home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481994 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1875: 21 Jul 2008, 22:48 »

Så er Ricco ihvertfald på Doping i mit PCM. Lyserøde, grønne, prikkede og hvide trøje giroen og han har 10 min ned til nr. 5 i klassementet og 20 min ned til nr. 10.
Jeg troede jeg kunn kæmpe med om sejren med Chris Anker og Frank Schleck, men jeg tog vidst grundigt fejl.  Skuffet

"Dræb" ham med en database? Ikke fordi jeg nogensinde har gjort det, eller vil gøre det. Men sådan er min mening om dopingsynderne!

Ej, tag kampen op som du sikkert allerede gør Smiley Giroen plejer altid at blive at blive domineret at italienere. Hvis det ikke var Ricco, havde Di Luca sikkert været suveræn. Men jeg kender det godt, jeg hader når en rytter, der er bustet for doping, vinder i mit spil. Heldigvis er Ricco ikke noget at råbe hurra for i 07'eren. Men Vinoukourov er ret så brutal...det gør mig pissed...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #1876: 21 Jul 2008, 22:58 »

Jeg er lige blevet færdig med Giroen. Andy endte som nummer fem i det samlede klassement. Han havde omkring ni minutter til vinderen, Valverde. Bare pisse irriterende, at Ricco endte som nummer fire blot to sekunder bedre end Andy. Dermed løb Ricco med den hvide ungdomstrøje. :@

Rooland
Manager

« Svar #1877: 21 Jul 2008, 22:58 »

"Dræb" ham med en database? Ikke fordi jeg nogensinde har gjort det, eller vil gøre det. Men sådan er min mening om dopingsynderne!

Ej, tag kampen op som du sikkert allerede gør Smiley Giroen plejer altid at blive at blive domineret at italienere. Hvis det ikke var Ricco, havde Di Luca sikkert været suveræn. Men jeg kender det godt, jeg hader når en rytter, der er bustet for doping, vinder i mit spil. Heldigvis er Ricco ikke noget at råbe hurra for i 07'eren. Men Vinoukourov er ret så brutal...det gør mig pissed...

Han vandt Giroen suverænt. Chris Anker lå nr. 5, da jeg opgav jagten på Ricco og da jeg simulerede resten af etaperne røg han ned som nr. 11. Skuffet

Men nu er det snart Tour tid, så Chris Anker, Sastre, og Brødrene Schleck er sendt på Bjerg-trænings lejr, så jeg kan få ram på ham i Touren. Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1878: 21 Jul 2008, 23:11 »

Held og lykke da Smiley

Det er vel en trøst, at de ryttere der topper i f.eks. Giroen ikke gør det godt i de andre store løb. Sådan har det i hvert fald været i mine spil. Vinukourov var cool i touren, men efterfølgende i Vuelta Espana, har han kæmpe problemer med at følge med de bedste. Di Luca vandt også overbevisende Giroen, men blev nummer 80 i touren. Ricco er sikkert talentløs i touren, du kan i hvert fald håbe. Men mon ikke der er andre, der nok lige er en tand stærkere end ham, og som volder dig større problemer Grin

Brøndby fan til jeg dør!

absalonsen
Gæst

« Svar #1879: 21 Jul 2008, 23:16 »

Held og lykke da Smiley

Det er vel en trøst, at de ryttere der topper i f.eks. Giroen ikke gør det godt i de andre store løb. Sådan har det i hvert fald været i mine spil. Vinukourov var cool i touren, men efterfølgende i Vuelta Espana, har han kæmpe problemer med at følge med de bedste. Di Luca vandt også overbevisende Giroen, men blev nummer 80 i touren. Ricco er sikkert talentløs i touren, du kan i hvert fald håbe. Men mon ikke der er andre, der nok lige er en tand stærkere end ham, og som volder dig større problemer Grin

Så håber jeg, at Valverde, Cunego, Di Luca og Ricco ikke kan følge med i mit spil. Det ville være nice, selvom Sastre har problemer med at sidde med i Dauphine. Skuffet

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1880: 22 Jul 2008, 00:28 »

Mine erfaringer med Valverde i PCM, siger mig at han er uovervindelig uanset hvad. Ham har jeg ingen råd til Grin

Brøndby fan til jeg dør!

