home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:53:10 Bubbles Blogkonkur... #19 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23330
  1 Bruger, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132832 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Drevorubec
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Vecchia Signora
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: La Vecchia Signora  (Læst 10000 gange)
Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #30: 16 Nov 2008, 00:17 »

Denne skrifttype har Madzen brugt i sin seneste update

Denne er den normale skrifttype, skrevet i fed.

Når. Overskriften. Det kunne du jo bare have sagt. Ja, den er anderledes, men det irriterer ikke mig. Jeg syntes det er fint, man bytter lidt rundt.

Nej, det er ikke overskriften på den seneste update vi snakker om..

Nå.. Skal nok lade være med at vade mere rundt i det. Det er trods alt din blog  Wink
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 00:19 af Nolte » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #31: 16 Nov 2008, 00:19 »

Så der hvor der står Februar? Eller hvad?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #32: 16 Nov 2008, 00:54 »

Amen Dasmessi dog Skuffet

Den her font bruger man normalt på fmfreaaks.

Denne skrifttype brugte Madsen i sin seneste update.

Hvis du ikke kan se forskel på de to skrifttype, tror jeg desværre du skal smutte op i Synoptik Ubeslutsom
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #33: 16 Nov 2008, 00:56 »

Amen Dasmessi dog Skuffet

Den her font bruger man normalt på fmfreaaks.

Denne skrifttype brugte Madsen i sin seneste update.

Hvis du ikke kan se forskel på de to skrifttype, tror jeg desværre du skal smutte op i Synoptik Ubeslutsom
Kan godt se det nu. Den der MAdzen har skrevet med, hedder Adobe Caslon Pro Bold
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #34: 16 Nov 2008, 00:57 »

Kan godt se det nu. Den der MAdzen har skrevet med, hedder Adobe Caslon Pro Bold

Bingo! Thumbs Up
Det sker jo en gang imellem at synet/hukommelsen/whatever svigter, især om natten Peace
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #35: 16 Nov 2008, 00:58 »

Bingo! Thumbs Up
Det sker jo en gang imellem at synet/hukommelsen/whatever svigter, især om natten Peace
Netop. Undrer mig bare over, hvorfor jeg er træt nu? Gik i seng kl 00:00 igår, og stod op kl 13 idag. Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #36: 19 Nov 2008, 17:40 »



Juventus mod mesterskabet

Der resterer kun 8 i denne sæson af Serie A, og der er lagt op til et brag af en afslutning. Inden for de tre første hold, er der kun fire points forskel, og så er der et lille spring på ti point ned til nummer fire. Øverst ligger Juventus med 68 point, kun et enkelt point foran Roma på andenpladsen og Inter på tredjepladsen med 64 point.
Juventus og Roma har gennem hele sæsonen, lagt side om side. Hvem der har siddet på førstepladsen har været meget blandet, men på det sidste, har Roma haft overtaget. Begge hold har spillet solidt hele vejen igennem, og det har måske været mest bemærkelsesværdigt at Juventus ligger der hvor de nu gør. Bare to år efter de er rykket tilbage i Serie A, og nu er de allerede med i mesterskabskampen. Roma har ligeledes overrasket hele
fodboldverden. Man havde regnet med en hård kamp mellem Milano holdene, og i sidste ende være en af dem som ville hive trofæet hjem. Det kan dog stadig også nå at ske, men som sådan specielt Juventus har spillet på, bliver det svært for både Inter og Roma at vælte Juventus af pladsen.

Juventus overtog førstepladsen i spillerunde 30. De mødte på hjemmebane Genoa, og der var før kampen spået en kæmpe sejr til hjemmeholdet. Det blev det dog ikke, nok mest grundet de mange skader i angrebet, som Juventus i øjeblikket døjer med. Men alligevel lykkedes det "de stribede" at hive en sejr hjem, dog kun en 1-0 sejr, hvor kampens enlige mål blev scoret af Giorgio Chiellini. I selvsamme runde tog Roma imod Cagliari på det Olympiske stadion i rom, og her skete der noget af en overraskelse. Det var i forvejen ikke en let kamp for Cagliari, og efter bare en halv time blev det hele meget svære, da forsvarsspilleren Carlos Matheu bliver korrekt udvist. Det afskrækkede dog ikke Cagliari, og med kun fire minutter tilbage, Robert Acquafresca score, og sende Roma ned på andenpladsen.



Mægtige Gunners
Trods de positive takter i Serie A, er Juventus allerede slået ud af dette års Champions League. Efter at være gået ubesejret videre fra gruppespillet, skulle man spille mod Arsenal i første knockout runde. Man startede med en udekamp på Emirates. Man kunne på forhånd ikke forvente en sejr til Juventus, men med et godt resultat, kunne man hive den samlede sejr hjem på hjemmebane. Det skulle dog hurtigt vise sig, at være en sværere opgave end forventet. Arsenal hev en sikker 2-0 sejr hjem, på mål scoret af Samir Nasri og Emmanuel Adebayor.
Til returkampen på Olimpico, var der en trykket stemning, både på Juventus holdet, men også på tilskuerpladserne. Juventus skulle op og score minimum to mål, og det er svært mod et stærkt hold som Arsenal. Hvad end Claudio Ranieri har sagt i Juventus' omklædningsrum, så har det motiveret spillerne. Allerede fra første fløjt stod der Juventus-pres på menuen, og efter bare 20 minutter, er det Ezequiel Lavezzi der sparker bolden i nettet. Resten af kampen fortsatte som den startede, konstant Juventus pres. Men lige lidt hjalp det, og hvis det ikke var Manuel Almunia's bedste kamp, var det helt sikkert en af de bedste. Et samlet nederlag på 2-1 til Juventus, sender dem ud af Champions League forholdsvist tidligt.



Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #37: 19 Nov 2008, 18:51 »

Rigtig god update, Madzen!
God opsætning, og godt skriftligt.
KIU!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #38: 20 Nov 2008, 16:28 »




Sæsonafslutningen
Der var i sidste spillerunde i Serie A, lagt op til noget af en gyser. Juventus skulle hjemme tage imod Atalanta, Roma skulle tage imod Chievo og Udinese skulle gæste Giuseppe Meazza. Før den sidste runde gik i gang, lå Roma på første med 83 point, Juventus nummer to kun et point efter, og på tredjepladsen kom inter med 81 point. Dermed skulle Juventus have en sejr hjemme over Atalanta, men samtidig skulle Roma dumme sig hjemme mod Chievo.

Kort før pausen så det ud til at det var Juventus der skulle overtage tronen, men to minutter inde i dommerens tillægstid, kan Vucinic bringe Roma i front. På det tidspunkt var Juventus foran 1-0 på mål af Iaguinta, og Inter var foran hele 2-0, begge mål scoret af Ibrahimovic. Nu så det for alvor sort ud for Juventus' mesterskabsdrømme, da de både skulle holde gejsten oppe, og samtidig var de afhængige af Chievo ville score mindst et mål. Kun otte minutter inde i anden halvleg, slukker Mexes håbet for både Inter, Chievo og bestemt også Juventus. Selvom Juventus scorer en enkelt gang mere i kampen, på endnu et mål af Iaquinta, så hjalp det lige meget. Roma kunne ikke hentes nu, men man var trods alt sikret en andenplads. Juventus manageren Claudio Ranieri var selv mødt op til pressemødet efter kampen, for at fortælle hans egen mening, om den netop overstået sæson.


Pressemødet
Hvordan vil du vurdere sæsonens samlet resultater? Det må da være en skuffelse for en stor klub som jer, allerede ryge ud i Champions League i første knockout runde, og i pokalen allerede i kvartfinalen?

Jeg synes i princippet vi har overrasket hele fodboldverden. Ingen havde forventet særlig meget af os, da vi stadig er i opbygningsfasen. En anden plads i Serie A må siges at være acceptabelt, og når vi kun taber med et enkelt point, er det jo marginaler der gør at vi ikke vinder. Vi fik et tidligt exit i både Champions League og Pokalturneringen, men med den lodtrækningen vi fik i begge turneringer, så kunne man vel ikke forvente så meget mere. Arsenal er et meget stærkt hold, og nu hvor de er blevet Champions League mestre, er det bestemt ingen skam at ryge ud til dem. Fiorentina havde på det tidspunkt vi mødte dem i pokalen, en rigtig god stime, og lå dengang nummer et. Så det kan man vel heller ikke ligefrem kalde en skuffelse.


Kan vi forvente at se dig i trænersæddet i Juventus til næste år, for der har jo været megen snak om at du var på vej væk?

Jeg fik for to måneder siden, stukket en kontrakt i hånden af mr. Cobolli. Han sagde til mig, at han ønskede mig minimum to år mere, men han forstod udemærket godt, hvis jeg ville finde en ny arbejdsgiver. Jeg fortalte ham, at han 100 procent sikkert kunne regne med mig de næste år, og det ville være en kæmpe ære at forblive træner her i Torino.

Kan vi forvente at se nogle handler fra din side af, når vinduet åbner til juli? Du fortalte jo før sæsonen at du ville skabe et mesterhold inden 2011, hovedsageligt bestående af spillere med italiensk pas, tror du stadig det er muligt at realisere det mål?

Jeg vil næsten æde min gamle hat hvis jeg ikke køber ind i det kommende vindue. Vores trup er godt oppe i årene, og den er heller ej særlig bred. Med hensyn til mit mål om at blive et mesterhold inden 2011, så tror jeg bestemt vi har en chance for at det sker. Bare se på denne sæsons resultater. Vi kom nummer to i Serie A, vi gik ubesejret gennem Champions League gruppespillet, så jeg tror helt bestemt at med et par forstærkninger, bliver vi stærkere end nogensinde næste år.




« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 16:43 af MadzeN92 » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #39: 20 Nov 2008, 18:06 »

Fint Christoffer. Og hvis de får ligeså mange penge som i det gamle spil, kan du sikkert få en masse handler i hus Peace
Logged


FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #40: 20 Nov 2008, 18:16 »

Fede logoer! Hvor har du fundet dem?
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #41: 20 Nov 2008, 18:27 »

Ja, hvor har du fundet logoerne du bruge in-game?
Logged

kasparov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #42: 20 Nov 2008, 18:45 »

taktik? holdindstrukser?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #43: 20 Nov 2008, 18:52 »

Fint Christoffer. Og hvis de får ligeså mange penge som i det gamle spil, kan du sikkert få en masse handler i hus Peace
Kan jeg så godt afsløre nu, at det får de langt fra.
Fede logoer! Hvor har du fundet dem?
Ja, hvor har du fundet logoerne du bruge in-game?
Man kan finde dem på www.fmglive.com , men man skal downloade hver enkelt liga for sig.
taktik? holdindstrukser?
Kan godt indsætte dem i den næste update.
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #44: 20 Nov 2008, 19:05 »

Hvor skal man gemme logoerne henne??
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010