home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  2 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481909 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2865: 29 Jun 2011, 15:17 »

Findes der en db til spillet så man kan få christinawatches-onfone med i sit spil?

Med denne database kan du: http://pcmfreaks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=194

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2866: 29 Jun 2011, 15:18 »

Det er eddermæme svært at holde sig forrest i feltet med sine ryttere i PCM 11 Shockeret

Jeg har overhovedet ingen problemer med det. Sætter alle til kort føring i starten, og når de så sidder næsten aller forrest (lige bag dem der trækker), sætter jeg dem til hold position og evt. beskytter en af lederne. Så skal man bare være en smule vågen med røde effort-points. Og lige for, at der ikke er nogle misforståelser, så kan man selvfølgelig ikke forvente at sidde med fremme på Alpe d'Huez med en rytter, der kun har 70 i bjerg.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2867: 29 Jun 2011, 15:18 »

Nu ser jeg, at  Pcm 11 kræver 512 mb, hvilket er meget normalt, men er der overhovedet nogle spil der kræver 1gb?
Lille sidespring Wink

Det er jo altid godt at være fremtidssikret Smiley Personligt ville jeg købe større, hvis prisen ikke var uoverkommelig Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager

« Svar #2868: 29 Jun 2011, 15:19 »

Hmm.. når man kommer ind i spillet.. Skal man så ikke vælge den database under indstillinger? for der er den heller ikke :s

Har samme problem.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Legenden
Manager

« Svar #2869: 29 Jun 2011, 15:24 »

Nå, nu har jeg købt det til PS3. Så må vi se, hvor godt/skidt det er. Nu har jeg heller aldrig rigtig spillet PCM på computer, så bliver nok ikke skuffet pga. den forskel, der er mellem udgaverne.

Prøvede det engang på PS2 (har ingen anelse om, hvad spillet hed), men det var meget sjovt. Vender tilbage, når jeg har prøvet det. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager

« Svar #2870: 29 Jun 2011, 15:29 »

Fuuuuuuck.. Min første etape .. Der går 5 min.. også vælger min com at lukke ned ... Det er vist aldrig et godt tegn Skuffet Skuffet

Er der en der lige kan forklare mig, hvordan jeg kommer ind og ser om min computer er stor nok til spillet? Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #2871: 29 Jun 2011, 15:34 »

Jeg har overhovedet ingen problemer med det. Sætter alle til kort føring i starten, og når de så sidder næsten aller forrest (lige bag dem der trækker), sætter jeg dem til hold position og evt. beskytter en af lederne. Så skal man bare være en smule vågen med røde effort-points. Og lige for, at der ikke er nogle misforståelser, så kan man selvfølgelig ikke forvente at sidde med fremme på Alpe d'Huez med en rytter, der kun har 70 i bjerg.
Hvad er det lige det betyder når den puls man sætter dem op på blinker rød?

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

randers-man500
Ynglingespiller

« Svar #2872: 29 Jun 2011, 15:35 »

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2873: 29 Jun 2011, 15:43 »

Hvad er det lige det betyder når den puls man sætter dem op på blinker rød?

At de ikke yder nok for at følge med. Jeg går ud fra du mener det tal, som starter på 70 og kan ændres nede i actionpanelet. Hvis du mener puls (hjerte), er det fordi de ligger oppe i det røde felt, tæt på maks puls, og at de hurtigt dræner deres sprint- og udbrudsenergi :O

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2874: 29 Jun 2011, 17:06 »

Enig

Bobby er blot mit dæknavn

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #2875: 29 Jun 2011, 18:34 »

Har i nogen råd til hvilket hold man skal starte med??
har overvej Leopard Trek for lige at lære spillet, da de er lidt ligesom FMs Real Madrid. :-)
-men ellers nogen gode råd til at hold man bør prøve? Opstemt

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #2876: 29 Jun 2011, 18:50 »

Nå, nu har jeg købt det til PS3. Så må vi se, hvor godt/skidt det er. Nu har jeg heller aldrig rigtig spillet PCM på computer, så bliver nok ikke skuffet pga. den forskel, der er mellem udgaverne.

Prøvede det engang på PS2 (har ingen anelse om, hvad spillet hed), men det var meget sjovt. Vender tilbage, når jeg har prøvet det. Smiley
hvordan virke det . hvilken knapper kan man trykke o.v.s ??
for overvejede selv og købe det

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2877: 29 Jun 2011, 19:40 »

Har i nogen råd til hvilket hold man skal starte med??
har overvej Leopard Trek for lige at lære spillet, da de er lidt ligesom FMs Real Madrid. :-)
-men ellers nogen gode råd til at hold man bør prøve? Opstemt

Rabobank er meget all-round, da de både har Gesink, Mollema, Kruijswijk og Sanchez til bjerge/bakker, Boom, Breschel og Langeveld til spurter og Freire, Matthews og Bos til sprint. Ingen af dem, er dog blandt de største favoritter det første år, men det er også sjovere end bare at kunne køre alt hjem på "auto-control".

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #2878: 29 Jun 2011, 20:36 »

Hvornår udkommer PCMDaily's db?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2879: 29 Jun 2011, 20:45 »

Hvornår udkommer PCMDaily's db?

Der er endnu ikke fastsat et tidspunkt, men jeg ved, at de virkelig knokler for at gøre det så hurtigt som muligt Smiley

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010