home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Din bedste FM 09 oplevelse
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Din bedste FM 09 oplevelse  (Læst 35665 gange)
Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #60: 21 Nov 2008, 15:34 »

Endelig, jeg er kommet til uefa cuppen's gruppespil med Brøndby, første gang nogensinde i FM Opstemt, det skete efter jeg mødte Stade Rennais fra frankrig, jeg tabte 2-1 ude , men vandt 1-0 hjemme Opstemt , 2 hold fra Danmark er også videre (:

(1.sæson)
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #61: 21 Nov 2008, 15:37 »

jeg er da i gruppespil i champions league og jeg ligger på andenpladsen under barcelona. De to andre hold er cska moskva og aek
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #62: 21 Nov 2008, 15:41 »

Det må være det jeg lige har oplevet. I 3. kval. runde i CL, skulle jeg med AaB møde Fenerbache. Jeg startede på hjemmebane, og spillede 0-0. Så jeg skulle minimum score et mål i tyrkiet for at gå videre, en svær opgave, men så sandelig mulig. Jeg kommer til Tyrkiet, og er under pres lige fra starten af. Men jeg holder dem fra mål, og skal ud i omkamp. To minutter før jeg skal i straffe, får jeg et kontra angreb, og Bøgelund får den fri foran målmanden, og banker den op i hjørnet. Kom så senere i gruppe med Chelsea, Celtic og Roma Skuffet

Nice lavet  Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #63: 21 Nov 2008, 15:42 »

Min er nok da jeg kom i uefa gruppespillet med BIF efter et kæmpe drama:

Trak Nancy fra Frankrig i første runde af uefa cuppen... Tabte 1-2 hjemme på VP hvor jeg derefter tog til Frankrig med en tro på jeg sagtens kunne klare det. Kom hurtigt bagud 1-0 og det hav virkelig et slag i sækken Skuffet fik dog udlignet lige inden pausen på mål af mit nyindkøb som skuffede groft Deon Burton. Homén efter 69 minutter og Burton scorede derefter i overtiden og sendte mig i gruppespillet! Opstemt

Hvor jeg i øvrigt gik videre men tabte desværre til santander sammenlagt 3-2 Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #64: 21 Nov 2008, 15:51 »

Min er nok da jeg kom i uefa gruppespillet med BIF efter et kæmpe drama:

Trak Nancy fra Frankrig i første runde af uefa cuppen... Tabte 1-2 hjemme på VP hvor jeg derefter tog til Frankrig med en tro på jeg sagtens kunne klare det. Kom hurtigt bagud 1-0 og det hav virkelig et slag i sækken Skuffet fik dog udlignet lige inden pausen på mål af mit nyindkøb som skuffede groft Deon Burton. Homén efter 69 minutter og Burton scorede derefter i overtiden og sendte mig i gruppespillet! Opstemt

Hvor jeg i øvrigt gik videre men tabte desværre til santander sammenlagt 3-2 Smiley

HAHA! har du også købt Deon Burton i det BIF spil? Det har jeg også.

Han er jo lort på flaske Opstemt
Logged

Brøndby til jeg dør !

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #65: 22 Nov 2008, 18:53 »

Nu vil jeg da også gerne selv komme med min indtil videre bedste fm 09 oplevelse. Det er i anden sæson holdet er brøndby og det er første knockout runde i ufea cuppen. Jeg trækker celtic, første kamp er på hjemmebane, hvor celtic lidt ufortjent får 0-0 med hjem. Jeg kommer dog hurtigt bagud i skotland (efter 8 min). Spiller engentlig fint nok og udligningen kommer da også i det 37 min. ved aquino. Så scorer de alligevel 1 min før halvleg, men igen er det aquino der redder os og scorer i det 58 min. Det bliver da også nemmere da scot brown i det 63 min. får sit andet gule kort. Vi holder den hjem og er videre Opstemt hvor jeg skal møde psv.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #66: 27 Nov 2008, 16:37 »

Nu er det tid til at fortælle om en fm 09 oplevelse der er bedre end den forrige. Og det har været dette års chl med brøndby. Jeg fik en forholdsvis nem lodtrækning til chl og jeg kvalificerede mig da også forholdsvis nemt. Her trak jeg liverpool, rangers og et lille belgisk hold jeg ikke lige kan huske. Fik 2-2 ude mod iverpool Opstemt , så vandt jeg en nem sejr over rangers. Og slog så det belgiske hold to gange, så nu er mig over liverpool begge videre efter 4 runder med 10 point  Hævet Øjenbryn
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #67: 27 Nov 2008, 16:40 »

HAHA! har du også købt Deon Burton i det BIF spil? Det har jeg også.

Han er jo lort på flaske Opstemt

Haha! (Godt nok næsten en uge siden du skrev det)

Men alligevel! Han er værre end det! han er totalt elendig! Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #68: 28 Nov 2008, 14:13 »

har han gode stats siden i køber ham Opstemt
jeg tror den bedste var ( har ikke spilelt meget) da jeg i tottenham havde en dårlig stime af nederlag og så mistede alle stjernerne troen til mig . jeg smed dem ned på 2. holdet og hev ungdomsspillere op i midterforsvarer og ben alnwick på kassen. der var 2-3 måneder til januar. men efter de røg ned og nye spiller klom op vandt jeg en masse og nu håber jeg også det kører for reserve holdet så kan det være de ved hvem der bestemmer til den nye sæson. kan ikke spille lige nu for jeg kan kun spille fm hs min far
Logged

maaahhh-h-h-h

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #69: 28 Nov 2008, 14:16 »

Min indtil videre som jeg skrev før var den mod nancy efter drama...

Men min kommende er mesterskabet og måske pokaltitlen med brøndby! ( Peace )

Ergner stærkt med at vinde mesterskabet da jeg er 9 point foran nummer to og er i semien i pokalen...  Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #70: 29 Nov 2008, 19:52 »

Jeg har endnu ikke oplevet noget mindeværdigt, er stadig skuffet over det spil.
Er startet med QPR men en duo med dexter blackstock og garry o'connor er åbenbart ikke noget værd mener computeren
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #71: 29 Nov 2008, 23:20 »

min er nok at jeg ligger nummer 4 med hoffenheim i Ligaen.! og er i Finalen i pokalen så mener det går meget godt.! har købt Mathias zanka jørgensen forsvaret, Kasper Lorentzen(stav) midtbanen, Kim Aabech Angrebet, og julio Cesar på mål, og Alipio fremtidig stjerne, bruger ham kun på reserve holdet indtil videre.??

i tænker nok! hva vil jeg med alle de danske ungdoms spillere de er da intet værd i den tyske bundesliga.! men der tager i fejl.. Zanka har et gns. på 7.07 i ligaen.! Lorentzen har et gns. på 7.05 og til sidst kim Aabech(min topscore sammen med D. Ba) har et gns. på 7.17
Logged

Lavet Af GadeFM

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #72: 30 Nov 2008, 11:55 »

min er nok at jeg ligger nummer 4 med hoffenheim i Ligaen.! og er i Finalen i pokalen så mener det går meget godt.! har købt Mathias zanka jørgensen forsvaret, Kasper Lorentzen(stav) midtbanen, Kim Aabech Angrebet, og julio Cesar på mål, og Alipio fremtidig stjerne, bruger ham kun på reserve holdet indtil videre.??

i tænker nok! hva vil jeg med alle de danske ungdoms spillere de er da intet værd i den tyske bundesliga.! men der tager i fejl.. Zanka har et gns. på 7.07 i ligaen.! Lorentzen har et gns. på 7.05 og til sidst kim Aabech(min topscore sammen med D. Ba) har et gns. på 7.17

Fedt at du køber danske spillere og at de så tilmed klarer det godt. Du må lige sige til når ligaen er færdig, så vi kan høre hvad det blev til  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #73: 30 Nov 2008, 15:35 »

Fedt at du køber danske spillere og at de så tilmed klarer det godt. Du må lige sige til når ligaen er færdig, så vi kan høre hvad det blev til  Peace

ska jeg nok,!
Logged

Lavet Af GadeFM

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #74: 30 Nov 2008, 15:59 »

Eller min bedste oplevelse var nok at knække CD-key'en, jeg kunne overhovedet ikke tyde det - det tog mig 3 kvarter.
Smiler  Grin

Det samme her!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010