home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 484324 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #510: 14 Jul 2006, 19:02 »

Ingen, der har et forslag?

Hakker spillet meget under etapen? For så skal du nok skrue lidt ned for grafikken.

Dusty78DK
Manager

« Svar #511: 14 Jul 2006, 19:59 »

Hakker spillet meget under etapen? For så skal du nok skrue lidt ned for grafikken.

En smule, men det er når virusscanneren opdaterer og den slags

Thore
Manager

« Svar #512: 14 Jul 2006, 22:39 »

Det er da utrolig så dårlig jeg er til det spil  Grin men jeg kan sku heller ikk finde ud af talentudviklingen, der er ingen af du unge talenter der vil lade sig sponsore af mig...
Har i styr på det?  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

M-T
Ynglingespiller

« Svar #513: 16 Jul 2006, 20:37 »

Jeg har en kode til spillet:

Dit efternavn skal være: freire
-hvis du vil have maksimal erfarings point..

simulateisnotrace
-hvis vil vinde alle dine simulerede løb med alle dine løbsryttere..

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #514: 17 Jul 2006, 01:08 »

Hej alle!

Jeg sidder og hygger mig med PCM - ikke den nyeste altså. Problemet er at den har det med at gå ned midt i en etappe. Det er en smule mystisk, for jeg bruger den nyeste patch (1.5R). Nogen, der kender til det problemer og eventuelt har et forslag til en løsning? Det er lidt nederen at spillert crasher når man er ved at vinde kongeetappen.  ticked off

Jeg tror jeg havde det samme problem som dig her for et par dage siden. Det begyndte at komme lige efter jeg installerede PPDB-updaten, så den prøvede jeg at slette, og installerede derfor i stedet Savoluca v2.0, men lige lidt hjalp det.

Så til sidst efter tre crashes med tre forskellige hold, gav jeg op, og besluttede mig for at bruge lidt af mine efterskole-lommepenge på det nye spil. Smiley Så nu går jeg og glæder mig som en vanvittig på at jeg får spillet på tirsdag eller onsdag...

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #515: 17 Jul 2006, 09:48 »

Det er da utrolig så dårlig jeg er til det spil  Grin men jeg kan sku heller ikk finde ud af talentudviklingen, der er ingen af du unge talenter der vil lade sig sponsore af mig...
Har i styr på det?  Smiley

Ved ikke helt om det er en bug men hvis man bliver ved med at prøve at tilbyde dem et kontrakt tilbud sådan 5 gange eller mere så siger de ja Opstemt Der er desværre godt nok nogen af de HELT store talenter som måske insisterer på at sige nej Skuffet

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #516: 17 Jul 2006, 09:49 »

Ups,... jeg mener at sponsorerer dem, ikke tilbyde kontrakt Smiley

pcm freak
Gæst

« Svar #517: 17 Jul 2006, 17:34 »

jah hehe ved det men bare så i ved skal i ik købe vinokurov fordi du kan score ham gratis i slutningen af sæsonen Smiley

pcm freak
Gæst

« Svar #518: 17 Jul 2006, 17:36 »

forresten rigtig fedt spil og prøv engang at ta' alpe heuz og kør med tilskure 4 inde i indstilinger hehe ret vildt Wink

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #519: 17 Jul 2006, 22:27 »

Jeg må virkelig sige at det er et absolut fedt spil...men hvad fanden sker der for Kameraerne?Huh Sys godt nok det er skod at man ikke har et manuelt kamera, det er fedt at der er nogle varianter men mener osse at dem der er ved dem har man ikke ret godt overblik over hvad der sker...

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #520: 17 Jul 2006, 22:51 »

Jeg må virkelig sige at det er et absolut fedt spil...men hvad fanden sker der for Kameraerne?Huh Sys godt nok det er skod at man ikke har et manuelt kamera, det er fedt at der er nogle varianter men mener osse at dem der er ved dem har man ikke ret godt overblik over hvad der sker...

Jeg tror du kan gøre ligesom i det gamle PCM. Bare trykke ALT nede mens du drejer med musen, eller holder venstre museknap nede og så drejer. Smiley Det har jeg i hvert fald hørt. Jeg får først mit spil i morgen, så ved det ikke helt med sikkerhed. Smiley

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #521: 17 Jul 2006, 23:16 »

Jeg tror du kan gøre ligesom i det gamle PCM. Bare trykke ALT nede mens du drejer med musen, eller holder venstre museknap nede og så drejer. Smiley Det har jeg i hvert fald hørt. Jeg får først mit spil i morgen, så ved det ikke helt med sikkerhed. Smiley

Hmm...skulle jeg måake prøve...har du ikke forudbestilt det?...det gjorde jeg...og jeg havde øjne så store som te kopper da det lå i min postkasse Shockeret....Fuck jeg var glad

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #522: 17 Jul 2006, 23:18 »

Har lige prøvet man kan zoome ind og ud med alt og med højre museknap der marker man ... Ellers andre som har nogle forslag??

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #523: 17 Jul 2006, 23:33 »

Jeg troede ikke jeg havde penge til at købe det, men da jeg så læste alle de positive ting som folk sagde om spillet og samtidig crashede PCM05 hele tiden, så tog jeg de 300 kr. fra min efterskole-opsparing. Smiley

Men .. prøv med CTRL så? Måske står det i manualen? Jeg har læst det et sted at man kan gøre det manuelt, så jeg skal bare lige komme i tanke om hvordan det var . . . Prøv dig frem med alle mulige forskellige knapper ellers.

EDIT: Jeg har lige fundet det sted jeg læste det, og der står nu at man skal holde ALT inde?
« Seneste Redigering: 17 Jul 2006, 23:37 af Guggi » Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #524: 17 Jul 2006, 23:40 »

Det virker ikke hos mig lige meget hvor meget jeg rykker i musen så zoomer den kun jeg prøver lige at ownloade manualen ...  crazy

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010