4-4-2 med Alonso og Gerrard centralt og Rossi og Torres på toppen Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #71: 02 Apr 2009, 20:15 »

har rykket gerrard ned på central som off midt, også beholder rossi sin plads for han er skarp!!!
også spiller garcia når mascherano og alonso er skadet for det er de tit. ribery gav jeg 125 mio for og det vr en super handel det eneste minus ved ham er at han bliver hurtig træt.. det er ret trist.
men jeg var meget glad for prisen. gav 145 for rossi Smiley

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #72: 02 Apr 2009, 20:18 »

Gerrard har bombet kasser ind for mig. Lige meget hvor han skyder fra, scorer han Opstemt

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #73: 02 Apr 2009, 20:19 »

Har ikke været den store for mig men løb også ind i en skade med det samme. Han er ikke helt tilbage. Jeg har et problem meed Arbeloa. Han udfordrer hele tiden og han mister den konstant det lige meget hvad man gør. det pisse irriterende

maaahhh-h-h-h

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #74: 02 Apr 2009, 20:21 »

Jeg synes du skal finde en erstatning Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010