home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132938 over 31380 Emner
Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482169 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2985: 06 Jul 2011, 21:42 »

jeg er ikke stolt af det men det er på det laveste

Opstemt

Sådan er det jo! Alting har sin start. Men hvordan ser formen ud på rytterne?
Det er jo ekstremt afgørende.

Hvilke etaper er problemet?
Hvordan kører du på disse?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2986: 06 Jul 2011, 21:44 »

Opstemt

Sådan er det jo! Alting har sin start. Men hvordan ser formen ud på rytterne?
Det er jo ekstremt afgørende.

Hvilke etaper er problemet?
Hvordan kører du på disse?

i bakke etaper hvor jeg bl.a. har Gerdeman har 91 i form og Cance har 88 så formen er rimelig god,  jeg kører gerne på chancer kører næsten aldrig med til massespurten
Logged

Tidligere: Baloo38

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2987: 06 Jul 2011, 21:53 »

Tja, formen lyder som udgangspunkt god nok (medmindre modstanderne er bedre og de har 99 i stats Opstemt).

Kan det være fordi du kører for langt udefra? Har du prøvet at køre lidt mere afventende og så bare holde dig fremme og angriber samtidig med de andre favoritter?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2988: 06 Jul 2011, 21:56 »

Tja, formen lyder som udgangspunkt god nok (medmindre modstanderne er bedre og de har 99 i stats Opstemt).

Kan det være fordi du kører for langt udefra? Har du prøvet at køre lidt mere afventende og så bare holde dig fremme og angriber samtidig med de andre favoritter?

god idé, men angriber for tidligt for jeg har ikke en chance i spurten vandt ikke en eneste etape i Tour of Qatar
Logged

Tidligere: Baloo38

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2989: 06 Jul 2011, 21:58 »

god idé, men angriber for tidligt for jeg har ikke en chance i spurten vandt ikke en eneste etape i Tour of Qatar

Så prøv at afvent lidt mere Smiley

Hvordan kører du sprinten? Hvem havde du med? (nævn dog kun hurtigste mand, 2. hurtigstemand og evt. en som er stærk på flad vej)
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2990: 06 Jul 2011, 22:00 »

Et godt råd er at have en meget hurtig rytter som har de såkaldte "Slangehug" som Boason Haagen gjorde idag og så gøre det et par Km før mål det har virket i de andre spil
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2991: 06 Jul 2011, 22:01 »

Så prøv at afvent lidt mere Smiley

Hvordan kører du sprinten? Hvem havde du med? (nævn dog kun hurtigste mand, 2. hurtigstemand og evt. en som er stærk på flad vej)

har jo Benati, O'grady også nogle
Logged

Tidligere: Baloo38

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2992: 06 Jul 2011, 22:05 »

har jo Benati, O'grady også nogle

Okay, lad os antage at du havde de 2 med til Qatar.

Så ville mit råd være at du sat O'Grady op på 99% og så dotten. Bennati skal du kontrasprinte (S'et) så han sætter sig fast på hjulet.
Dette gør du 7-8 km før mål. Når du så rammer 2-3 km så sprinter du med Bennati.

Burde lade sig gøre.

Det ville være endnu bedre med en tredje rytter da du så ville kunne kontrasprinte O'Grady bedre. Smiley
Han skulle så køre ved 12 km og så O'Grady kontrasprinte på ham og så Benatti på O'Gradys hjul.
Den tredje rytter giver sig så ved 7-8 km og så gør du det samme som ovenstående.
Vær dog opmærksom på at når du bruger en tredje rytter så skal du sætte O'Grady til at være på 99% og dot, da han ellers vil følge din tredje mand.

Prøv det af Wink

Edit: Håber det var forståeligt  Tunge
« Seneste Redigering: 06 Jul 2011, 22:07 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2993: 06 Jul 2011, 22:09 »

Okay, lad os antage at du havde de 2 med til Qatar.

Så ville mit råd være at du sat O'Grady op på 99% og så dotten. Bennati skal du kontrasprinte (S'et) så han sætter sig fast på hjulet.
Dette gør du 7-8 km før mål. Når du så rammer 2-3 km så sprinter du med Bennati.

Burde lade sig gøre.

Det ville være endnu bedre med en tredje rytter da du så ville kunne kontrasprinte O'Grady bedre. Smiley
Han skulle så køre ved 12 km og så O'Grady kontrasprinte på ham og så Benatti på O'Gradys hjul.
Den tredje rytter giver sig så ved 7-8 km og så gør du det samme som ovenstående.
Vær dog opmærksom på at når du bruger en tredje rytter så skal du sætte O'Grady til at være på 99% og dot, da han ellers vil følge din tredje mand.


Prøv det af Wink

Edit: Håber det var forståeligt  Tunge

hvis jeg har forstået det korrekt så er det præcis det jeg gør, men har haft for svært ved at holde hjul når jeg har sat den på 99
Logged

Tidligere: Baloo38

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2994: 06 Jul 2011, 22:16 »

Så prøv at fyr den ned på 85 Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2995: 06 Jul 2011, 22:18 »

så bliver jeg hentet af de bedre sprintere
Logged

Tidligere: Baloo38

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2996: 06 Jul 2011, 22:23 »

Jeg har linket til to guides som helt sikkert kan hjælpe dig med at vinde en spurt.. Den ene guide er til at lave toget som HTC gør i Touren, mens den anden nok passer mere til dit tilfælde hvor det kun er få ryttere.

http://pcmfreaks.dk/articles.php?article_id=3
http://pcmfreaks.dk/articles.php?article_id=8
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2997: 06 Jul 2011, 22:24 »

Dette gør du 7-8 km før mål. Når du så rammer 2-3 km så sprinter du med Bennati.

Hvis man var heldig, så kunne det lade sig gøre i tidligere versioner, men i '11 er det umuligt at sprinte så langt ude fra (og vinde), hvis vi i hvert fald antager at ens egen sprinter ikke er flere niveauer over de øvrige.

Og nu er O'Grady heller ikke ligefrem blandt de hurtigste sprintere længere, så i det her tilfælde med Bennati ville jeg nok forsøge at sætte mig på hjul af en af de andre sprintere.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2998: 06 Jul 2011, 22:31 »

Ja det er egentlig rigtig nok nu du siger det. Vi skal nok ned på 1,5 km maks.

Og nej, O'Grady er ikke topsprinter længere, men tænkte at han måske skulle kunne give pladsen - og set i lyset af at baloo spiller på det nemmeste.
Jeg har ikke selv haft succes med at sætte mig på hjul af en anden sprinter. Nu har jeg dog heller ikke fået spillet 11'eren så meget endnu.

Men Dane_16 har lavet 2 links som måske ville være interessante at kigge på Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2999: 06 Jul 2011, 22:43 »

Som lead-out man duer O'Grady i hvert fald ikke, men han vil være et rigtig godt valg som d. 3. sidste man, altså inden lead-out manden. Ved ikke lige hvem de har på Leopard, men kunne forestille mig en Wagner eller Pedersen, og så Bennati som den sidste. Så burde man godt kunne køre nogle gode resultater hjem med lidt held og god form.
Logged

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010