home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482446 gange)
Rooland
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1695: 15 Jul 2008, 00:21 »

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til spurterne...

Det der med at få en god position i spurterne, og sætte sig i hjul og sådan...nogen der har en god taktik?
Hvis jeg f.eks. sætter min sprinter i hjul på en holdkammerat hvordan får jeg ham så helt frem i en god position? Min sprinter vil heller aldrig sætte sig på hjul af en konkurrent når jeg beder ham om det...

Nogle råd?

Du kan kun sætte dig på en rytter der er foran dig. Med 1-1,5 km tilbage skal du begynbde at spurte forbi ham. Husk ved 3 km mærket at sætte hans mentalitet til agressiv Smiley

Hvis din bedste rytter spurter bag en hold kammerat, så skal holdkammeraten spurte en af de bedste sprintere først. Smiley

Bave
Gæst

« Svar #1696: 15 Jul 2008, 00:24 »

Hvordan kommer man op foran til sprinten?

Jeg plejer bare at angribe med mine bedste sprintere og håbe på det virker Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1697: 15 Jul 2008, 00:26 »

Du kan kun sætte dig på en rytter der er foran dig. Med 1-1,5 km tilbage skal du begynbde at spurte forbi ham. Husk ved 3 km mærket at sætte hans mentalitet til agressiv Smiley

Hvis din bedste rytter spurter bag en hold kammerat, så skal holdkammeraten spurte en af de bedste sprintere først. Smiley

Har prøvet det...kan lige sige et eksempel.

Kørte giroen med DSC. Satte Davis til at sidde på hjul af McEwen, men han bliver ikke hængende, og falder derimod tilbage i feltet. Skal jeg sætte ham op på 99 eller hvad? Huh

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1698: 15 Jul 2008, 00:39 »

Ellers kan du tage en hjælperytter. En som er god i flad, og sætte ham til 99 og at køre selv. Sæt din sprinter bag på ham.. Sådan KAN du komme frem i feltet, når du så bevæger dig fremad kan du evt. finde en god sprinter at sidde på hjul...

Og sprint selv mellem 1-1,5 som en vist har sagt ;-)

Og så skal du sætte ham som "agressiv", når du kontrasprinter, så kan de lettere holde sig bag de andre sprintere, i en kontrasprint Peace

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1699: 15 Jul 2008, 00:41 »

Okay det vil jeg prøve...

Tak til jer alle Cool

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #1700: 15 Jul 2008, 00:47 »

Hvordan kommer man op foran til sprinten?

Jeg plejer bare at angribe med mine bedste sprintere og håbe på det virker Smiley

Det er utrolig dumt. Du sætter dem bare op på 99 % og sætte dem til at kontrasprinte en rytter. Så lægger han sig automatisk om bag den rytter Smiley

Bave
Gæst

« Svar #1701: 15 Jul 2008, 00:49 »

Det er utrolig dumt. Du sætter dem bare op på 99 % og sætte dem til at kontrasprinte en rytter. Så lægger han sig automatisk om bag den rytter Smiley

Tak Smiley

Men det andet har virket fint i de mindre løb Grin

DavidMadsen
Manager

« Svar #1702: 15 Jul 2008, 00:49 »

Hej freaks, jeg har lige købt spillet tidligere i dag, og har først fået det installeret nu. Jeg har aldrig selv haft det, men prøvet det hos en ven før. Jeg har lige startet et spil med CSC, og sat sværhedsgraden til "Let". Så jeg er okay godt kørende, da jeg har klaret totourial's og sådan. Men inde i spillet har jeg alligevel lidt svært ved at vinde noget Smiley
Nogle tips, til en begynder? Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #1703: 15 Jul 2008, 00:54 »

Du sætter din bedste rytter til flad på 99 % og den der prik, når der mangler seks km. Så sætter du din andenbedste sprinter til at kontrasprinte ham. Din bedste sprinter skal så kontrasprinte din andenbedste sprinter. Du skal så, lige så snart du kan sprinte, sætte din andenbedste sprinter til at sprinte. Lidt efter skal du sætte din bedste sprinter til at sprinte.

Et eksempel: Hincapie - Ciolek - Cavendish

Håber, det hjalp.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 00:56 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1704: 15 Jul 2008, 00:56 »

Hej freaks, jeg har lige købt spillet tidligere i dag, og har først fået det installeret nu. Jeg har aldrig selv haft det, men prøvet det hos en ven før. Jeg har lige startet et spil med CSC, og sat sværhedsgraden til "Let". Så jeg er okay godt kørende, da jeg har klaret totourial's og sådan. Men inde i spillet har jeg alligevel lidt svært ved at vinde noget Smiley
Nogle tips, til en begynder? Smiley

Jep, prøv med enkelte etaper og øv' dig Wink

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1705: 15 Jul 2008, 00:57 »

Jep, prøv med enkelte etaper og øv' dig Wink
Jeg er skam igang Grin

Bave
Gæst

« Svar #1706: 15 Jul 2008, 00:58 »

Du sætter din bedste rytter til flad på 99 % og den der prik, når der mangler seks km. Så sætter du din andenbedste sprinter til at kontrasprinte ham. Din bedste sprinter skal så kontrasprinte din andenbedste sprinter. Du skal så, lige så snart du kan sprinte, sætte din andenbedste sprinter til at sprinte. Lidt efter skal du sætte din bedste sprinter til at sprinte.

Et eksempel: Hincapie - Ciolek - Cavendish

Håber, det hjalp.

Mange tak Thumbs Up

Det hjalp rigtig meget det ser også meget mere realistisk ud på den måde Smiley

Thore
Manager

« Svar #1707: 15 Jul 2008, 01:02 »

Hvis man kommer afsted med en rytter kort før mål, hvordan skal han så være indstillet, så han har størst chance for at holde hjem?
Er det bare den der prik også på 99%?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Shaft
Manager

« Svar #1708: 15 Jul 2008, 01:05 »

Nå jeg har opgivet at få det nye til at virke på min computer.. Derfor spørger jeg om der er nogle af jer der stadig vil have interesse i at høre en blog om 2007 spillet ?

Hiver det lige frem igen..

Rooland
Manager

« Svar #1709: 15 Jul 2008, 01:12 »

Hvis man kommer afsted med en rytter kort før mål, hvordan skal han så være indstillet, så han har størst chance for at holde hjem?
Er det bare den der prik også på 99%?

Jeg syntes altid det går langsommere, når man sætter 99 % og "prikken".
Jeg plejer selv at sige "tag føringer" og 99 %. For så tager han føringer i sin egen lille 1 mands gruppe og går en del hurtigere.

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010