home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Danmark - Vikingenationen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Vikingenationen  (Læst 20319 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Danmark - Vikingenationen
« Svar #60: 07 Maj 2006, 22:06 »

Skal til og spille min sidste kamp i kvalen mod Tyskland, så der skulle gerne være en på trapperne.

Den glæder jeg mig til Smiley

Deutschland, Deutschland, Allez ist forbien .. Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #61: 07 Maj 2006, 22:08 »

Deutschland, Deutschland, Allez ist forbien .. Opstemt

Er nu bange for det bliver

Deutschland, Deutschland, über alles

Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #62: 07 Maj 2006, 22:09 »

Er nu bange for det bliver

Deutschland, Deutschland, über alles

Wink

Det sagde hun også i går  Shockeret funny

Du burde da kunne slå dem hjemme Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #63: 07 Maj 2006, 22:35 »

Så er det blevet tid til den aller sidste kamp mod Tyskland. Her er det kun æren der bliver kæmpet om, da vi er sikker på førstepladsen, og de sidder solidt på anden pladsen.

Truppen er som vi kender den:

Målmænd:
Thomas Sørensen (Aston Villa)
Stephan Andersen (Charlton)
Kasper Schmeichel (Manchester City)

Forsvar:
Brian Priske (Portsmouth)
Lars Jacobsen (Celta Vigo)
Niclas Jensen (Fulham)
Kasper Bøgelund (Gladbach)
Daniel Agger (Liverpool)
Leon Andreasen (Werder Bremen)
Michael Jakobsen (Auxerre)
Per Krøldrup (Fiorentina)
Dennis Cagara (Brøndby)

Midtbane:
Thomas Graversen (Real Madrid)
Christian Poulsen (Schalke 04)
Daniel Jensen Anderlecht)
Kasper Lorentzen (Brøndby)
Martin Jørgensen (Fiorentina)
Jesper Grønkjær (Stuttgart)
Christian Keller (Lazio)
Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Jan Kristiansen (Nürenberg)

Angriber:
Peter Løvenkrands (Fulham)
Søren Larsen (Schalke)
Morten Skoubo (Real Sociedad)
Henrik Pedersen (Bolton)
Jon Dahl Tomasson (Stuttgart)

Startopstlilingen:

Mm: Thomas Sørensen

FH: Lars Jacobsen
FV: Niclas Jensen
FC: Per Krøldrup
FC: Daniel Agger

DMC: Christian Poulsen
MH: Martin Jørgensen
MV: Thomas Kahlenberg
OMC: Daniel Jensen

AC: Søren Larsen
AC: Henrik Pedersen

Christian Poulsen er tilbage på den defensive. I Front ser det ikk for godt ud, både Jon Dahl og Søren Larsen er for træt til og være med, så angrebet består af Henrik Pedersen og Morten Skoubo.

Kampen:
Vi starter friskt og kommer frem til mange chancer, Henrik Pedersen får endag annuleret et mål efter bare 8 min. Som første halvleg skrider længere frem, kommer Tyskland også mere med i spillet, og til sidst ligner det mest en tysk scoring, der står dog 0-0 ved pausen.
I anden halvleg har vi fået overtaget igen, og vi sidder faktisk på det meste af kampen, men generalt var det en kedelig halvleg, med ganske få målchancer, så et slutresultat på 0-0, hvilket begge hold må være tilfreds med.

Christian Poulsen leverede endnu engang en kanon indsats for Danmark

Lad os så lige få rundet kvalen af, med et overblik over gruppen:

1. 29 point - Danmark
2. 24 point - Tyskland
3. 16 point - Wales
4. 14 point - Rusland
5. 11 point - Ungarn
6. 10 point - Estland
7. 09 point - Aserbadjsjan

Inden jeg kan holde fri for i år, er der lige en venskabskamp ude mod Rumænien der skal overståes.
På opfordring fra en læser, bliver det i en lidt alternativ startopstilling:

Mm: Kasper Schmeichel (Debut)

FH: Kasper Bøgelund
FV: Dennis Cagara
FC: Leon Andreasen
FC: Michael Jakobsen

DMC: Thomas Gravesen
MH: Christian Keller
MV: Jan Kristiansen
OMC: Kasper Lorentzen

AC: Peter Løvenkrands

Kampen:
Som man kan forvente har Rumænien selvfølgelig overtaget, det hjælper dog en del da Søren Larsen efter bare 5 min. banker bolden i kassen, Rumænien får dog hurtigt overtaget, og kan kort før pause fløjtet score til 1-1.
I anden halvleg får vi gradvist lagt et pres på Rumænien, og efer 78 min giver det pote, da indskiftede Christian Poulsen banker et flot langskud i mål. Desvære får Rumænien udlignet til 2-2 kort før tid.

Michael Jakobsen der blot spillede sin 3 landskamp, var Danmarks bedste

Så er vi næsten klar til EM, der er dog lige en spændende hjemmekamp mod Brasilien der skal klares først.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #64: 08 Maj 2006, 07:40 »

Christian Poulsen er tilbage på den defensive. I Front ser det ikk for godt ud, både Jon Dahl og Søren Larsen er for træt til og være med, så angrebet består af Henrik Pedersen og Morten Skoubo.

Så er vi næsten klar til EM, der er dog lige en spændende hjemmekamp mod Brasilien der skal klares først.

Hmmm.. Huh

Brazil Opstemt

Det ser da fodt ud Smiley

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #65: 08 Maj 2006, 13:30 »

Ja det var vidst lige en smutter, nu var det jo også sent i går aftes  Wink

Thore
Manager

« Svar #66: 08 Maj 2006, 14:14 »

Så er der blevet trukket lod til vores EM pulje, og til VM kvalen som vi skal igang med efter EM.

EM puljen: Bulgarien, Grækenland, og Tyrkiet.
Det er bestemt ikke en svær gruppe, vi bør kunne slå alle holdene, der er dog ingen af kampene som bliver nemme.

VM kval puljen:
San Marino, Ungarn, Estland, Tjekkiet og Slovakiet
Vi kommer til og kæmpe med Tjekkiet om en førsteplads, jeg tror ikk nogen af de andre hold kan blande sig.

Så er Ronaldinho, Adriano og alle de andre kommet til lille Danmark. En meget spændende testkamp før EM.

Truppen er følgende:

Målmænd:

Forsvar:
Brian Priske (Portsmouth)
Niclas Jensen (Fulham)
Daniel Agger (Liverpool)
Jonas Troest (Hannover)
Dennis Cagara (Brøndby)

Midtbane:
Christian Keller (Lazio)

Angriber:
Peter Løvenkrands (Fulham)
Rajko Lekic (Paris)
Henrik Pedersen (Bolton)

Vi mangler Søren Larsen og Per Krøldrup der begge er ude med skader, de bliver erstatet af Rajko Lekic der nu spiller for Paris, og Jonas Troest fra Hannover.

AC: Jon Dahl Tomasson

Vi er næsten i strækeste opstilling, Krøldrup bliver erstatet af Leon Andreasen.

Kampen:
Da starter bedst for Brasilien da Daniel Agger fumler ved et hjørnespark, kan Adriano score til 1-0. Det er dog langt fra Brasilien der sidder på kampen, og efter 20 min kan Henrik Pedersen ganske fortjent udligne. Anden halvleg forløber som den første, rigtig godt fodboldspil, og mange chancer til både os og Brasilien. Lige som i første halvleg score begge hold et mål, Henrik Pedersen scorede igen for Danmark.

Henrik Pedersen der har haft måltørke for Danmark, kom igen på tavlen mod Brasilien

Thore
Manager

« Svar #67: 08 Maj 2006, 15:14 »

Så nærmer EM sig, og truppen på 23 spiller er blevet udtaget:

Målmænd:

Forsvar:
Niclas Jensen (Fulham)
Daniel Agger (Liverpool)
Jonas Troest (Hannover)
Dennis Cagara (Brøndby)

Midtbane:

Angriber:
Søren Larsen (Schalke)
Henrik Pedersen (Bolton)

Der er ikke rigtig de store overraskelser, Brian Priske, Christian Keller, og Peter Løvenkrands er blevet valgt fra.

Så har jeg kigget lidt på mine modstandere.

Grækenland:

Grækenland sluttede 2'er i deres kval gruppe hele 17 point efter Frankrig. Det var også tæt på at Irland snuppede pladsen fra de forsvarende mester.
Grækenlands store profil er anføre Thodoris Zagorakis fra PAOK med 106 landskampe under bæltet. Deres topscore er Angelos Charisteas fra Ajax.

Bulgarien:

Bulgarien kom med til EM via en anden plads i deres pulje efter Sverige, men man sluttede foran hold som Isreal, Tjekkiet og Skotland.
Celtics Stilian Petrov er anføre og den spiller med flest landskampe, topscoren er Dimitar Berbatov fra Leverkusen.

Tyrkiet:

Tyrkiet må siges og være vores hårdeste modstander, man skal ikke spøge med et hold der vandt deres kval pulje foran Italien, der er udråbt som farvoriter til og løbe med den samlede sejer.
Anføre er Recber Rüstü fra Real Sociedad der har spilet 120 landskampe.
Deres topscore er også fra Real Sociedad, nemlig Nihat med 27 mål

Skal vi lige se holdenes placering på verdensrangslisten:

18. Tyrkiet
20. Danmark
27. Bulgarien
30. Grækenland
« Seneste Redigering: 08 Maj 2006, 15:20 af Thore » Logged

Thore
Manager

« Svar #68: 08 Maj 2006, 15:51 »

Så sker det endelig, EM er her, og vi starter mod Grækenland.

Opstillingen er som følgende:

Som i kan se er vi jo i stærkeste opstilling, så det skal nok blive godt.

