home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 484318 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #495: 13 Jul 2006, 22:56 »

Hej alle!

Jeg sidder og hygger mig med PCM - ikke den nyeste altså. Problemet er at den har det med at gå ned midt i en etappe. Det er en smule mystisk, for jeg bruger den nyeste patch (1.5R). Nogen, der kender til det problemer og eventuelt har et forslag til en løsning? Det er lidt nederen at spillert crasher når man er ved at vinde kongeetappen.  ticked off

Thore
Manager

« Svar #496: 14 Jul 2006, 11:28 »

Okay.
Lad os nu sige, at vi skal have en eller anden rytter i topform til Tour de France, der starter den 1/7. En månd før dette, skal du gå ind i træningen, og sætte et hak i manual - altså så du træner ham. Sæt derefter hans procent op på 80%, og lad det være sådan.

Hvis du så tager et kig ind på midten af skærmen, stadig under træning, og finder der hvor der står kondition. Der står f. eks. 37 pts (37/80 + 0/10). Det første tal, 37/80 er hans træning. Det vil stige i takt med han træner mere intensivt - derfor satte vi det op på 80% - så skulle han gerne stige meget på kort tid. Den næste er løbstræning, som kun bliver forhøjet hvis din rytter kører et løb. Derfor sætter vi ham til at køre Schweiz rundt - så stiger den løbsform også. Som du kan se, kan han ikke få 100 pts. Han kan kun få 90 pts. Dog vil dette tal stige, til muligvis 37/90 + 0/10, hvis han træner godt. Og så kan han jo godt kome op på 100 pts.

10 dage før touren starter, sætter du træning op på 90%, for at få det sidste i bedre stand. Hvis du føler, at han er i god form, så send ham afsted på træningslejr i nogle få dage. Sørg dog for, at det ikke går ind over touren, for så kommer han ikke med. Ved at sende ham på træningslejr får han højere stats (:

Det ser godt ud, tak skal du have  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ringsgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #497: 14 Jul 2006, 12:32 »

Arhh... Desværre ser jeg dit indlæg for sent.. Har lige kørt Touren.. uden nogen som helst form for succes..
Men jeg kan da bruge dine trænings-råd til fremtidige løb..

Flere af mine toprytter, herunder Basso, var et stykke fra topform, så ca. 14 dage før Tourens start satte jeg træningsindsatsen op på 100 %. Hans kondition nåede også nogenlunde højt op til starten, og midt inde i Touren var den på 98.. Alligevel kørte han røv-elendigt.. Han blev sat opad bjergene, mens der stadig var 20-25 stykker tilbage.. og tabte op til 10 min på flere af bjergetaperne..

Hvad kan jeg have gjort forkert?? Jeg nåede også lige at sende ham på træningslejr i bjergene, så han havde 84 i Bjerg (klart den bedste af alle ryttere!). Alligevel kunne han ingenting, jeg havde endda alle 8 andre rytter til at beskytte ham på starten af etaperne..

Hans moral er helt i bund (Deprimeret).. Kan det være derfor?? og hvorfor er den så dårlig?? og hvordan bliver den god igen??

Håber der er nogle der kan hjælpe...

Fra en stærkt irreteret og fustreret CSC-manager..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #498: 14 Jul 2006, 12:40 »

Det er helt sikkert fordi han er deprimeret - ellers skal du måske sætte sværhedsgaden ned.
Det kan skyldes at du har glemt at rose ham i medierne, at han har kørt løb han ikke vil eller at han har trænet for meget. Det sidste har jeg dog ikke selv  oplevet. Husk derfor at rose ham i medierne, så får hans moral et hak i den rette retning

ringsgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #499: 14 Jul 2006, 12:46 »

Spiller på Normal.. og har vundet en del andre løb.. bl.a. Paris-Roubaix på Cancellara.. ligger også nr. 4 på ProTour ranglisten...

Han har næsten ikke kørt nogle løb, udover Giro'en... Jeg har prøvet at følge hans program så godt som muligt.. Men det er jo svært at rose ham, når han ikke laver nogle resultater..

Men nu må jeg håbe han kommer ovenpå igen..

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #500: 14 Jul 2006, 13:12 »

Ved i om der er lavet en editor så man f.eks kan lave sit eget cykel hold ? (til det gamle PCM altså )

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #501: 14 Jul 2006, 13:17 »

Jeg TROR at du skal have fat i Kicker editoren, hvis det er et helt nytr hold der skal laves. Hvis du blot vil tage et hold, og ændre rytternavne og stats samt holdnavn, er PCMEdit nok.

http://pcmgeeks.dk/downloads.php?cat_id=6

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #502: 14 Jul 2006, 18:00 »

Jeg skulle lige spille i mod United-styrer - det er sidste gang jeg gør det. Han var da godt nok ringe ^
Boonen \o/

United-styrer
Gæst

« Svar #503: 14 Jul 2006, 18:06 »

Jeg skulle lige spille i mod United-styrer - det er sidste gang jeg gør det. Han var da godt nok ringe ^
Boonen \o/

Du kører så underligt. Useriøst... Sur

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #504: 14 Jul 2006, 18:12 »

JEg kører som bestod mit hold af 9 Jens Voigt'er i topform!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #505: 14 Jul 2006, 18:20 »

United-styrer
Gæst

« Svar #506: 14 Jul 2006, 18:22 »

Thore
Manager

« Svar #507: 14 Jul 2006, 18:45 »

Nu stiller jeg så lige et spørgsmål igen  Smiley
Jeg har et spil med Team Barloworld, og jeg føre den næst bedste division suverænt, så jeg får wildcards til alle de store løb, men er det en fordel og kører med i alle de store løb, min trup er ikk særlig stor, og da jeg kun har Astaloa der kører godt, får jeg aldrig succes i de store løb (med undtagelse af Paris-Nice), det er ikk fordi jeg forventer store resultater i de store løb.. men jeg tror min trup bliver træt af alle de løb i længden, hvad gør i med hensyn til og søge wildcards?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #508: 14 Jul 2006, 18:50 »

Søger ikke til enkeltdagsløbene :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #509: 14 Jul 2006, 18:53 »

Hej alle!

Jeg sidder og hygger mig med PCM - ikke den nyeste altså. Problemet er at den har det med at gå ned midt i en etappe. Det er en smule mystisk, for jeg bruger den nyeste patch (1.5R). Nogen, der kender til det problemer og eventuelt har et forslag til en løsning? Det er lidt nederen at spillert crasher når man er ved at vinde kongeetappen.  ticked off

Ingen, der har et forslag?

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010