home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Vecchia Signora
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: La Vecchia Signora  (Læst 10610 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: La Vecchia Signora
« Svar #15: 15 Nov 2008, 14:54 »

Serie A

Der er spillet 13 kampe af årets Serie A. Ligaen domineres af to hold, det ene er Roma, mens det andet er Juventus. Juventus startede sæsonen en smule sløjt, og kun to point i de første to kampe. Med tiden må det siges at være gået en vej, nemlig fremad. Hele ni sejre til Juventus, tre uafgjorte og kun et enkelt nederlag. Der har været flere
bemærkelses værdige resultater, blandt andet 2-1 sejren over Inter på hjemmebane. Der har også været mange andre fremragende resultater for Juventus, blandt andet udesejre over Fiorentina og Lazio.
I tabellen ligger de på en andenplads, kun et enkelt point fra ustoppelige Roma, som endnu har et nederlag til gode. Sæsonens største skuffelse, må siges at være Fiorentina. De startede fremragende, og lå på et tidspunkt nummer et. Men de er for alvor gået tilbage for dem, og de ligger efter 13 kampe, helt nede som nummer ti. Derimod er det mest overraskende hold Roma. De var ikke spået mange chancer inden sæsonen, men de har vist, at de for alvor skal tages seriøst.

Champions League

Hvis man kan snakke om total dominans, bliver man nødt til at sige Juventus i årets Champions League. De har været totalt ustoppelige i denne sæson, og med fire sejre ud af fire mulige, indtager de første pladsen i gruppe B. Det har ikke været storsejre som Juventus har hevet hjem, men de har domineret kampene, og trukket sig sejrsrigt ud af alle. Efter bare fire kampe, er de sikre på at avancere til første knockout runde, og sandsynligvis får de selskab af Lyon. En utrolig let gruppe for Juventus, og de har leveret præcis det som folk forventede af dem. De bliver virkelig en trussel for de største hold i denne sæson, hvis de kan fortsætte de lovende takter.

motZ
Gæst

« Svar #16: 15 Nov 2008, 14:57 »

Flot, flot skrevet.
Du har store evner som blogskriver, så bliv endelig ved. Peace

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #17: 15 Nov 2008, 14:59 »

tusind tak MotZ, og bliver bestemt ved Peace

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #18: 15 Nov 2008, 15:03 »

God update, det går jo forrygende Smiley
KUTGW Wink

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #19: 15 Nov 2008, 23:08 »

1. Februar 2009
Serie A

Juventus startede med et brag, på dette års Serie A, og man må sige det har fortsat. Kun sølle to
nederlag på 22 kampe, må siges at være mere end acceptabelt. Claudio Ranieri har gjort det før, og nu gør han det igen, han fører en klub til succes. Sådan ser det i hvert fald ud i øjeblikket. "Den Gamle Dame" virker totalt uovervindelig, og spadserer over alt modstand i ligaen. Kun fem uafgjorte er det blevet til, og hele 15 sejre. De ligger i øjeblikket nummer et efter 22 spillerunder, to point foran Roma på andenpladsen.
Netop Roma har lige krydset klinger med Juventus, på Juventus' hjemmebane. Dette blev til en kamp helt uden mål, og vel et udmærket resultat for begge mandskaber. Juventus kunne med en sejr have bragt sig fem point foran, og ville være meget tæt på mesterskabet. Men sådan skulle det ikke gå, og der er endnu stor spænding omkring mesterskabet.

Champions League & Italienske Pokalturnering

Juventus var efter bare fire kampe, sikret videre deltagelse i Champions League. Men alligevel trak Juventus sig ikke tilbage i de resterende kampe, og vandt begge med 2-0. Hjemmekampen mod CFR Cluj, skulle vindes ligegyldigt hvad, men den anden kamp mod Lyon i Frankrig, var straks værre. Det var dog en overkommelig opgave for Ranieri's tropper, og vandt sikkert 2-0. I første knockout runde, var Juventus dog uheldige. De får fornøjelsen af at skulle besøge Emirates Stadium i første opgør, og
returkampen spilles på hjemmebane. Det er nemlig Arsene Wenger's tropper der skal besejres, hvis drømmen om europæisk succes vil forblive en mulighed. Arsenal ligger i øjeblikket nummer tre i verdens stærkeste liga, men ligger så langt efter Liverpool og Chelsea, at de ikke kan nå dem.
I den italienske pokalturnering, er man allerede blevet slået ud. Det var en turnering der på forhånd ikke talte meget i Ranieri's øjne, og derfor stilte man kun op med reserver til hver kamp. I 1. runde mødte man Serie B holdet Frosinone, og her kunne man ikke se den klasseforskel der burde være på de to mandskaber. Den ordinære spilletid endte 1-1, og kampen skulle afgøres i forlænget spilletid. Her scorede Juventus hele to gange, og sikrede sig videre deltagelse. I kvartfinalen mødte man Fiorentina, der kun havde mulighed for at vinde guld i denne turnering, så de havde noget at spille for. Det var også tydeligt fra kampens start, og det reserve spækkede Juventus hold, kunne tage fra Firenze med et 1-0 nederlag.

