|
Sulo
|
|
Spiller: Mamadou Sakho Klub: PSG Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 25 mio
Spiller: Henri Saivet Klub: Bordeaux Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 30 mio
Deal. De to bliver nogle af verdens bedste i fremtiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Spiller: Mamadou Sakho Klub: PSG Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 25 mio
Spiller: Henri Saivet Klub: Bordeaux Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 30 mio
Deal til begge. Specielt Saivet er helt outstanding i mit save.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Spiller: Jack Wilshere Klub: Arsenal Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 50mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Klub: Barca Spiller: Juninho Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Lyon Beløb: 14 Mio og månedlig afdrag i 6 måndeder på 16 Mio
Deal/No deal
Klub: Barca Spiller: Nedved Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Juventus Beløb: 17 Mio
Deal/No deal
For det første, no deal til begge.. Og for det andet, er du igang med at lave et nyt Milan hold med oldgamle spillere? 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
Romme1
Lilleputspiller
|
|
Hej, jeg har netop lige startet et spil med Everton, og før sæsonstart fårjeg dette tilbud:
Klub:Everton Spiller:Phil Jagielka Købe/sælge:Sælge Køber/Sælger:Blackburn Beløb:55 mio.
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Hej, jeg har netop lige startet et spil med Everton, og før sæsonstart fårjeg dette tilbud:
Klub:Everton Spiller:Phil Jagielka Købe/sælge:Sælge Køber/Sælger:Blackburn Beløb:55 mio.
Deal/No deal
no deal
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Franck Ribery Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Bayern München Beløb: 220 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romme1
Lilleputspiller
|
|
no deal
Ok, tak... så bliver han..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
atnotes
Lilleputspiller
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Franck Ribery Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Bayern München Beløb: 220 mio.
Deal imo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romme1
Lilleputspiller
|
|
Deal/No deal
Nu har de lie hævet budet til 65 mio.  EDIT:Hvor meget skal jeg sådan cirka have for ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
atnotes
Lilleputspiller
|
|
Klub:Arsenal Spiller:Carlos Vela Købe/sælge:Sælge Køber/Sælger:Inter Beløb:162,5mio.
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bazoom
Gæst
|
|
Klub:Valencia Spiller:David Villa Købe/sælge:Sælge Køber/Sælger:Real Madrid Beløb:360mio.
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
NO DEAL!! David Villa er mega genial, 360 mio er for lidt, og du skal aldrig nogensinde sælge ham til Real
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mljunker
|
|
Klub: Barcelona Spiller: Xavi Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Real Madrid Beløb: 400 mio Slut anden sæson..... Xavi er blevet 30 år 
|
|
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|