home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  spillets hurtighed!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: spillets hurtighed!  (Læst 4120 gange)
arsenal4ever
Juniorspiller
**

spillets hurtighed!
« : 16 Nov 2008, 21:38 »

Hej

Er jeg den eneste der oplever at spillet hurtighed/loadtid er mega langsom? i mit første spil har jeg ca brugt 6 timer på at komme til starten af september!  Græder havde godt nok også 9 eller 10 lande med. Men har også startet en ny hvor jeg kun havde 5 lande og det gik lige så langsom!

vil da mene min com er ok.

2.2 GHz intel core 2 duo (T7500)
2 GB Ram
160 HB harddisk (7200 i spindelhastighed)
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 21:49 af arsenal4ever » Logged

mkrabbe
Juniorspiller
**

Sv: spillets hurtighed!
« Svar #1: 16 Nov 2008, 21:45 »

Jeg synes at opstarten omkring en kamp er der hvor jeg personligt venter længst ellers kører det ok hurtigt for mig.

2.53 GHz intel core 2 duo (T9400)
4 GB Ram
500 GB harddisk (5400 i spindelhastighed)
2303MB grafik (512 Dedikeret) Geforce 9600M GT
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 21:53 af mkrabbe » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2: 16 Nov 2008, 21:50 »

Det er ik så meget hvor mange lande du tager med men hvor mange forskellige LIGA'er du kører med ??

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #3: 16 Nov 2008, 22:05 »

tror jeg havde omkring 25 ligaer med. men i den næste havde jeg 17 hvor jeg hvade blue square north og south med

Jakoblind
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 04 Dec 2008, 22:39 »

Når den skal loade kampene går det meeeega langsomt, føj. også selvom man slår 3d shit af. arrgh

plutonium
Manager

« Svar #5: 04 Dec 2008, 22:47 »

Jeg ved ikke hvad det er, der gør dit spil langsomt. Mit kører som smurt i olie!

Vores specifikationer ser nogenlunde ens ud... Har du mange programmer der kører i baggrunden og trækker ram?

(jeg kører forresten med stor database og med ALLE ligaer og ALLE spillere fra alle lande)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6: 04 Dec 2008, 22:52 »

Jeg synes det er super ærgeligt at spillet går det langsommere pga. 3D.. Dog synes jeg 3D er meget spændende, og ser det som værende lidt mere realistisk, så synes det er ok.. (:

Men ville stadig ønske load-tiden var hurtigere, så ville det være helt perfekt.

plutonium
Manager

« Svar #7: 04 Dec 2008, 22:58 »

Jeg gad godt vide hvad det er der gør, at loading-tiden er så lang for jer..?

Mit går som sagt meget hurtigt (MAX 10 sekunder)

Men jeg har to teorier:

enten kan det være, at I har mange baggrundsprogrammer kørende. Det kan være programmer I ikke vidste I har kørende, og som skal slås fra via joblisten.

eller også kan det være, at jeres processere ikke er aktiveret ordentligt. Jeg ved ikke hvorfor, de ikke er det fra starten, men da jeg fik min computer var kun den ene processor i Dual Core slået til. Så hjalp en jeg kender med at aktiverer dem begge, hvilket naturligvis resulterede i at computeren arbejder meget hurtigere.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 04 Dec 2008, 23:13 »

forstå heller ikk jeres problem... jeg har en generelt ikk specielt godt computer, og det kører fint ved mig... også selvom jeg har flere programmer kørende i baggrunden

Min com.:
Mobile AMD Sempron(tm) Processer 3200+ 1,60 GHz, 896 MB RAM, og to harddiske på 50 gb hver

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #9: 04 Dec 2008, 23:18 »

Min er også ekstremt langsom, over det hele i 09.
Pisse irriterende.

Thore
Manager

« Svar #10: 04 Dec 2008, 23:38 »

Jeg har en super god computer der kører Age Of Conan med fuld grafik uden problemer, men FM? det kan den bare ikke klare, det lagger næsten under kampene.. Det er sku skidt af udviklerne, håber det kan blive rettet i en patch.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 05 Dec 2008, 00:12 »

Jeg har ærlig talt intet problem med FM, slet slet ikke endda.
Jeg er bare skuffet over, at man ikke kan vælge hastighed for 3d og for kampkommentarene (når der ikke er 3d) hver for sig, som man kunne i '08.

hitman1989
Juniorspiller
**

« Svar #12: 05 Dec 2008, 00:52 »

Går os i et godt tempo hos mig , eneste tidspunkt hvor det ikke har gjort er lige efter man er begyndt at scout 3750 spiller så går det ikke hurtigt den første måned Wink

cube
Manager

« Svar #13: 05 Dec 2008, 00:56 »

Før tog det mig ca. 30 sekunder at loade hver kamp. Virkelig irriterende. Så lagde jeg et nyt skin ind i spillet, og med det skin tager det kun ca. 15 sekunder, hvilket er helt fint med mig. Men vil give folket ret i at FM09 kører langsommere end FM08.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

søgaard
Gæst

« Svar #14: 05 Dec 2008, 01:12 »

Jeg må indrømme, at jeg ingen problemer har med lange loading tider. I forhold til 08 går det lidt langsommere, men er det ikke også forventet? I kan ikke forvente at få et nyt og forbedret spil hvert år, uden det begynder at kræve lidt mere af computeren. Nogle af jer har dog nogle halvkraftige computere, som sagtens burde kunne køre det uden lange loading tider, men hvis man har msn, internet, plus en masse andre programmer åbne samtidig, så spiller det også en del ind på loading tider. Jeg kan sagtens mærke forskel, hvis jeg har Firefox, msn, og winamp åben samtidig med FM, så kører det hele da lidt langsommere, men slet ikke nok til, at jeg bliver frusteret over det.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010