home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482637 gange)
Rooland
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1605: 13 Jul 2008, 16:52 »

Så styrter min rytter Cadel Evans på en nedkørsel Skuffet Han sidder i gult i Touren og der er 3 bagved i klassementet der er under 1 min efter. Nu skal jeg bruge energi på at komme tilbage og så kan jeg nok ikke svare igen når favoritterne angriber Skuffet

Men det er ellers fedt at der er tilføjet mange fæere styrt med. Det er vel mere realistisk. Smiley

Han kommer så tilbage Opstemt Der er ingen hjælperyttere tilbage i det 50 mands store felt. Valverde angriber og Evans går med. Han hamrer forbi alle favotitterne og han kommer i mål først på Alpe H'uez med 2.40 ned til Sastre. Den er næsten sikker nu, fordi den næst bedsteenkelstartsry tter, der er i top 5 er Alberto Contador og han skal hente 3.55 på enkelstaren Opstemt

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1606: 13 Jul 2008, 16:55 »

Han kommer så tilbage Opstemt Der er ingen hjælperyttere tilbage i det 50 mands store felt. Valverde angriber og Evans går med. Han hamrer forbi alle favotitterne og han kommer i mål først på Alpe H'uez med 2.40 ned til Sastre. