home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Danmark - Vikingenationen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Vikingenationen  (Læst 20266 gange)
Thore
Manager

Sv: Danmark - Vikingenationen
« Svar #45: 07 Maj 2006, 15:43 »

Det er ikke så gdt at når det er kvalificeret modstand at holdet så går ned på den måde.

Det lover i hvert falde ikke godt for EM  Skuffet

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #46: 07 Maj 2006, 18:02 »

Så er sæsonen 2007/2008 gået i gang, derfor har jeg taget et ekstra kig på min trup, så den nu ser sådan her ud:

Målmænd:
Thomas Sørensen (Aston Villa)
Stephan Andersen (Charlton)
Kasper Schmeichel (Manchester City)

Forsvar:
Brian Priske (Portsmouth)
Lars Jacobsen (Celta Vigo)
Niclas Jensen (Fulham)
Kasper Bøgelund (Gladbach)
Daniel Agger (Liverpool)
Leon Andreasen (Werder Bremen)
Michael Jakobsen (Auxerre)
Per Krøldrup (Fiorentina)
Dennis Cagara (Brøndby)

Midtbane:
Thomas Graversen (Real Madrid)
Christian Poulsen (Schalke 04)
Daniel Jensen Anderlecht)
Kasper Lorentzen (Brøndby)
Martin Jørgensen (Fiorentina)
Jesper Grønkjær (Stuttgart)
Christian Keller (Lazio)
Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Jan Kristiansen (Nürenberg)

Angriber:
Peter Løvenkrands (Fulham)
Søren Larsen (Schalke)
Morten Skoubo (Real Sociedad)
Henrik Pedersen (Bolton)
Peter Madsen (Köln)

Kasper Schmeichel er med for første gang. Da han spiller fast for Manchester City vil jeg heller satse på ham end på Jimmy Nielsen som 3. målmand.
Dennis Cagara er kommet med i stedet for Martin Albrechtsen. I forsvaret er Michael Jakobsen kommet med i stedet for Thomas Gaardsøe
Christian Keller er kommet med i stedet for Rommedahl.
Claus Jensen der nu spiller for FCM er blevet erstattet af Kasper Lorentzen

Det er en udekamp mod gruppens nummer 5. Ungarn. Oven på Tysklands kampen skal vi selvfølgelig have en sejer.

Startopstillingen:

Mm: Thomas Sørensen

FH: Lars Jacobsen
FV: Niclas Jensen
FC: Per Krøldrup
FC: Daniel Agger

DMC: Thomas Gravesen
MH: Martin Jørgensen
MV: Thomas Kahlenberg
OMC: Daniel Jensen

AC: Jon Dahl Tomasson
AC: Henrik Pedersen

Jon Dahl er tilbage fra sin skade, tilgengæld på Christian Poulsen sidde over på grund af karantæne. Jon Dahl er ikke blevet helt klar til kampen, og hans reserve er heller ikke i form til det, så det bliver Skoubo i front.

Kampen:
Nederlaget til Tyskland sidder åbenbart stadig i hovederne på spillerne, de var i hvert falde noget uopmærksome da Ungarn efter blot 10 min. kan score til 1-0. Resten af kampen presser vi på, og det lykkedes dog også for Kahlenberg og score til 1-1, som blev slut resultatet.
Det ser ikk for godt ud i øjeblikket, men regner da stadig med førstepladsen.
I øvrigt fik Christian Keller og Michael Jakobsen debut.
Selvom restultatet var skidt, er vi dog nu sikkre på og komme til EM  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Maj 2006, 18:06 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #47: 07 Maj 2006, 18:07 »

Nu må du da lige tage dig sammen, hvis jeg skulle ringe til DBU Wink

Vi vil til EM

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #48: 07 Maj 2006, 18:10 »

Vi vil til EM

Det kan jeg love dig med 100% sikkerhed, har nemlig fået den besked at vi er kommet med, så med mindre der opstår krig mellem Jylland og Sjælland går det nok.

Zone 43
Manager

« Svar #49: 07 Maj 2006, 18:13 »

Det kan jeg love dig med 100% sikkerhed, har nemlig fået den besked at vi er kommet med, så med mindre der opstår krig mellem Jylland og Sjælland går det nok.

Yes.

Krig mellem Jylland og Sjælland, vi vil have krig mellem Jylland og Sjælland Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #50: 07 Maj 2006, 19:19 »

Så nærmer vi os slutningen, først et par kampe mod Aserbadjsjan og Rusland, før vi om en månede kan slutte af hjemme mod Tyskland.

Truppen er ligesom sidste gang.

Målmænd:
Thomas Sørensen (Aston Villa)
Stephan Andersen (Charlton)
Kasper Schmeichel (Manchester City)

Forsvar:
Brian Priske (Portsmouth)
Lars Jacobsen (Celta Vigo)
Niclas Jensen (Fulham)
Kasper Bøgelund (Gladbach)
Daniel Agger (Liverpool)
Leon Andreasen (Werder Bremen)
Michael Jakobsen (Auxerre)
Per Krøldrup (Fiorentina)
Dennis Cagara (Brøndby)

Midtbane:
Thomas Graversen (Real Madrid)
Christian Poulsen (Schalke 04)
Daniel Jensen Anderlecht)
Kasper Lorentzen (Brøndby)
Martin Jørgensen (Fiorentina)
Jesper Grønkjær (Stuttgart)
Christian Keller (Lazio)
Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Jan Kristiansen (Nürenberg)

Angriber:
Peter Løvenkrands (Fulham)
Søren Larsen (Schalke)
Morten Skoubo (Real Sociedad)
Henrik Pedersen (Bolton)
Jon Dahl Tomasson (Stuttgart)

Kort tid efter må Jesper Grønkjær melde fra på grund af en skade, Dennis Rommedahl er udtaget i stedet.

