home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Din bedste FM 09 oplevelse
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Din bedste FM 09 oplevelse  (Læst 35592 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #90: 02 Dec 2008, 21:42 »

Må indrømme jeg stadig venter på min bedste oplevelse.. Har mange i 08'eren.. Har slet ikke vænnet mig til 09 udgaven, og synes virkelig der mangler en ny patch, så alle ting er rettet.. Tror jeg venter med 09 til næste patch, så kan jeg game videre på mine 08 saves Wink
Logged

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #91: 08 Dec 2008, 10:13 »

Vandt UEFA Cuppen i første sæson med FCK. med Asenjo og Van der vaart Witsel og Edinho( en spiller jeg fandt i brasilien, vile def.midt stats)
vandt også pokal og superligaen, alt for vildt:) en sæson tager lang tid når man skal spille hver kamp:)
Logged

Alex 2605
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #92: 08 Dec 2008, 10:28 »

Vandt UEFA Cuppen i første sæson med FCK. med Asenjo og Van der vaart Witsel og Edinho( en spiller jeg fandt i brasilien, vile def.midt stats)
vandt også pokal og superligaen, alt for vildt:) en sæson tager lang tid når man skal spille hver kamp:)

fik du Van der vaart til fck i første sæson?  Shockeret
Logged

Gamer pt. med Randers og Manchester city Opstemt

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #93: 08 Dec 2008, 10:31 »

Så blev min gamle oplevelse skiftet ud! Opstemt

Vandt The Double med BIF i første sæson med 28 point foran FCM og 4-0 i pokalen over FCK Shockeret
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #94: 08 Dec 2008, 11:41 »

fik du Van der vaart til fck i første sæson?  Shockeret
Fik ham i vinterpausen Wink Han var stærkt utilfreds! og klubben ville af med ham;) Har lige glemt 1spiller. Jérémy Mathieu, på venstre back. klasse.

Har også købt Leo og Miranda, prøv dem. klasse forsvar. fik dem i første transfervindue, de billige og rigtig gode. arsenal er intra i miranda.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #95: 08 Dec 2008, 11:59 »

Fik ham i vinterpausen Wink Han var stærkt utilfreds! og klubben ville af med ham;) Har lige glemt 1spiller. Jérémy Mathieu, på venstre back. klasse.

Har også købt Leo og Miranda, prøv dem. klasse forsvar. fik dem i første transfervindue, de billige og rigtig gode. arsenal er intra i miranda.

Ja! Mathieu er syg! Shockeret
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #96: 08 Dec 2008, 12:20 »

Vandt UEFA Cuppen i første sæson med FCK. med Asenjo og Van der vaart Witsel og Edinho( en spiller jeg fandt i brasilien, vile def.midt stats)
vandt også pokal og superligaen, alt for vildt:) en sæson tager lang tid når man skal spille hver kamp:)

Må indrømme at jeg ser det som meget usikkert!
Er næsten 100 på man ikke kan på Vaart til FCK med ærlige midler!  Shockeret
Logged

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #97: 08 Dec 2008, 15:45 »

Må indrømme at jeg ser det som meget usikkert!
Er næsten 100 på man ikke kan på Vaart til FCK med ærlige midler!  Shockeret
Så må du jo prøve at være fck? du skal være interesseret fra starten af spillet. også vente til vinter pausen. eller, du kan godt lidt før. jeg købte ham så han kom i vinterpausen..  har nemlig hørt en anden havde fået ham..
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #98: 08 Dec 2008, 15:53 »

jeg slog mancheser utd 2-1 hjemme med aab og slog os lyon 3-1 ude og 2-1 hjemme med aab
det var ret vild
Logged

LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #99: 09 Dec 2008, 19:34 »

Da jeg slog Chelsea og Schalke 04 ud af Uefa cuppen med Brøndby IF
Tabte dog i semifinalen til Zenit Smiley
Logged

sinokelt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #100: 09 Dec 2008, 20:07 »

Kom nummer to i Champions League med FCK, 4 sæson med spillere som Arshavin, Reyes, Scott Carson vundet SL og Pokalen hvert år er nu røget til Arsenal og har vundet champions league 2 sæsoner i træk, desværre begge gange kommet nummer 2 i Premier efter City, og nej jeg har ikke snydt, og kan ikke gemme før kampene da min fætter desværre har lånt min cd så computeren ikke har kunne boote i 3 sæsoner nu :-(

FORZA FCK!
Logged

sinokelt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #101: 09 Dec 2008, 20:08 »

ps. sjovt nok mødte jeg FCK i semifinalen året efter jeg kom i finalen med dem, denne gang slog jeg dem bare ud :-(
Logged

suchinda
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #102: 10 Dec 2008, 01:42 »

da jeg blev tilbudt david silva for 115 millioner dkr og fik ham med Manchester.. ej ved det ikke
Logged

Cannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #103: 13 Dec 2008, 23:03 »

Indtil videre er der to ting der skiller sig ud.
1. Da jeg med Randers FC i første sæson slog FCK med 4-0. Lige nu er jeg nr. 1 i SAS med 37 p, 7 foran Aab. Efter FCK kampen fik jeg 11 spillere på ugens hold! Samtidig blev Bedi Buvals 3 mål i kampen nr. 1,2 og 3 i ugens mål!

2. I et spil med Reynir fra Island fra 2010 (Reynir rykker op i den næstbedste islandske række på det tidspunkt) formåede jeg at rykke op via en førsteplads selvom jeg var spået til at blive sidst.
I anden sæson var jeg spået til en sidsteplads i ligaen men igen overraskede jeg alle og endte med at blive en overraskende mester.
Samtidig vandt jeg både Ligacuppen og pokalen, begge gange over Valur i finalen!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din bedste FM 09 oplevelse
« Svar #104: 13 Dec 2008, 23:49 »

Vandt UEFA Cuppen i første sæson med FCK. med Asenjo og Van der vaart Witsel og Edinho( en spiller jeg fandt i brasilien, vile def.midt stats)
vandt også pokal og superligaen, alt for vildt:) en sæson tager lang tid når man skal spille hver kamp:)
Hvordan fanden har du fået Asenjo, Van der Vaart og Witsel til FCK - i første sæson Rullende Øjne?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010