home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 551 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 44001 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #45: 28 Feb 2009, 19:26 »

Jeg starter med guderne nu. Jeg har fået nok af Benitez' fiaskoer, så han ryger på porten, mens jeg opretter mig som Ian Rush og vil revolutionere Liverpool med teknisk bold, mens britiske spillere skal tilbage. Jeg tror faktisk jeg vil arbejde ud fra 6+5 systemet, så jeg har 6 britiske spillere og 5 udenlandske i starteren hver gang indenfor 3 sæsoner..
Lyder som en spændende, og udfordrende mission, glæder mig til at høre hvordan det må gå dig... Jeg er netop startet med Villa og jeg har også som mål at mindst 5 ud af de 11 startende spillere skal ha´ engelsk pas... Smiley
Lad os høre hvordan det går dig Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #46: 28 Feb 2009, 19:26 »

Det er jeg allerede igang med, eller det vil sige at når jeg sælger bliver der kun købt englændere... Dog kan jeg anbefale Darby, Spearing, Hobbs og Anderson - de 2 sidstnævnte skal dog lige tilbage fra udlejning - at du prøver dem af, de bliver altså ganske stabile folk, selv om de måske ikke har de vildeste tal... Få Mascha til at lære Spearing op og Arbeloa til at lære Darby op. Så har du ganske gode erstatninger til dem når og hvis de bliver skadet eller får karentæne Wink

Zone 43
Manager

« Svar #47: 28 Feb 2009, 19:28 »

Det var da mange penge at bruge på én mand, LFC?

Dog fedt med 6+5 reglen. Kunne være fedt, hvis du kunne lave en blog, hvor den regl er med. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #48: 28 Feb 2009, 19:34 »

Det var da mange penge at bruge på én mand, LFC?

Dog fedt med 6+5 reglen. Kunne være fedt, hvis du kunne lave en blog, hvor den regl er med. :-)
Jeg vil gerne have Ashley Young til holdet, men nu har jeg 320, så jeg kigger også andre steder hen. Førsteprioriteten er, at få en ny højrekant. Ellers har jeg Aiden McGeady i sigte til venstrekanten. Han har gode tal og jeg formoder han er nogenlunde billig. Peace

Mht. blog vil jeg se om spillet fanger, så må vi se derfra. Smiley

EDIT: McGeady er desværre ikke ligeså god i 9.2.0 som 9.1.0 Skuffet
« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 19:37 af -LFC- » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #49: 28 Feb 2009, 19:41 »

Jeg vil gerne have Ashley Young til holdet, men nu har jeg 320, så jeg kigger også andre steder hen. Førsteprioriteten er, at få en ny højrekant. Ellers har jeg Aiden McGeady i sigte til venstrekanten. Han har gode tal og jeg formoder han er nogenlunde billig. Peace

Mht. blog vil jeg se om spillet fanger, så må vi se derfra. Smiley

EDIT: McGeady er desværre ikke ligeså god i 9.2.0 som 9.1.0 Skuffet

Nu hvor McGeady ikke er ligeså god, så kunne en Milner eller Agbonlahor måske være en mulighed. De er vel også noget billigere end Young?

Det er også fornuftigt nok.. Regner med at lave en blog med Liverpool en af dagene, dog til 08.. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #50: 28 Feb 2009, 19:42 »

Milner er alt for langsom til at være kant, men Agbonlahor er interessant og en af de spillere jeg helst vil tilknytte. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #51: 28 Feb 2009, 19:56 »

Jeg har haft både Agbonlahor og Young fra AV i et tidligere spil, Agbonlahor dog kun i kortere tid pga den nye patch og valgte af den grund at starte helt forfra... Men især Young er helt suveræn på venstrekanten og scorede mål og lavede ass som det passede ham så jeg kan sagtens anbefale begge 2 og især som sagt Young  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #52: 28 Feb 2009, 20:47 »

Ja så fik jeg forhandlet Villa fra 400 millioner til 260, så nu omskoler jeg ham til højrekant. Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #53: 07 Mar 2009, 14:25 »

Gik du i stå igen -LFC-??

I mit eget spil går det ganske godt, er i kvartfinalen mod Arsenal som jeg har haft et ganske godt tag på i ligane og i div cups. Er i semi i FA cuppen mod Man C efter bæla at have smadret Man U over 2 kampe i kvartfinalen, 0-0 ude og 3-0 hjemme (første 3-0 efter 8 min og så var det afgjort) og ligger nr 2 i PL, desværre bliver det nok ikke bedre end det, Chelsea har været ganske uovervindelig men ligger selv ganske pænt som nr 2 med et godt forspring ned til bla Arsenal og MAn U.

Torres er min topscore med 25 mål, Gerrard har scoret 15 og Babel og Kuyt har begge scoret 12 mål. Jeg kan ikke huske det præcise antal ass fra errards fod men det er over de 20 og det tror jeg aldrig jeg har set før fra hans side og som central midtbanemand...

-LFC-
Manager

« Svar #54: 07 Mar 2009, 14:54 »

Jeg gik lidt i stå, men vil åbne spillet nu for at se om jeg kan nå nogle gode resultater. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #55: 07 Mar 2009, 14:59 »

Jeg gik lidt i stå, men vil åbne spillet nu for at se om jeg kan nå nogle gode resultater. Peace

Hehe fair nok. Nu har vreden jo nok også lagt sig efter skuffelsen i Middlesbrough...  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #56: 07 Mar 2009, 15:03 »

Nemlig.. men jeg vil se om jeg kan få gang i et godt spil her. Har indtil videre kvalificeret mig til CL ved at slå AaB ud, vundet ude mod City og tabt ude mod Arsenal. Peace

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #57: 12 Mar 2009, 16:18 »

Hey !

Syntes selv jeg har et rimelig crazy liverpool hold :

Reina,

Glen Johnson, Zapata, Agger, Marcel Jansen,

Gerrard          Mascherano

Messi                                                Babel

Agüero  Torres

Bænken,
Arbeloa
Insua
Skrtel
Carragher
Fellaini
Diego
Ribery
Bendtner
Gignac
Akinfeev

Kan evt. lige smide nogle SS ind senere..

Gerne kommentarer og forslag til forbedring.

JKJ
Gæst

« Svar #58: 12 Mar 2009, 16:43 »

Der mangler engelske spiller på holdet!!  ticked off

Nej det ser da ganske stærkt ud... Nu kender jeg ikke lige til Marcel Jansen styrke i FM, men han må virkelig have noget kvaltet siden han kan slå Insua af, han er imo LIverpool største talent og en spiller der virkelig har verdensklasse kvalitet i sig... Men det er jo nok bare en smagssag  Peace

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #59: 15 Mar 2009, 13:28 »

Så vil jeg starte med mægtige Liverpool. Jeg har set, at mange straks går i gang med en kæmpe udskiftning og kun køber briter. Jeg vil derimod forsøge at holde det realistisk. For et hold vil da ikke sælge alle deres spillere og købe britiske spillere til overpris? Men selvfølgelig skal de brodne kar ud, og alle middelspillerne skal enten til at agere backup eller sælges. Men jeg vil gå efter unge verdensklassespille re til gode priser i stedet for britiske middelspillere til overpris. Derudover synes jeg, at det er vigtigt at staben skiftes ud; der er ikke mange mænd i den stab, der opfylder mine krav, og jeg skal nok ud og investere i en helt ny stab. Men derefter vil jeg få ro omkring klubben, og kun købe et begrænset antal spillere til førsteholdet hvert år, og i stedet have fokus på de yngre rækker.

Over and out!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010