|
Shaft
|
|
ligesom pcmscandinavia.com og pcmdaily.com er værd at nævne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
champeto
Gæst
|
|
Jeg har læst der er andre der ligesom mig havde problemer med og vinde holdtidskørsel.... jeg har nu trænet det i enkelt løb og vandt nu endelig med 24.sek til atstana det jeg gjorde var og sætte alle rytterne op på 1.30"(istedet for 10") før start og 85 %. De 2 bagerste i mit tog var j.Haedo og a.johansen de er så piv ringe i tidskørsel så jeg fravalgt dem ved og sige tag ikke føringer... så startede jeg løbet og ventede på den foreste kom ned på 25& tilbage af den gule barre så trykker jeg på firkanten så han køre ned bag ved og så fremdeles med den forreste hele tiden jeg kan kun få det til og dú på de lange (30km) jeg mistede j.Haedo og a.johansen men havde 6 rytter med i mål og besdste tid..... hvis jeg under vejs kan se ham der skal overtage næste gang er flad trykker jeg på tag ikkeføringer inde han er kommet forest sidst på ruten er det bare dem der har lidt gult tilbage der må trække...  som det ses er det jo ikke noget skrammende hold jeg køre med stod os kun til må ikke undervuderes kan stadig ikke vinde de korte holdtids mister mellem 16-18.sek hver gang...
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 16:43 af champeto »
|
|
|
|
|
|
|
LassePetersen
|
|
Så vandt jeg Milano - San Remo med Fränk Schleck, mine sponsorer er lykkelige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Så vandt jeg Milano - San Remo med Fränk Schleck, mine sponsorer er lykkelige  Det lykkedes også mig i mit spil, til trods for at han ikke var i specielt god form. Et angreb på Cipressa var, hvad der skulle til for at holde feltet 45 sekunder bag mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schjelde
|
|
ligesom pcmscandinavia.com og pcmdaily.com er værd at nævne  Scandi er "DØD".  Jeg vandt Paris Nice med De La Fuente. (UDbrud)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kan man gøre Tour de l'Avenir i karriere? Eller skal man køre det som singleplayer "etapeløb"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
champeto
Gæst
|
|
så skete det utrolige jeg vandt med M.Goss over Thor og de andre i en spurt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
så skete det utrolige jeg vandt med M.Goss over Thor og de andre i en spurt  Hvilken sværhedsgrad er det på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Så vandt jeg lige Paris - Nice med Frank Schleck. Han vandt selv to etaper, og jeg var med da konkurrenter angreb den gule trøje. Vandt med godt og vel et minut ned til Moreau & Evans, dejligt! Ser frem til Touren, Schleck kører forrygende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
champeto
Gæst
|
|
United-styrer det på normal... Schjelde takker... kunne heller ikke forstå han ligner en fra 1967
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
champeto
Gæst
|
|
og han forsvare ved og køre ind som nummer 3 i spurten på etapen efter  sov lige lidt begyndte først og spurte selv da der manglede 700m men han sad perfekt igen 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 20:18 af champeto »
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Er Valverde ligeså urealistisk stærk i 08 versionen som han er i 07'eren? Han fører touren med 20 min ned til min bedste rytter, Popovych, som er nummer 3 i det samlede klassement 
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Så vandt jeg lige Paris - Nice med Frank Schleck. Han vandt selv to etaper, og jeg var med da konkurrenter angreb den gule trøje. Vandt med godt og vel et minut ned til Moreau & Evans, dejligt! Ser frem til Touren, Schleck kører forrygende.
Hvilken sværhedsgrad kører du på ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Hvorfor venter folk ikke med at spille til PCMSkandinavia kommer med rettelsen til patch 1.0.4 ?
Det gør jeg nemlig-.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|