home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1311 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 96752 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#14] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #45: 22 Nov 2008, 13:02 »

Hvor er det dejligt at se dig skrabe point sammen. Rigtig gode resultater.
Der er godt nok gang i Edu, bruger du ham i angrebet?
Kunne godt tænke mig et SS af ligastillingen?
Men du skriver godt, dog med et par stavefejl, men denne blog er helt klart en af mine yndlings på sitet.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #46: 22 Nov 2008, 15:46 »

Godt du har fået vendt skibet! Peace Rigtigt flot skrevet og flot opsætning. Har læst med fra start, men har været for doven til at smide kommentarer, men nu fik jeg så lige taget mig sammen. KIU! Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #47: 22 Nov 2008, 18:48 »

Hvor er det dejligt at se dig skrabe point sammen. Rigtig gode resultater.
Der er godt nok gang i Edu, bruger du ham i angrebet?
Kunne godt tænke mig et SS af ligastillingen?
Men du skriver godt, dog med et par stavefejl, men denne blog er helt klart en af mine yndlings på sitet.
Jah, det betyder så småt at se godt ud Smiley
Og ja, Edu han spiller helt på toppen, hvor han også hører hjemme Wink Og stillingen kan du se her
Og tja, der er nok et par fejl, men giver mig ikke tid til at rette efter...  crazy Men tak for du synes om den Opstemt

Godt du har fået vendt skibet! Peace Rigtigt flot skrevet og flot opsætning. Har læst med fra start, men har været for doven til at smide kommentarer, men nu fik jeg så lige taget mig sammen. KIU! Peace
Ja det er skønt Smiley det gør det altid sjovere at være træner Opstemt

Og takker, og godt at se at du fik taget dig sammen Peace


Kan også fortælle at næste update kommer til at indkøbet af den legendarisk spiller............ ..
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #48: 22 Nov 2008, 23:42 »


April 2009 


Jeg rejste selv til Athen for at mødes med ham, så vi kunne få de sidste små ting på plads og skrive kontrakten under.
Kort efter at hans agent havde ringet og sagt at hans klient er klar til at skrive under, var Pieter Beks rejst ned for at få foretaget et lægetjek. Det var forløbet uden problemer, dog med en lille note om at spillens var født i 1973.

Opholdet i Athen måtte gøres kort. Desværre, jeg kunne godt tænke mig at snakke lidt mere med en af de spillere der altid har været som et forbillede for mig. Mest på grund af hans forgyldte venstrefod. Den mulighed skulle nok komme, nu hvor han de næste to år skulle være at finde på træningsbane i Hoffenheim.

Dog nåede vi at snakke lidt. Blandt andet om hans kommende hjemby, Hoffenheim.
- "Roberto, det bliver en ære at få dig til klubben. Rygterne er allerede sivet ud blandt fansene, og de er ellevilde!" Han så på mig og grinte. "Señior Nicolas, jeg kender ikke byen, men den ser hyggelig ud på billederne. Hvor stor er byen overhoved?" Da jeg svarede, begyndte vi begge at grine, og han afsluttede emnet med følgende kommentar, "Så byen er altså lidt mindre end Madrid?"

Jeg glædede mig til at se mediernes reaktion på købet. Godt nok havde det været ude på et fan-fora på nettet, at det var Roberto Carlos der skulle forstærke holdet, men medierne havde ikke kunne finde nogen beviser. Det ville lamme verden. Lille TSG 1899 Hoffenheim henter store lille Roberto Carlos til Tyskland fra 1. juni 2009.

Mens jeg ventede i på flyet i lufthavnen, fik jeg en SMS Torbjörn; både Sejad og Edu var klar til at forlænge deres kontrakter.



(I skal ikke snydes for resultaterne: Hannover - Hoffenheim 1-3, Hoffenheim - Gladbach 4-0, Frankfurt - Hoffenheim 1-2, Hoffenheim - Hertha Berlin 3-0.)



Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for TSG 1899 Hoffenheim
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #49: 22 Nov 2008, 23:50 »

Hold da op det er begyndt at køre for dig! Tillykke!

Og spændende indkøb af Roberto, glæder mig til at se ham i den tyskel liga, som vil passe ham perfekt!
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #50: 22 Nov 2008, 23:54 »

Endnu en lækker update fra din side af, og hvilket køb du har gjort dig i frisparksmesteren. Thumbs Up

Go Hoffenheim!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #51: 23 Nov 2008, 00:11 »

Fantastiske resultater! Men det ligner unægteligt en 6. plads midtimellem ingenting med dine resultater. Ærgeligt, at du ikke fik en bedre sæsonstart! Men lækkert køb! Thumbs Up
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #52: 23 Nov 2008, 17:33 »

Rigtig gode updates der er kommet på det sidste! Det er gotd, at resultaterne er begyndt at flaske sig, men det burde de efterhånden også med det spillermateriale der er til rådighed.

