Altid FCK
|
|
Er 08 meget godt i forhold til 07?
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Ja det syntes jeg det er
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Jeg synes 08 er meget nice .. dog med en del fejl . og så synes jeg der er meeega stor forskel på hvilken sværhedsgrad man spiller .. Den lette er urealistisk . der kan du vinde spurt over alle stjerne sprintere med nogle som ikke er sprintere. og så kan du ene mand kører afsted i 120 km og holde hjem også selv om det er op at et bjerg.. Men grafikken er helt i top .
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Ja det syntes jeg det er Du må da komme med nogle argumenter .. uddyb dig lidt Bave ..
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Er sgu os neder at min pc er så dårlig at den ikk kan trække det
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Du må da komme med nogle argumenter .. uddyb dig lidt Bave ..
Jamen jeg syntes at det her er meget bedre end det andet Hele vejen rundt. syntes det er fedt at den Lette sværhedsgrad er så let da den gør at dem der ikke har prøvet det før og gerne vil øve sig kan prøve det på den måde og måske efter lidt tid gå op til normal osv. Da den ikke var helt så let i 07 Det er fedt med det nye drikke system at vandbærene går ned og henter vand i stedet for at du har 3 dunke til hele løbet. Banecycling er også meget fedt selvom jeg ikke rigtig har fundet ud af det endnu. Det grafiske ved jeg ikke om er bedre end det andet da jeg ikke har spillet 07 og 08 på den samme computer
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Ja det syntes jeg det er Banecykling : Pil op = fart Pil ned : sænk fart Pil til siderne : drej til højre eller venstre Mellemrum/space = powerboost Enten er det C og V eller V og B = kig over skulderen.
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Banecykling :
Pil op = fart Pil ned : sænk fart Pil til siderne : drej til højre eller venstre Mellemrum/space = powerboost
Enten er det C og V eller V og B = kig over skulderen.
Tak for det
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Tak for det Det var så lidt.
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
champeto
Gæst
|
|
skulle have været svar til 1829 fordi man simpel hen ikke kan ladevær når tour feberen raser
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 01:27 af champeto »
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
skulle have været svar til 1829 fordi man simpel hen ikke kan ladevær når tour feberen raser jeg nøjes med nogle netspil indtil da
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Michaellaudrup
|
|
når jeg starter mit Pro cycling manager siger den at pcm er holdt op med at fungere. -nogen der kan hjælpe? ;/
|
|
|
|
|
|
|
|
Balslev
|
|
når jeg starter mit Pro cycling manager siger den at pcm er holdt op med at fungere. -nogen der kan hjælpe? ;/
Har du ændret i noget med en editor?
|
|
|
|
Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg havde mistet lysten til at forsætte på mit Silence Lotto spil og jeg ville gerne starte med i Dansk hold. GLS blev for kedeligt, da man slet ikke skulle kæmpe for at gøre sponsorerne tilfredse. Nu er jeg startet med CSC. Mathew Goss vandt det Australske mesterskab efter langt udbrud og jeg har fundet en "Fremtidig stjerne", efter kun 19 dages scouting i Luxembourg. En fantastisk start på spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Er det fordi du har vista?
|
|
|
|
|
|
|
|