Altid FCK
Manager

« Svar #1881: 22 Jul 2008, 00:35 »

Agh nu gi'r jeg sgu op!
Min computer kan bare ikke trække det nogenlunde.
Nå men så må jeg bare afinstallere og glemme spillet som jeg er så vand til :-(

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Rooland
Manager

« Svar #1882: 22 Jul 2008, 00:38 »

Agh nu gi'r jeg sgu op!
Min computer kan bare ikke trække det nogenlunde.
Nå men så må jeg bare afinstallere og glemme spillet som jeg er så vand til :-(

Har du prøvet at sætte grafik indstillingerne helt ned?

Altid FCK
Manager

« Svar #1883: 22 Jul 2008, 00:46 »

Har du prøvet at sætte grafik indstillingerne helt ned?

Ja men vidste godt at den ikk kan trække det så godt men nu kan den slet ikk ticked off

Og sidste år var jeg å dum at gå ud at investere i et grafikkort til 1000 kr, men det hjalp heller ikk en skid da jeg kun har 512 mb ram og en skod processer, men sådan er livet jo Græder

Rooland
Manager

« Svar #1884: 22 Jul 2008, 00:57 »

Nu er der åbenbart bestikkelses sag i mit PCM.
I mit spil  er Matti Breschel nr. 2 i Touren og Ferie ligger nr. 1. Det betyder at Matti skal i ungdomstrøjen, men det er han ikke. Istedet står 26 årige Phillipe Gilbert og jubler på podiet. Senere når man kan se det fulde overblik over etapen og klassementerne er der ikke nogen 1. plads i ungdoms konkurrencen. Kun en 2. plads som Matti sidder på.

Er det bare en fejl i spillet?

Altid FCK
Manager

« Svar #1885: 22 Jul 2008, 01:01 »

Nu er der åbenbart bestikkelses sag i mit PCM.
I mit spil  er Matti Breschel nr. 2 i Touren og Ferie ligger nr. 1. Det betyder at Matti skal i ungdomstrøjen, men det er han ikke. Istedet står 26 årige Phillipe Gilbert og jubler på podiet. Senere når man kan se det fulde overblik over etapen og klassementerne er der ikke nogen 1. plads i ungdoms konkurrencen. Kun en 2. plads som Matti sidder på.

Er det bare en fejl i spillet?

Har fø hørt om nogen hvor det samme er sket men det var pga a installerede ny database under løbet, ved dog ikk her

Rooland
Manager

« Svar #1886: 22 Jul 2008, 01:20 »

Det er stadig ikke forsvundet, selvom jeg har kørt endnu en etape Skuffet Matti blev nr. 3 på den seneste etape og er stadig 2'er i løbet Skuffet

Det er godt nok en stor og irriterende fejl Skuffet

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1887: 22 Jul 2008, 09:41 »

hmm skod det her.. Etapen er en enkelstart, men grundet en fejl er etapen på 187 km. Det stod der inden etapen, men man kan se jeg lige er startet på etapen og den er 32 km og der er også mellemtidsure på..

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1888: 22 Jul 2008, 11:24 »

hmm skod det her.. Etapen er en enkelstart, men grundet en fejl er etapen på 187 km. Det stod der inden etapen, men man kan se jeg lige er startet på etapen og den er 32 km og der er også mellemtidsure på..

DET er satme underligt!!!!  funny

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

stimo92
Gæst

« Svar #1889: 22 Jul 2008, 11:32 »

haha nice nok Blazzo, så bliver det vel første gang nogensinde en sprinter vinder en TT

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010