Kampen:
Grækenland chock starter med et mål efter bare 3 min, og igen efter 20 min. Vi spiller direkte elendigt, og selvom Grækenland får en spiller smidt ud efter en halv time, formår vi ikke og få overtaget i kampen.
I anden halvleg får vi lagt et pres, Daniel Agger bliver endag smidt op i front så vi spiller med 3 angriber, vi kommer dog aldrig i nærheden af et mål, og må tage til takke med et bittert nederlag.
Grækenland havde 4 forsøg på mål, det må siges og være fint udnyttelse.

Samars blev kåret til kampens bedste spiller
« Seneste Redigering: 08 Maj 2006, 15:56 af Thore » Logged

Thore
Manager

« Svar #69: 08 Maj 2006, 16:13 »

Så er det blevet tid til kampen mod Bulgarien.
Der har været lidt ændringer i startopstillingen, da Thomas Sørensen, Per Krøldrup og Martin Jørgensen er trætte.

Mm: Stephan Andersen

MH: Jan Kristiansen

Kampen:
Vi ligger godt ud, og blandt andet Søren Larsen får nogle store chancer, som desvære bliver brændt, og kørt før pausen kan Bulgarien så ganske ufortjent score til 1-0.
Vi kommer ud efter pausen med fornyet gejst, og efter 57 min lykkes det, Daniel Agger kan sende bolden i mål efter et hjørnespark. Vi holder presset og efter 62 min kikser Bulgariens målmand et udspark, Daniel Jensen får fat i bolden og sender den ind over til en fri Henrik Pedersen, 2-1 til os.
Efter målet trækker vi os lidt længere tilbage, og Bulgarien presser på, men så slår Jon Dahl til på et kontra angreb. 3-1.
Og 3 min før tid får vi en gentagelse, Jon Dahl på et kontra angreb, 4-1.

Daniel Agger fik revance efter en forfærdelig indsats mod Grækenland, han blev i dag kåret til kampens spiller

Zone 43
Manager

« Svar #70: 08 Maj 2006, 16:29 »

Rigtig godt resultat mod Brasilien  Thumbs Up

Det kan man dog ikke sige om EM Skuffet

Held og lykke da med resten af turneringen

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #71: 08 Maj 2006, 16:45 »

Så er det blevet tid til den sidste kamp mod Tyrkiet. Ingen af spillerne er blevet klar igen, og oven i dem er Jon Dahl blevet skadet, Niclas Jensen, Leon Andreasen, Henrik Pedersen og Michael Jakobsen kan heller ikke spille. Det giver en lidt anderledes opstilling:

FH: Kasper Bøgelund
FV: Dennis Cagara
FC: Lars Jacobsen

AC: Morten Skoubo

Kampen:
Det heler starter perfekt, da Skoubo bliver væltet om i Tyrkiets straffesparksfelt efter 10 min. Lars Jacobsen omsætter det til et mål 1-0. Resten af halvlegen sker der ikke så meget, Tyrkiet kommer frem til lidt chancer men ikke det helt store.
I pausen får vi endnu en skade, da Stephan Andersen må udgå, det betyder at Kasper Schmeichel får sin slutrunde debut.
Det kommer til og koste, da han kikser på et langskud, 1-1. Tyrkiet får lagt et solidt pres, men det vender dog da de får en mand smidt ud. Efter 80 min er Skoubo igen i spil, endnu et straffe bliver begået i mod ham, og denne gang kan indskiftede Martin Jørgensen score til 2-1.

Morten Skoubo stod bag bag Danmarks sejer, og blev kårets til kampens spiller

Og lad os så lige få en stilling over gruppen:

1. 6 point - Danmark
2. 4 point - Tyrkiet
3. 4 point - Bulgarien
4. 3 point - Grækenland

Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #72: 08 Maj 2006, 17:12 »

Nu bliver det spændende, vi skal op i mod Holland i kvartfinalen, det må siges og være en hård modstander. Matt Messias er i øvrigt kampens dommer  Shockeret

De 11 der skal starte:

Kampen:

Holland sidder selvfølgelig på kampen, og ganske fortjent kan Van Persie score efter 19 min. Resten halvlegen forgår uden den store dramatik.
I starten af anden halvleg ødelægger vi selv vores chancer, da Per Krøldrup spiller Ruud Van Niestelrooy fri, 2-0. Lige så stille får vi dog lagt et pres, og Kasper Lorentzen brændte en friløber.
Mod slutning satser vi voldsomt, og Kasper Lorentzen kan score sit første landsholdsmål
Det bliver dog til et nederlag på 2-1. Men alt i alt er jeg meget tilfreds med vores præstation her til EM, det lover godt for VM kvalen.

Daniel Jensen var et af de få danske lyspunkter

Thore
Manager

« Svar #73: 08 Maj 2006, 17:14 »

Så er EM slut, og jeg vil høre om folk vil høre om et mulig VM eventyr? for ellers er der jo ikke meget grund til og forsætte  Smiley

Smith
Gæst

« Svar #74: 08 Maj 2006, 17:16 »

Hvad årstal er du i?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010