home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Vecchia Signora
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: La Vecchia Signora  (Læst 11744 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

La Vecchia Signora
« : 14 Nov 2008, 22:56 »

Klubben blev oprettet 1. november 1897, af en gruppe latin-studerende unge fra Torino. De valgte at kalde klubben Sport Club Juventus, men senere hen skiftede de navnet til det som det er i dag, nemlig Football Club Juventus.

Klubben blev i 2006, tvangsnedrykket til Serie B. Det var de såkaldte Calciopoli-skandale, som var årsagen til dette storhold skulle spille Serie B. Skandale eller ej, Juventus er og forbliver et af verdens største hold nogensinde, og de skal tilbage til toppen. Derfor er Claudio Ranieri hentet ind, for at få "Den Gamle Dame" tilbage til toppen af italiensk, og for den sags skyld, også europæisk fodbold.

Mål:
  • Være i besiddelse af et hold med mindst otte italienere i startopstillingen inden starten på sæsonen 09/10.
  • Hovedsageligt købe spillere med italiensk pas.
  • Være blandt verdens mest dominerende dominerende klubber inden 2011.

MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: La Vecchia Signora
« Svar #1: 14 Nov 2008, 22:57 »

Førsteholdstrup anno 2009

Sæson 08/09
Ind <<
Ezequiel Lavezzi £12.000.000
Vincenzo Fiorillo £7.000.000

Ud >>
David Trezeguet £12.500.000
Cristiano Zanetti £3.000.000

Sæson 09/10
Ind <<
Giuseppe Rossi £29.000.000
Ricardo Montolivo £9.000.000

Ud >>
Amauri £12.250.000
Tiago £10.750.000
Sergio Almirón £7.500.000

Pokalskab

Sæson 08/09
Tomt

Sæson 09/10
Tomt
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 20:59 af MadzeN92 » Logged

Dasmessi
Gæst

« Svar #2: 15 Nov 2008, 00:05 »

Fin intro, der dog kunne have været lidt mere kød på. Ellers er det fint. Glæder mig til at se hvad du kan gøre med Den Gamle Dame.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Nov 2008, 01:20 »

Claudio Ranieri's mission er gået i gang. Hans første sæson i klubben er startet, og han skal ud og styrke truppen, hvis han vil true Inter og Milan i mesterskabskampen. Spillere har skiftet klub, ikke kun i Italien, men i hele verden. For Juventus' vedkommende er der også sket enkelte handler. Stjernen David Trezeguet har skiftet de sorte striber, ud med den hvide Spurs trøje. Et salg der indebragte Juvetus hele £12.500.000, nok til en erstatning.
Venskabskampe
Elche 0-0
Union SG 3-0
Eupen 3-0
Charleroi 4-0
Milan 3-0

Kort tid efter salget, gik jagten på en afløser i gang. Ranieri ledte hovedsageligt efter en ung Italiener, som havde hurtighed og var kølig foran målet. Det virkede som en forholdsvis let opgave for Ranieri, men det skulle det vise sig ikke at være. Flere spillere var i kikkerten, Giuseppe Rossi fra Villareal, Mirko Vucinic fra Roma og sidste men ikke mindst Goran Pandev fra Lazio. Det blev dog ingen af disse tre spillere, men derimod den 23 årige argentinsk fødte italiener Ezequiel Lavezzi. Han er hentet til klubben for en sum på omkring £12.000.000, og han regnes for at gå direkte i startopstillingen.

I optaktsfasen, har der ligeledes været venskabskampe for Juventus' vedkommende. Det er blevet til i alt fem af slagsen, fire udenfor Italien, og kun en enkelt hjemme i Italien. Det er blevet til 4 sejre, og kun et enkelt pointtab til Elche fra Spanien. Med en målscore på 13-0, må man sige at forsvaret fungerer for Juventus, og på samme tid scorer defensiven mål på samlebånd.

Champions League
I tredje kvalifikations runde, var Juventus så heldige at trække norske Brann. Første kamp foregik i Norge, og her vandt man fortjent 1-0. Et godt udgangspunkt inden kampen på hjemmebane, og videre deltagelse i Champions League.
Resultatet afspejler bestemt ikke boldbesiddelsen i kampen, den kunne meget let være endt hele 3- eller 4-0. I returkampen, var billedet det samme. Juventus sad på bolden, og kom til flere store målchancer. Men endnu engang, kunne de ikke udnytte de mange målchancer, og det endte med en samlet sejr på 3-0 til Juventus.
Der er trukket lod til gruppespillet, og her var Juventus seedet i andet lag, sammen med blandt andre Bayern München, Roma og Villareal. I gruppespillet kommer Juventus til at krydse klinger med Lyon, CFR Cluj og Panathinaikos. Første kamp bliver mod CFR Cluj i Rumænien. En gruppe som Juventus skal avancere fra, og alt andet vil være en kæmpe skuffelse for "Den Gamle Dame".