Vinter transfers

Der var store spekulationer omkring Juventus i vinter perioden. Havde de kapital nok til at hente et stort navn, eller skulle de satse på den nuværende trup. Kort før periodens start, stod det klart at mindst en mand var på vej væk, nemlig Cristiano Zanetti, som blev solgt til Lyon.
En efterhånden aldrende midtbane spiller, og Juventus fik 'kun' £3.000.000 for italieneren. Nu var spørgsmålet så, ville de gemme pengene til sommer, eller ville de hente en spiller ind, for de midler de nu engang rådede over.
Der skulle ikke gå lang tid, før man kunne præsentere en ny mand i klubben. Det var ingen verdensstjerne, men en meget talentfuld ung målmand, ved navn Vincenzo Fiorillo. Han regnes for at være en af Italiens største målmandstalenter, og kommer i fremtiden til at husere som fast mand på Juventus holdet.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #20: 15 Nov 2008, 23:09 »

Som i kan se, har jeg forsøgt mig med en ny type font. Giv venligst jeres mening om den, eller om jeg skal bruge den gamle kedelige.

patrick J
Manager

« Svar #21: 15 Nov 2008, 23:28 »

kan meget bedre lide den nye type Opstemt det her er en fantastisk blog, du skriver rigtig godt og så køre det jo også bare perfekt i spillet! 2 rigtig kloge indkøb!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #22: 15 Nov 2008, 23:35 »

jo tak patrick, kan nemli' også selv bedst lide den nye type. Glad for du synes om bloggen, og det bliver jo ikke dårligere af at jeg klarer mig så godt som jeg gør Smiley

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #23: 15 Nov 2008, 23:37 »

Fin blog, men for at sige det lige ud, så er det en rædselsfuld skrifttype du er gået over til. Det er langsommeligt at læse den skrift, i hvert fald for mit vedkommende, da jeg skal kigge efter om der står hvad jeg tror der står.

Men ellers KUTGW..  Smiley

Dasmessi
Gæst

« Svar #24: 15 Nov 2008, 23:48 »

Kæft du har evnerne til at skrive en rigtig god blog, Madzen. Rigtig flotte updates. Ser frem til mere.
Fin blog, men for at sige det lige ud, så er det en rædselsfuld skrifttype du er gået over til. Det er langsommeligt at læse den skrift, i hvert fald for mit vedkommende, da jeg skal kigge efter om der står hvad jeg tror der står.

Men ellers KUTGW..  Smiley
Det er den normale man skriver med her på FmFreaks.dk?

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #25: 15 Nov 2008, 23:52 »

tusind tak for de rosende ord begge to.

@Nolte. Er da ked af du ikke kan lide min nye skrifttype, og vil overveje om jeg skal skifte til en anden.

@Dasmessi: Den nye update jeg har skrevet, er med en anden slags skrifttype end den FmF normalt har. Men tusind tak for det kæmpe kompliment, det er det som gør at man bliver endnu mere ivrig efter at skrive updates.

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #26: 16 Nov 2008, 00:09 »

Det er den normale man skriver med her på FmFreaks.dk?

Da ikke den skrifttype som Madzen har brugt i sin seneste update?

EDIT: Hov, havde ikke set, at Madzen havde svaret det samme..

EDIT2:
@Nolte. Er da ked af du ikke kan lide min nye skrifttype, og vil overveje om jeg skal skifte til en anden.

Du skal skam ikke ændre den hvis alle andre kan lide den. Jeg klarer den nok  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 00:13 af Nolte » Logged

Dasmessi
Gæst

« Svar #27: 16 Nov 2008, 00:11 »

Da ikke den skrifttype som Madzen har brugt i sin seneste update?

EDIT: Hov, havde ikke set, at Madzen havde svaret det samme..
Hvad er der nyt ved den, udover at det er markeret med fed og står med sort farve?

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #28: 16 Nov 2008, 00:14 »

Selve skriften i updaten er en anden end den normale

Dasmessi
Gæst

« Svar #29: 16 Nov 2008, 00:15 »

Når. Overskriften. Det kunne du jo bare have sagt. Ja, den er anderledes, men det irriterer ikke mig. Jeg syntes det er fint, man bytter lidt rundt.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010