home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481358 gange)
PalleJR
Ynglingespiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2145: 14 Apr 2009, 22:54 »

jeg spiller med saxo bank nu, og er igang med giroen og chris anker's form er 97% men han blir altid nummer lort i bjergene alligevel !:s jeg har sat ham som fri og så tag chancen eller almindelig kørelse !

cjensen94
Gæst

« Svar #2146: 14 Apr 2009, 22:59 »

Du har nok ikk trænet ham ordenligt

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2147: 14 Apr 2009, 22:59 »

Nogen som kender en hjemmeside, hvor spillet kan købes uden man skal bruge cd for at spille det. Ved godt man kan købe det over pcm´s hjemmeside, men hvis der nu også er andre sider hvor det ka købes billigere.

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #2148: 14 Apr 2009, 23:00 »

hvordan ? :s jeg vælger bare der i januar 10 dage i før-sæson ! :s
er lidt ny i det her spil Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #2149: 15 Apr 2009, 00:05 »

jeg spiller med saxo bank nu, og er igang med giroen og chris anker's form er 97% men han blir altid nummer lort i bjergene alligevel !:s jeg har sat ham som fri og så tag chancen eller almindelig kørelse !

Det lyder som om du simulere? I så fald kan man jo ikke brokke sig, da du ikke ved om der har været styrt eller lig.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2150: 15 Apr 2009, 00:12 »

Er der nogen som er firske på at have et etspil kørende. Hvor vi spiller to gange om ugen. Vi kunne fx køre de tre store etapeløb og nogle klasikere?

Vinokourov
Manager

« Svar #2151: 15 Apr 2009, 07:02 »

det kan man ogs men så kommer det der med angreb i bund og så kan du jo ikke følge med når de laver angreb.
Hvis der kommer angreb i bunden, skal du da aldrig følge med. Dotten (den runde, lille prik) skal bare på og så i en høj procent. På den måde kommer du lige så stille op til førerne. Fordelen for dig er blot, at du har mere energi end de andre. Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #2152: 15 Apr 2009, 13:45 »

jeg kører ikke med samme taktik, jeg vil følge med og så på det rigtige tidspunkt angribe dem.

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #2153: 15 Apr 2009, 15:08 »

Det lyder som om du simulere? I så fald kan man jo ikke brokke sig, da du ikke ved om der har været styrt eller lig.

ja jeg simulere? fordi når jeg vil kører så går skærmen i hvid og lukker spillet :s
men hvad med træning osv? jeg sender dem bare på træningslejr i 10 dage i starten :s og så ikk mere fordi så begynder løbende, og så retter jeg deres trænings program .. fx cancellara kører brostensklassikeren e 3 fx ..
osv .. :s er det helt forkert?=

enged
Gæst

« Svar #2154: 15 Apr 2009, 15:13 »

Hvis der kommer angreb i bunden, skal du da aldrig følge med. Dotten (den runde, lille prik) skal bare på og så i en høj procent. På den måde kommer du lige så stille op til førerne. Fordelen for dig er blot, at du har mere energi end de andre. Wink

Det er også samme taktik jeg kørte da jeg spillede 08, når man gør sådan kan man godt få opbygget et stort nok forspring til at holde hjem med en rytter der ikke er ligeså stærk som Contador Wink
Men hvis du spiller på hard eller den sværhedsgrad over synes jeg ikke det er ligeså nemt, men det er vel nok bare fordi jeg ikke har prøvet nok gange Wink

Inter
Ynglingespiller

« Svar #2155: 15 Apr 2009, 23:19 »

Det er også samme taktik jeg kørte da jeg spillede 08, når man gør sådan kan man godt få opbygget et stort nok forspring til at holde hjem med en rytter der ikke er ligeså stærk som Contador Wink
Men hvis du spiller på hard eller den sværhedsgrad over synes jeg ikke det er ligeså nemt, men det er vel nok bare fordi jeg ikke har prøvet nok gange Wink

Nu har jeg prøvet den lille prik , sys ikk den hjælp kun i starten men både den gule og røde streg er i bund ..

Hva gør jeg galt ??

Shaft
Manager

« Svar #2156: 15 Apr 2009, 23:45 »

ja jeg simulere? fordi når jeg vil kører så går skærmen i hvid og lukker spillet :s
men hvad med træning osv? jeg sender dem bare på træningslejr i 10 dage i starten :s og så ikk mere fordi så begynder løbende, og så retter jeg deres trænings program .. fx cancellara kører brostensklassikeren e 3 fx ..
osv .. :s er det helt forkert?=

Træningsprogram osv. gør jeg præcis det samme, så kan ikke være der fejlen er.

Men altså der er jo et fejl med dit spil hvis det går i hvid og lukker hver gang, desværre. Man kan ikke rigtigt brokke sig over at rytterne ikke kører i top, nå man ikke selv styre dem Smiley

enged
Gæst

« Svar #2157: 16 Apr 2009, 00:01 »

Nu har jeg prøvet den lille prik , sys ikk den hjælp kun i starten men både den gule og røde streg er i bund ..

Hva gør jeg galt ??

Altså du skal ikke sætte din rytter på 99% fordi så dør han rigtig hurtigt ud, den skal bare sættes så han stille, men sikkert rykker fra sine konkurrenter. Jeg kan ikke huske hvad den skal være på, mellem 70 og 80 mener jeg nok, det er et halvt års tid siden jeg sidst har spillet.

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #2158: 16 Apr 2009, 15:42 »

Træningsprogram osv. gør jeg præcis det samme, så kan ikke være der fejlen er.

Men altså der er jo et fejl med dit spil hvis det går i hvid og lukker hver gang, desværre. Man kan ikke rigtigt brokke sig over at rytterne ikke kører i top, nå man ikke selv styre dem Smiley
præcis det er pisse irriterende :s

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2159: 16 Apr 2009, 18:23 »

Hey jeg har lige købt pcm08 for blot 100 kr. i fona. Jeg vil bare lige hører o I ikke kunne smide links til diverse opdateringer?

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010