home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Editor
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Editor  (Læst 2330 gange)
bekim-666
Lilleputspiller
*

Editor
« : 16 Nov 2008, 15:41 »

Hey nogle der kan hjælpe mig med hvor ens editor program lægger henne ? fordi er det ikk som det pjeler pga stream

korzika
Gæst

Sv: Editor
« Svar #1: 16 Nov 2008, 15:47 »

Hvorfor bruge editor ? :S

Det er jo ikke fedt, imo. ødelægger det chamen ved et save.

enged
Gæst

« Svar #2: 16 Nov 2008, 15:52 »

Det er blevet skrevet 100 gange herinde.
gå ind under (C)->programmer->steam->steamapps->common->footballmanager09->tools->dataeditor og voila!

BenMusalho
Gæst

« Svar #3: 16 Nov 2008, 15:57 »

Hvorfor bruge editor ? :S

Det er jo ikke fedt, imo. ødelægger det chamen ved et save.
Hvis man snyder, så er jeg enig i, at det ødelægger charmen. Men du ved jo ikke, hvad han skal bruge det til? Jeg bruger også tit editor. Mest til at rette spilleres stats, opdatere transfers, lave mig selv osv..
Men man må jo selv om det, hvis man snyder..

enged
Gæst

« Svar #4: 16 Nov 2008, 15:59 »

man kan jo også bruge den hvis man vil have sit lokale hold op i 2. divisionen Smiley

bekim-666
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 16 Nov 2008, 16:02 »

tak for hjælpen. ska blot bruge det til at rette transfers Smiley

plutonium
Manager

« Svar #6: 16 Nov 2008, 16:04 »

Enig, Musalho!

Da jeg fik FM 2006 var det første jeg gjorde, at gøre FCK's spillere til vidundere alle sammen. Det var sjovt i sådan ca. en time, da det så gik op for mig hvor lidt spænding der er. Siden har jeg kun brugt editor til at updatere transfers samt ændre spillere der viser sig som bedre spillere i den virkelige verden end i spillet (talenter der pludselig får gennembrud i virkeligheden, har ikke altid godt potentiale i spillet). Det ser jeg ikke som snyd, da det sjældent er noget jeg selv kan udnytte, for de talenter der pludselig bliver store stjerner, og som jeg så ændrer i Editor vil aldrig spille for FCK  crazy

Men jeg vil give dig ret i, Korzika, at det ikke er sjovt at bruge det til at gøre spillet nemmere for en selv. Samme princip som FM Modifier. Brugte det meget før i tiden, men har nu 'opdaget' (ja, det opdagede jeg helt selv  Opstemt) at spillet på ingen måde  er sjovt, når man har snydt sig til at vinde CL.

De frustrationer der kommer, når ens taktik ikke hænger sammen er også en del af charmen i spillet. At man SELV må finde løsningen på en krise.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #7: 16 Nov 2008, 16:04 »

man kan jo også bruge den hvis man vil have sit lokale hold op i 2. divisionen Smiley

JA! Det gør jeg faktisk tit med Nivå-Kokkedal  funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

projektil
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 16 Nov 2008, 17:57 »

Jeg brugte editoren til at give Halifax (National Conference, england) en sugar daddy også få dem op i Championship på tre år... Det var nu meget sjovt funny

Don W
Ynglingespiller

« Svar #9: 16 Nov 2008, 21:06 »

Jeg bruger editor til at ændre hvor på banen spillererne spiller, kan huske i vinter updaten til '07 hvor Fulham havde købt Leon Andreasen og Brede Hangeland.. Der stod de begge som DC/DM, men blev brugt; Hangeland på midten og Andreasen i forsvaret... Dét er urealistisk i mine øjne...  Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

plutonium
Manager

« Svar #10: 19 Nov 2008, 07:21 »

Jeg bruger editor til at ændre hvor på banen spillererne spiller, kan huske i vinter updaten til '07 hvor Fulham havde købt Leon Andreasen og Brede Hangeland.. Der stod de begge som DC/DM, men blev brugt; Hangeland på midten og Andreasen i forsvaret... Dét er urealistisk i mine øjne...  Thumbs Up

Dét kan du have ret i!

Især fordi Hangeland på ingen måde havde gode nok stats til midtbanen, da hans kvaliteter TOTALT lå i forsvaret, hvor Andreasen har meget mere 'all-round'-stats. Det kan jeg godt forstå at du gør!

KimA
Gæst

« Svar #11: 19 Nov 2008, 23:11 »

Når man bruger editor, og man så skal gemme, så går den automatisk ind og skriver at en masse spillere har været på lån. F. eks Neymar har været på lån i santos, selvom han spiller i Santos. Nogle andre som har oplevet det?? Hvis ja, er der så nogen som ved om man kan ændre det??

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 15 Dec 2008, 13:46 »

Når man bruger editor, og man så skal gemme, så går den automatisk ind og skriver at en masse spillere har været på lån. F. eks Neymar har været på lån i santos, selvom han spiller i Santos. Nogle andre som har oplevet det?? Hvis ja, er der så nogen som ved om man kan ændre det??

Så skal du, før du loader din db, gå ind i "edit" og vælge "options", for derefter at sætte et hak i "load all playing histories". Når du så loader en db, så vil du under en spiller finde hans spiller historik hvori du kan rette hvor han har spillet, hvor mange kampe, om han har været på lån eller ikke osv.

Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010