home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1000 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  steam/fm09
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: steam/fm09  (Læst 2291 gange)
vihvih
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
steam/fm09
« : 16 Nov 2008, 11:18 »

jeg har et spørgsmål omkring måden man kommer ind i spillet på. for umiddelbart skal man gå gennem dette steam program for at spille spillet. dette virker ikke logisk på mig, for hvad sker der så når enes internet ikke virker f.eks. kan man så ikke spiller eller hva?
håber der er nogler der ved om man kan sætte fm09 op på en anden måde, så man kan få sig den gamle genvej til spillet, så det altid har været..

Logged

boldor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: steam/fm09
« Svar #1: 16 Nov 2008, 12:33 »

vis jeg forstår rigtigt hvad du mener så havde jeg samme problem i fredags men du skal gå ind i spil på din com og så kan du se fm09 står derinde og så trækker du spillet ned på skrivebordet og så burde du kunne spille det uden internet. det virkede ihvertfald for mig.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: steam/fm09
« Svar #2: 16 Nov 2008, 12:40 »

Du behøver ikke at have internetadgang, når spillet blot er registreret.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: steam/fm09
« Svar #3: 16 Nov 2008, 12:45 »

Man kan også godt køre steam i offline mode, så det er intet problem Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

thecatholic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: steam/fm09
« Svar #4: 16 Nov 2008, 15:52 »

Men nå jeg køre steam offline så vil den have at jeg skriver keycode igen og så virker den ikke, da det skal registeres på internette, og hvis jeg så putter internet på igen og skriver code for at jeg at vide at den ikke er valid, men hvis jeg starter steam online så kan jeg godt starte spille?!.. Det er sgu vildt irreteren.. Skal jeg prøve og slette og geninsteller det?
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 15:54 af thecatholic » Logged

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: steam/fm09
« Svar #5: 16 Nov 2008, 16:29 »

Trin for trin:

Som der vist også er hentydet til, så gå ind i : C:\Programmer\Steam\steamapps\common\football manager 2009 (eller hvor du har installeret steam) og find filen fm.exe. Træk filen ud på skrivebordet med højre musetast og vælg 'opret genvej' - brug dette ikon, når du skal spille, så starter FM uden om steam.
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

vihvih
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: steam/fm09
« Svar #6: 16 Nov 2008, 16:51 »

det super, jeg har fået lavet mig en genvej, så nu er alt som det var før, og det kan man jo godt lide. tak for hjælpen
Logged

lasse laulund
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: steam/fm09
« Svar #7: 17 Nov 2008, 10:48 »

Mit det virker stadig ikke??? Jeg skal stadig registrere det igen, og det kan jeg ikke.. for nøglen er jo brugt før?`Hvad i alverden gør jeg?? er ved at dø uden mit fm.. Skuffet
Logged

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: steam/fm09
« Svar #8: 19 Nov 2008, 21:02 »

Trin for trin:

Som der vist også er hentydet til, så gå ind i : C:\Programmer\Steam\steamapps\common\football manager 2009 (eller hvor du har installeret steam) og find filen fm.exe. Træk filen ud på skrivebordet med højre musetast og vælg 'opret genvej' - brug dette ikon, når du skal spille, så starter FM uden om steam.

Jeg siger tak Thumbs Up
Logged

Janzeh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: steam/fm09
« Svar #9: 27 Jan 2009, 09:20 »

Trin for trin:

Som der vist også er hentydet til, så gå ind i : C:\Programmer\Steam\steamapps\common\football manager 2009 (eller hvor du har installeret steam) og find filen fm.exe. Træk filen ud på skrivebordet med højre musetast og vælg 'opret genvej' - brug dette ikon, når du skal spille, så starter FM uden om steam.

Jeg sad ellers lige og rodede med at få steam til at gå i offline-mode lige så snart man starter, så man ikke er nødt til at vente på update (steam er blokeret på min skole Smiley ) men det er da meget nemmere bare helt at gå uden om steam. Mange tak for tippet Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010