home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482362 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1725: 15 Jul 2008, 14:01 »

Rytterne kan heller ikke være i form til alle 3 GT's, selvom det ser ud som om Boonen kan. Opstemt
Hehe, nej troede jeg Peace

Han vandt den grønne i Giroen, gik ned i touren og nu håber jueg så han kommer i form i Vueltaen :-)

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #1726: 15 Jul 2008, 14:05 »

Okay. Smiley
Men du kan jo selv lave træningsprogrammer til dine bedste/vigtigste ryttere, så du kan have dine gode ryttere i form til dine sponsormål og store løb. Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1727: 15 Jul 2008, 14:10 »

Okay. Smiley
Men du kan jo selv lave træningsprogrammer til dine bedste/vigtigste ryttere, så du kan have dine gode ryttere i form til dine sponsormål og store løb. Wink

Det er blandt andet der, jeg tror, at jeg har kørt ham for hårdt. Selv om jeg ikke syntes jeg lavede overdrevet hårdt Peace

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1728: 15 Jul 2008, 14:16 »

Klassementsryttere kan ikke være i super form i alle tre, men det er dog muligt at holde dem i en form på mellem 70 og 99 i dem alle tre, så det er muligt for Sastre at være hjælperytter i eks. Touren eller lign. for derefter at køre Vueltaen som kaptajn osv. Opstemt

Sprintere skal jeg ikke kunne udtale mig om, jeg kører for det meste med CSC som jeg ikke mener er et sprinterhold... Jeg kører da sprinten med O'Grady og Haedo en gang imellem, og det giver da sejre, men jeg er nu mere til bjerge og klassikere som tit afgøres af udbrud... Wink

Men jeg har nu spillet spillet i et par dage, jeg er lige blevet færdig med touren, det bliev til fem etapesejre: En til Gustav Larsson, to til Fabian Cancellara, enkeltstarts-etaperne selvfølgelig, derudover havde han bjergtrøjen seks etaper, det var sponsorerne glade ved, og to sejre til Fränk Scleck, han fik også to andenpladser og så endte han på en andenplads efter Evans... Ganske tilfredssrillende synes jeg selv... Opstemt

EDIT: Glemte lige at Sastre også vandt en etape foran Fränk Scleck... Jeg blev kun nummer to i holdkonkurrencen da Andy Scleck måtte udgå med en brækket hånd efter ottende etape...
I Dauphine Libere blev jeg nummer tre med Andy Schleck som også vandt bjergtrøjen, i Schweiz rundt blev jeg nummer tre med Sastre og nummer fem med Fränk Scleck...
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 14:28 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Mobu
Lilleputspiller
*

« Svar #1729: 15 Jul 2008, 14:18 »

Skal rytterne egentlig køre løb for at komme i form eller kan man nøjes med træningsprogrammer?

Jeg tænker på folk som Sastre, Evans osv. Dem vil jeg jo gerne gemme til touren.

"They say Football's a matter of life and death - but I can assure you, it's more important than that," Bill Shankly

442.dk - Fodbold i stærkeste opstilling

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1730: 15 Jul 2008, 14:21 »

Skal rytterne egentlig køre løb for at komme i form eller kan man nøjes med træningsprogrammer?

Jeg tænker på folk som Sastre, Evans osv. Dem vil jeg jo gerne gemme til touren.

Det er en god ide at køre Dauphine Libere eller Scweiz rundt for eksempel, det giver dem lige lidt i benene, men de når som regel også at køre sig lidt op på de flade.
Du skal jo ikke bruge ryttere som dem før bjergene, og i årets tour er den første enkeltstart ikke så lang, så hvis bare deres form er nogenlunde taber de ikke for meget tid...
Så nej, du skal ikke køre løb fra maj af for at få dem i god form, men at bruge Dauphine Libere som opvarmning er en god ide, det gør de fleste af rytterne også IRL... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

lacai
Lilleputspiller
*

« Svar #1731: 15 Jul 2008, 14:35 »

Synes der har stået et par steder i bloggen, at de ikke er så trætte selvom det står de er det? Skal man ikke stole helt på det? Fordi ved ikke om jeg har nogen ryttere til slutningen af sæsonen så Opstemt haha

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #1732: 15 Jul 2008, 14:42 »

Synes der har stået et par steder i bloggen, at de ikke er så trætte selvom det står de er det? Skal man ikke stole helt på det? Fordi ved ikke om jeg har nogen ryttere til slutningen af sæsonen så Opstemt haha

Fatigue betyder ikke så meget nej. Jeg fører TdF med 3 min. til Contador selvom min fatigue er fuld. Thumbs Up Og min form ligger stadig på 95+.

lacai
Lilleputspiller
*

« Svar #1733: 15 Jul 2008, 14:46 »

Super Smiley I psm 07 var det ikke godt hvis formen kom over 93, eller såhn var det i mit spil, er det også sådan her?

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #1734: 15 Jul 2008, 15:01 »

Super Smiley I psm 07 var det ikke godt hvis formen kom over 93, eller såhn var det i mit spil, er det også sådan her?

Det er fordi at fatigue betød mere, og jo bedre form du var i, jo trættere (?) blev rytterne.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1735: 15 Jul 2008, 15:12 »

Det er fordi at fatigue betød mere, og jo bedre form du var i, jo trættere (?) blev rytterne.

Og det gav helt VILDT meget mening... Opstemt

Hehe, det er jeg nu glad for er blevet lavet lidt om... Smiley

På Alpes d'Huez etapen havde jeg Sastre på 98 og Fränk Scleck på 99, de var altså svære at følge med... Sastre vandt etapen foran Scleck... Egentlig havde jeg tænkt mig at smide Sastre ud for at de andre kunne bruge energi på at følge med ham, men det gjorde de ikke, så havde han et minuts tid ned til favoritgruppen hvor Schleck også sad. Så rykkede jeg med Schleck, de andre prøvede at følge med ham, men de måtte opgive, så det endte med at Sastre vandt med 40 sekunder til Schleck og 2 minutter til Evans gruppen, fantastisk etape... Hehe... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #1736: 15 Jul 2008, 15:18 »

Nice. Jeg kom "kun" nr. 2 på L'Alpe D'Huez med Samuel Sanchez. Contador vandt etapen i spurten :/

lacai
Lilleputspiller
*

« Svar #1737: 15 Jul 2008, 18:11 »

Nice. Jeg kom "kun" nr. 2 på L'Alpe D'Huez med Samuel Sanchez. Contador vandt etapen i spurten :/

Uha glæder mig til touren, er igang med duphiné liberé, og Valverde er i god form, skal også vinde løbet, men var bange for at han ikke måtte komme over 93 for så var det snart sket Opstemt

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #1738: 15 Jul 2008, 19:28 »

Jaa.. Jeg vandt TdF med Samuel Sanchez. Opstemt
Dog var jeg også taget på træningslejr, da det ellers ville være umuligt.

lacai
Lilleputspiller
*

« Svar #1739: 15 Jul 2008, 20:21 »

Lækkert Smiley Jeg fører løbet Dauphiné Libre nu Smiley så det er på rette kurs, så mangler touren Opstemt

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010