Den første kamp er hjemme mod Aserbadjsjan, en kamp som selvfølgelig skal vindes.

OMC: Jon Dahl Tomasson

AC: Søren Larsen
AC: Henrik Pedersen

Christian Poulsen er tilbage på den defensive midt, Jon Dahl glider ned på den offensive da Daniel Jensen er træt. Søren Larsen tager hans plads i front.

Kampen:
Det ser ud til vi er ved og finde formen igen, for der skal kun gå 2 min. før Søren Larsen kan score til 1-0. Vi forsætter med et hårdt pres, og efter 20 min. kan Kahlenberg score til 2-0. Blot 5 min. sener gør gæsterne det så svære for sig selv, da de score selvmål. Kort før pausen kan Søren Larsen igen score, så en pause føring på 4-0.
Anden halvleg går også ganske fint, Kahlenberg score igen, Søren Larsen score 2 mål, Christian Poulsen sender en enkelt i mål, plus endnu et selvmål, så en dejlig sejer på 9-0.
Der blev i øvrigt debut til de to Brøndby spiller, Dennis Cagara og Kasper Lorentzen

Søren Larsen var i kanon form i dag

Så er det blevet tid til en udekamp mod Rusland, en kamp der godt kan gå hen og blive svær.

Startopstillingen:

OMC: Daniel Jensen

AC: Jon Dahl Tomasson
AC: Søren Larsen

Daniel Jensen er tilbage på den offensive midtbane, Jon Dahl erstater så en træt Søren Larsen i front.
Christian Poulsen er små skadet og bliver erstatet af Thomas Gravesen.
Lars Jacobsen må side over på grund af karantæne, han bliver erstatet af Kasper Bøgelund

Kampen:
Ligesom i den første kamp mod Rusland er spillet lige fordelt, og begge mandskaber kommer frem til en del chancer. Ligesom i den første kamp, er det os der er skarpest, og kort før pause fløjtet kan Jon Dahl bringe os foran 1-0
I anden halvleg overtager Rusland mere og mere spillet, men da Gravesen kan sende et frispark i kassen efter 72 min. bliver kampen lukket. Kort før tid får vi så tilkæmpet os et straffespark, som Kahlenberg kan omsætte til mål. Bedst som jeg tror kampen er i hus, score Rusland to mål til aller sidst, men vores føring holdt så en dejlig 3-2 sejer og første pladsen er i hus.

Thomas Kahlenberg var nok engang Danmarks bedste

Zone 43
Manager

« Svar #51: 07 Maj 2006, 19:21 »

Sådan, op på hesten igen Smiley

- Daniel Agger.

Mikkellas
Gæst

« Svar #52: 07 Maj 2006, 19:49 »

Se, nu går det fint igen, kan du smide et SS op af holdinstruktionerne nu?  Rullende Øjne Har virkelig brug for dem  funny

Thore
Manager

« Svar #53: 07 Maj 2006, 19:52 »

Se, nu går det fint igen, kan du smide et SS op af holdinstruktionerne nu?  Rullende Øjne Har virkelig brug for dem  funny

Nej desvære ikk, måske sidst på ugen hvis du er heldig.

Mikkellas
Gæst

« Svar #54: 07 Maj 2006, 19:56 »

Ok. Men kommer der en update senere idag, eller skal jeg vente til imorgen? Kunne godt tænke mig nogle længere updates, men det er vel lidt svært, når der er så lang tid mellem kampene.
Hvad laver du egentlig når der er 3-4 måneder til næste kamp?

Thore
Manager

« Svar #55: 07 Maj 2006, 21:55 »

Kunne vel godt lave fære men længere updates, men syntes det er bedst og komme med en ved hver udtagelse.
Efter jeg er færdig med en kamp, går jeg på ferie ind til et par uger før den næste kamp. Da min computer er lidt langsom kan jeg få lave en del ting i sådan en pause  Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #56: 07 Maj 2006, 21:58 »

Okay, måske skulle jeg også gøre det  Peace

Thore
Manager

« Svar #57: 07 Maj 2006, 21:59 »

Okay, måske skulle jeg også gøre det  Peace

Hvis man kun er landstræner og ikk går på ferie, kan det hurtig blive kedeligt når man måske kun spiller en kamp på et halv år  Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #58: 07 Maj 2006, 22:01 »

Ja  Rullende Øjne Kommer der flere updates idag?

Thore
Manager

« Svar #59: 07 Maj 2006, 22:04 »

Ja  Rullende Øjne Kommer der flere updates idag?

Skal til og spille min sidste kamp i kvalen mod Tyskland, så der skulle gerne være en på trapperne.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010