home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482241 gange)
Yessir
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1785: 17 Jul 2008, 23:18 »

Kan ikke helt huske det...tror det var 65% før selve spurten startede, og allerede der var hans den røde bar næsten halvt fuld. Sprinteren jeg sad på hjul hele vejen igennem vandt etapen, mens jeg endte som nummer 16. Begge ryttere havde 80 i sprint...

Det lyder umiddelbart mærkeligt. Kan jeg lokke dig til at skrive en udførlig beskrivelse for hvordan du gør. Og har du tjekket hvordan din rytters form er?

Yessir
Manager

« Svar #1786: 17 Jul 2008, 23:19 »

Med samme rytter??
& i samme år ??  Shockeret

Nemlig  Wink

Zulue
Manager

« Svar #1787: 17 Jul 2008, 23:23 »

Jeg spiller på normal.. Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1788: 17 Jul 2008, 23:25 »

Nemlig  Wink

Cool.
Så må den også have stået på let, selvom det stadig er sindsyg flot (:
Hvilket spil var det.

Yessir
Manager

« Svar #1789: 17 Jul 2008, 23:36 »

Cool.
Så må den også have stået på let, selvom det stadig er sindsyg flot (:
Hvilket spil var det.

Mener den stod på normal eller tanden højere. Let står den aldrig på hos mig ihvertfald. 07 versionen.

Har lidt på fornemmelsen at det bliver nemmere at komme til i 08 versionen, ihvertfald hvis jeg går et niveau ned og spiller på normal. Der skal bare lige lægges et ordentligt træningsprogram, bookes de rigtige træningslejre også ellers bare køre de rigtige opstartsløb. Så skal jeg bare have fundet rytteren der skal satses på.

-LFC-
Manager

« Svar #1790: 17 Jul 2008, 23:40 »

Gaal man, jeg lærer aldrig det med spurten....

Hver gang jeg så endelig får sat mig i hjul på en anden sprinter og kommer tæt på mål, bliver den røde bar fuld (3. bar) og han falder langt tilbage Skuffet

Råd?
Hvis det er PCM08 er det ikke noget problem. Tag evt. tutorial i sprint for, at se hvordan man gør. Hvis det er PCM07, er det nok fordi, at han enten er i dårlig form eller han har lave stats i bakker, hvilket ikke er så godt ved bakker lige før mål. Det kan også være fordi han har lave stats i flad, styrke, modstandsdygtighed evt. nævn hvem du spiller med, hans form og træthed.

-LFC-
Manager

« Svar #1791: 17 Jul 2008, 23:54 »

Fanden tage enten Divinity db'en eller den nye patch. Det har gjort mit PCM uspilleligt, så jeg bliver nødt til at afinstallere. Græder

FUCK HVOR NICE, jeg har stadig en aktivitation tilbage selvom jeg reinstallerer, da de har lavet noget at man kan deaktivere sin nuværende aktivation indtil man reaktiverer den igen. Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 23:56 af -LFC- » Logged

Yessir
Manager

« Svar #1792: 18 Jul 2008, 03:59 »

Whoop så vandt jeg lige Romandiet rundt, efter at have ligget omkring 1.30 efter C. Evans inden sidste etape, som kun var bakke etape. Angriber på bakken umiddelbart før mål, og Evans rykker sjovt nok ikke med. Han ender med at tabe ca. 4.30 min til mig som kommer ind på en 8 plads. Fantastisk. Hvis jeg har timet alt korrekt, skulle Giroen meget gerne ligge lige til mit cykelstel nu. Smiley

Dog undrer det mig at Evans overhovedet ikke kunne sidde med, da han vandt konge etapen dagen før  Shockeret

motZ
Gæst

« Svar #1793: 18 Jul 2008, 12:30 »

Yes så fik jeg endelig bestilt PCM 08 .