Rigtig godt indkøb af Carlos, bliver fantastisk at følge ham i næste sæson:)
- I øvrigt synes jeg carlos-samtalen er genial, rigtig godt fundet på.
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 17:35 af ZaZZal » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #53: 23 Nov 2008, 18:04 »

Tak til jer alle fire. Og ja, det endte faktisk med at gå ganske godt. Resultaterne væltede ind, men det kan i også læse mere om i den kommende update Peace

Og med hensyn til Roberto Carlos, så er han lige landet, og fansene kalder ham et røverkøb Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #54: 23 Nov 2008, 18:05 »


Uddrag fra afslutningstale 2009 


-"Det har været et fantatisk forår. En eventyrlig sæson er overstået. Klubbens første i Bundesligaen, nogensiden! I skal være stolte af jer selv. Hvad der den 13. december, trods en sejr over Bielefeld, lignede en engangsforestilling, endte med at blive en næsten drømmesæson.

Før sæson sagde jeg at vi ville ende i den bedste halvdel. Efter 17 kampe, præcis en halvsæson lå vi tredje sidst, og det så meget sort ud. Men, en velfortjent juleferie, et par nye spillere og så var vi igang igen. 12 sejre, 3 uafgjorte og 2 nederlag, det er næsten et mesterskab værdigt. Bayern, til sammenligning, 24 sejre, 6 uafgjorte og 4 nederlag. En god slutspurt vi altså kan være stolte af.

....

Til sidst vil jeg slutte af med at kåre "Årets spiller", dette er en kåring afgjort af trænerteamet. Fansenes valg skal nok blive offentliggjort senere på sommeren.

Vores valg er en ung spiller der sidste sommer kom til klubben. Han har imponeret alle i år. Kicker spår ham en stor fremtid, hvilket vi i klubben kun kan være enige om. Han har afgjort flere kampe for os. Måske ikke med den sidste fod, men så med den næstsidste. 2 mål har han selv sat ind, mens han har lagt op til hele 12 mål. Det gør ham til den spiller der har lagt op til flest mål i klubben, den forsvarsspiller der har lagt op til flest mål i ligaen, og nummer to samlet. Giv ham en stor hånd; Andreas Beck"




(Se den samlede stilling her)



Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for TSG 1899 Hoffenheim
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #55: 23 Nov 2008, 18:12 »

Hvor er det dog ærgeligt, at du ikke overhalede Bremen. Ville have været fantastisk! Thumbs Up Men flot at ende der alligevel. Smiley Næste sæson må målet være top 5 ikke? Wink Det skal nok være muligt. Smiley KIU! Fantastisk blog! Thumbs Up
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#16] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #56: 23 Nov 2008, 18:13 »

Ærgeligt du ikke lige nåede op på en 5. plads, og sikrede europæisk bold næste år. Men sæson der startede mindre godt endte med at blive en kæmpe succes - rigtig flot kommet tilbage og flotte indkøb du har gjort, er dybt imponeret!

Glæder mig til at følge næste sæson, dine skriftlige kompetencer er helt i top og der kommer nogle rigtig fede detaljer ind i dine updates, fortsæt med det!  Wink
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [#16] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #57: 23 Nov 2008, 18:20 »

Ærgeligt at du ikke nuppede 5. pladsen Skuffet Rigtigt irriterende, når man misser en bedre plads pga. målforskel!
Ellers rigtig flot blog, og fedt klubvalg
Men vil du ikke godt skifte tekstvalg, den er simpelthen så grim og irriterende at læse den tekst.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#16] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #58: 23 Nov 2008, 19:06 »

Fandme synd at du ikke får 5.pladsen, og kommer i Europa.
Nu ved jeg hvad jeg selv skal kæmpe for i min egen Hoffenheim.
MEn jeg kan rigtig godt lide din blog. KUTGW!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #59: 23 Nov 2008, 19:44 »

Jah, det er lidt bittert at man ikke lige fik samlet det sidste point... Men omvendt, havde vi fået de samme resultater i efteråret, som i foråret, var vi blevet mester... Wink så er godt tilfreds... Grunden til den ikke byder på europæiske fodbold næste sæson er, at Dortmund vandt pokalen... havde et af holdene over mig vundet i stedet, var vi kommet i UEFA Cuppen...

Med hensyn til teksten, vil jeg forsøge om der er en anden jeg kan lide... Wink
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010