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Nov 2008, 01:24 »

Super dejligt med en Juventus-blog. Sådan en har jeg ventet på længe. Super blog indtil videre. Glæder mig til læse mere

Erzael
Manager

« Svar #5: 15 Nov 2008, 01:24 »

Lyder som et godt indkøb. Held og lykke med bloggen Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #6: 15 Nov 2008, 01:24 »

Nu er det rimeligt forkert at kalde Lavezzi for italiener i og med han har landskampe for Argentina. Skuffende salg af Trézegol da han og Del Piero jo er indbegrebet af Juventus, men fint beløb for en 30-årig. Synes dog det havde været smartere, hvis du brugte dem på Rossi der jo er rimeligt billig i FM09. Peace

Ellers en flot, flot indledning på denne blog! Peace

Rooland
Manager

« Svar #7: 15 Nov 2008, 01:27 »

Sådan  Thumbs Up Jeg synets altid Juventus-blogs bliver meget spændende, så jeg glæder mig til at læse din Smiley

Du har vidst glemt at tilføje Lavezzi til din hold og indkøbsoversigt.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Nov 2008, 01:28 »

Super dejligt med en Juventus-blog. Sådan en har jeg ventet på længe. Super blog indtil videre. Glæder mig til læse mere
jo tak. følte også selv at siden manglede en blog om "The Old Lady".
Lyder som et godt indkøb. Held og lykke med bloggen Smiley
Han bliver rigtig god for mig Smiley
Nu er det rimeligt forkert at kalde Lavezzi for italiener i og med han har landskampe for Argentina. Skuffende salg af Trézegol da han og Del Piero jo er indbegrebet af Juventus, men fint beløb for en 30-årig. Synes dog det havde været smartere, hvis du brugte dem på Rossi der jo er rimeligt billig i FM09. Peace

Ellers en flot, flot indledning på denne blog! Peace
Da jeg fik et bud på £12.5 mio mente jeg det var for godt til at afslå for en 30'årig. Men prøvede alt hvad jeg kunne for at få fat i Rossi, men det lykkedes desværre ikke, da de ville have over 200 mio for ham. Mht. Lavezzi, er han italiensk statsborger, og dermed har han italiensk pas Wink og det der står i mine mål, er jo at jeg hovedsageligt kun må købe spillere med italiensk pas.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #9: 15 Nov 2008, 01:29 »

Sådan  Thumbs Up Jeg synets altid Juventus-blogs bliver meget spændende, så jeg glæder mig til at læse din Smiley

Du har vidst glemt at tilføje Lavezzi til din hold og indkøbsoversigt.
Lyder godt at du vil følge med. Indkøbsoversigten er updatet nu, og med ny "stil".

Dasmessi
Gæst

« Svar #10: 15 Nov 2008, 14:14 »

Godt indkøb, og flot update. Du kører bare på, for jeg ved du kan, Madzen. Bare fortsæt.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #11: 15 Nov 2008, 14:16 »

Jo tak dasmessi. Regner snart med en update omkring den første tid hos Juventus.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #12: 15 Nov 2008, 14:27 »

Dejligt med en blog om Juventus!
Rigtig godt køb af Lavezzi osse! Wink

Hvor har du downloadet den logo-pack henne? d:

JimmyGP
Manager

« Svar #13: 15 Nov 2008, 14:36 »

Dejlig start fra dig Madzen - men jeg er dog lidt ked af du sælger Trezegol.. men hvis Lavezzi bomber er det helt okay.. KIU

- Veni, vidi, vici -

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #14: 15 Nov 2008, 14:37 »

Har downloadet alle logoerne på fmglive.com. men hver liga er hentet hver for sig, så det har taget sin tid at hente alle sammen.

Dejlig start fra dig Madzen - men jeg er dog lidt ked af du sælger Trezegol.. men hvis Lavezzi bomber er det helt okay.. KIU
Jaa, forstår godt du er ked af at Trezegol er solg, men 120 mio for en 30 årig spiller er mange penge. Lavezzi bomber ikke specielt meget, men han ligger op til en hel del.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010