home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC København - Brøndby IF
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC København - Brøndby IF  (Læst 3486 gange)
United-styrer
Gæst

FC København - Brøndby IF
« : 30 Apr 2006, 09:55 »

Så er det i dag, det går løs. Mesterskabet i Superligaen er formentlig afgjort, hvis ikke Brøndby vinder kampen i dag. Der er lige nu seks point mellem de to hold, så med en sejr til FCK, er det kun en teoretisk mulighed, at Brøndby vinder mesterskabet, mens det med uafgjort ligeledes ligger til FCK. Vinder Brøndby er spændingen derimod tilbage.

FCK er uden Tobias Linderoth, som har karantæne, mens Michael Gravgaard er skadet.
Elmanders forstrækning fra Esbjerg-opvarmningen har ikke holdt ham ude af truppen i dag, mens også Per Nielsen kan findes i Brøndbys trup efter flere ugers skadespause.

Det kan gå alle vegne for mig at se af. Holdene har lige meget at spille for, men det at FCK er uden anfører Linderoth, kan måske koste dyrt. Jeg tror kampen ender 1-1, men jeg håber for alt i verden, at Brøndby vinder kampen.

Hvad tror I?

Thore
Manager

Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #1: 30 Apr 2006, 09:59 »

Håber sku på en Brøndby sejer, ellers er der jo kun kampen om 3. pladsen tilbage og følge.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 30 Apr 2006, 10:03 »

Jeg tror desværre, at FCK vinder kampen idag.

De må have en bedre moral og kan punktere Brøndbyspillernes ditto hvis de kommer foran.

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 30 Apr 2006, 12:07 »

Jeg tror desværre, at FCK vinder kampen idag.

De må have en bedre moral og kan punktere Brøndbyspillernes ditto hvis de kommer foran.

Judas!

Brøndby vinder selvfølgelig.

tyfon
Ynglingespiller

« Svar #4: 30 Apr 2006, 12:11 »

Den bliver 3-1 til FCK!!!!  Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #5: 30 Apr 2006, 12:15 »

FCK vinder 2-0

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 30 Apr 2006, 12:17 »

Brøndby vinder 2-1...

Vi skal minimum lave to kasser da jeg ikke tror det sejlende forsvar kan holde fck fra at score

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Apr 2006, 12:34 »

3-0 til Brøndby.

Duncan er i hopla, og scorer 2 gange.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Apr 2006, 12:47 »

Der kan ikke være nogen tvivl viborg vinder med 1-3 i silkeborg i dagens stor opgør Opstemt

Men det vidst ikke lige denne tråd jeg skal skrive det i Wink

Men den der lille kamp i parken i dag ender med 3-3 Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #9: 30 Apr 2006, 12:56 »

Niksen biksen til jer alle! Kampen ender ( uheldigvis ) med en Fck sejr på 3-1, trist men sandt  Skuffet

DeBuur
Manager

« Svar #10: 30 Apr 2006, 14:50 »

AV - jeg tror desvære FCK gør det slemme ved Brøndby - tror kampen ender 2-0  Skuffet

YNWA

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #11: 30 Apr 2006, 14:53 »

2-2

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12: 30 Apr 2006, 15:00 »

Jeg hader dansk fodbold. Den eneste grund til at jeg ser det, er fordi, at det er det eneste fodbold jeg som sådan kan se, og så fordi jeg følger SønderjyskE :-) Jeg synes, at det er kedelig. Næh, giv mig i stedet en spansk kamp, og så er jeg glad.

Der er dog undtagelser. Hele 3 af slagsen. Disse kampe. FCK - Brøndby. Det er klasse kampe. Kampe som jeg gerne ser, og også de eneste kampe, som jeg synes, at vi her i Danmark kan være bekendte.

Det er så megen intensitet, og fight i disse kampe. Noget man faktisk ikke ser mange steder i hverken DK eller i udlandet. Jeg synes dog, at disse kampe har mistet noget, efter at de snart mødes 7-8 gange om året.
(3 i ligaen, 2 i royal league, 2 i pokalen, og somme tider i Super cuppen, før sæson start)

Dette har taget noget af spædningen fra. Og at der så er optakt fra kl. 10 om morgenen, er jo skandaløst. Javist, er kampen en god kamp, men så heller ikke mere. JEg er sygt træt af disse optakter, der efterhånden bliver længere og længere.

3-1 til FCK

Gosser
Manager

« Svar #13: 30 Apr 2006, 15:00 »

Brøndby indser de er i dag det virkelig gælder, og vinder 3-1

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Apr 2006, 15:12 »

Jeg hader dansk fodbold. Den eneste grund til at jeg ser det, er fordi, at det er det eneste fodbold jeg som sådan kan se, og så fordi jeg følger SønderjyskE :-) Jeg synes, at det er kedelig. Næh, giv mig i stedet en spansk kamp, og så er jeg glad.

Der er dog undtagelser. Hele 3 af slagsen. Disse kampe. FCK - Brøndby. Det er klasse kampe. Kampe som jeg gerne ser, og også de eneste kampe, som jeg synes, at vi her i Danmark kan være bekendte.

Det er så megen intensitet, og fight i disse kampe. Noget man faktisk ikke ser mange steder i hverken DK eller i udlandet. Jeg synes dog, at disse kampe har mistet noget, efter at de snart mødes 7-8 gange om året.
(3 i ligaen, 2 i royal league, 2 i pokalen, og somme tider i Super cuppen, før sæson start)

Dette har taget noget af spædningen fra. Og at der så er optakt fra kl. 10 om morgenen, er jo skandaløst. Javist, er kampen en god kamp, men så heller ikke mere. JEg er sygt træt af disse optakter, der efterhånden bliver længere og længere.

3-1 til FCK

Er du slet ikke Brøndbyfan mere JG?

Pssst, du er aaalt for let overtalelig,  Peace

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010