Regner med det kommer mandag eller tirsdag. Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #1794: 18 Jul 2008, 12:36 »

Jeg ved godt, at dette er PCM 2008-tråden, men jeg kan altså ikke få mit PCM 2007 til at virke mere. Det er fuldstændig gået galt. Jeg aner ikke, hvad der er sket. En eller anden dag for lidt tid siden, så kunne jeg bare ikke komme ind i spillet mere. Nu har jeg prøvet at installere spillet igen, men lige når jeg trykker karriere, så lukker den spillet ned og skriver, at programmet er holdt op med at fungere. Og næste gang jeg prøver at komme ind, så kommer den slet ikke ind i spillet, før den giver samme besked. Jeg har prøvet at afinstallere og slette alle PCM-mapper, jeg har, for så at installere det igen - uden held. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg håber, at jeg kan få noget hjælp her, da jeg meget gerne vil spille igen Smiley

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1795: 18 Jul 2008, 12:39 »

Så vandt jeg Paris-Nice med Di Luca i min anden sæson. Har fået Klöden og ham til CSC, til gengæld har jeg sagt farvel til Sastre... Men jeg klarer den, så nu har jeg klasseryttere til hver af de store tours... Opstemt

En top tre i alle tre tours er målet, men jeg går selvfølgelig efter sejren, mit eneste problem er at jeg ikke ved om jeg skal satse på Andy eller Fränk i Touren, men det må blive afgjort af hvem der har de bedste ben på dagen... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1796: 18 Jul 2008, 12:40 »

Jeg ved godt, at dette er PCM 2008-tråden, men jeg kan altså ikke få mit PCM 2007 til at virke mere. Det er fuldstændig gået galt. Jeg aner ikke, hvad der er sket. En eller anden dag for lidt tid siden, så kunne jeg bare ikke komme ind i spillet mere. Nu har jeg prøvet at installere spillet igen, men lige når jeg trykker karriere, så lukker den spillet ned og skriver, at programmet er holdt op med at fungere. Og næste gang jeg prøver at komme ind, så kommer den slet ikke ind i spillet, før den giver samme besked. Jeg har prøvet at afinstallere og slette alle PCM-mapper, jeg har, for så at installere det igen - uden held. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg håber, at jeg kan få noget hjælp her, da jeg meget gerne vil spille igen Smiley

Det er ikke en PCM 08 tråd eller nogen anden sæson, det er bare en PCM tråd... Opstemt

Har du den nyeste patch dertil? Prøv at finde den hvis ikke...

Cyanide har aldrig været kendt for at lave fejlfrie spil...  Tunge

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1797: 18 Jul 2008, 12:41 »

Whoop så vandt jeg lige Romandiet rundt, efter at have ligget omkring 1.30 efter C. Evans inden sidste etape, som kun var bakke etape. Angriber på bakken umiddelbart før mål, og Evans rykker sjovt nok ikke med. Han ender med at tabe ca. 4.30 min til mig som kommer ind på en 8 plads. Fantastisk. Hvis jeg har timet alt korrekt, skulle Giroen meget gerne ligge lige til mit cykelstel nu. Smiley

Dog undrer det mig at Evans overhovedet ikke kunne sidde med, da han vandt konge etapen dagen før  Shockeret

Med hvilken rytter. Opstemt
Du må lige give lidt mere info.
Det kan undre alle hvis det var Niki Sørensen han ikke kunne side med i konge etapen.
Men det ville ikke være så underligt hvis det var Contador (:

Mikkellas
Gæst

« Svar #1798: 18 Jul 2008, 12:42 »

Det er ikke en PCM 08 tråd eller nogen anden sæson, det er bare en PCM tråd... Opstemt

Har du den nyeste patch dertil? Prøv at finde den hvis ikke...

Cyanide har aldrig været kendt for at lave fejlfrie spil...  Tunge
Ja okay, men det er det nyeste spil på gaden, så går ud fra, at det er det I selvfølgelig helst vil snakke om.  Hævet Øjenbryn Jeg har installeret den nyeste patch, eller jeg havde installeret den nyeste patch, så jeg ved ikke, hvad der er gået galt.

Har I prøvet noget lignende?

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1799: 18 Jul 2008, 12:45 »

Ja okay, men det er det nyeste spil på gaden, så går ud fra, at det er det I selvfølgelig helst vil snakke om.  Hævet Øjenbryn Jeg har installeret den nyeste patch, eller jeg havde installeret den nyeste patch, så jeg ved ikke, hvad der er gået galt.

Har I prøvet noget lignende?

Ikke personligt, men har hørt en del om sådanne problemer... Som sagt er Cyanide noget værre hø! Peace

Jeg ved dog personligt ikke hvad du kan gøre, men nogen herinde har nok prøvet det, så hav lidt tålmodighed og ryk evt. for den en gang om nogle timer... Hvis ikke du har fået et svar altså... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010