|
motZ
Gæst
|
|
Synes du skule have solgt ham. Han er ikke den yngste spille, og 170 mio. er mange penge, og jeg tror du ville kunne få en bedre for den sum.
Ja, men han har fået utrolige stats og tror det ville blive svært at finde en værdig afløser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Spiller: Mario Ballotelli Pris: 400 + 50% af næste salg Klub: Barcelona Sæson: Skal i gang med 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBryoma
|
|
Spiller: Mario Ballotelli Pris: 400 + 50% af næste salg Klub: Barcelona Sæson: Skal i gang med 3.
Deal .... 
|
|
|
|
|
|
One Team One Goal, You Can't Believe In The Dream, Until You Believe In Each Other
|
|
|
|
|
dickhead20
Gæst
|
|
Spiller: Zaza Klub: Aab Købe/sælge: sælge Køber: Betis Pris: 30 mio?
Hvad siger i til det Deal??? Det tror jeg nok. Så henter jeg Lasse staw for 10 mio..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yakushin
|
|
Hvad siger i til det Deal??? Det tror jeg nok. Så henter jeg Lasse staw for 10 mio..
Absolut deal.. Gode penge for en halvgammel mand... 
|
|
|
|
|
|
Manchester City F.C. Superbia In Proelia
|
|
|
|
|
dickhead20
Gæst
|
|
Absolut deal.. Gode penge for en halvgammel mand...  JA ikk.. man kan gøre det ved mange af de gammel målmænd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
200 % DEAL han er gammel og du kan godt hente en lige så go keeper eller måske en der er bedre så klart DEAL herfra... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dickhead20
Gæst
|
|
200 % DEAL han er gammel og du kan godt hente en lige så go keeper eller måske en der er bedre så klart DEAL herfra...  Jeg gør det i starten af første sæson, uden han har fået en kamp for mig.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Spiller: Alberto Paloschi Klub: Sunderland Købe/sælge: Sælge Køber: Roma Pris: 187 mio
Købte ham i sæson 1 ( nærmer mig slutningen af sæson 2) for 30 mio, han har ikke spillet så meget, men har jo et KÆMPE potentiale, så ved sgu ikke helt om jeg skal sælge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mini-Bertel
|
|
Klub: Barca Spiller: Juninho Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Lyon Beløb: 14 Mio og månedlig afdrag i 6 måndeder på 16 Mio
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Klub: Barca Spiller: Benzema Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Lyon Beløb: 530 mio.
Kan vælge mellem ham, og så Pazzini, som scorede 27 mål i 28 kampe sidste sæson. Kan få Pazzini for 190 mio.
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Klub: Barca Spiller: Benzema Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Lyon Beløb: 530 mio.
Kan vælge mellem ham, og så Pazzini, som scorede 27 mål i 28 kampe sidste sæson. Kan få Pazzini for 190 mio.
Deal/No deal
No deal
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Deal/No deal
Helt klart no deal. Køb hellere Pazzini
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mini-Bertel
|
|
Klub: Barca Spiller: Nedved Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Juventus Beløb: 17 Mio
Deal/No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Spiller: Mamadou Sakho Klub: PSG Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 25 mio
Spiller: Henri Saivet Klub: Bordeaux Købe/sælge: Købe Køber: Tottenham Pris: 30 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|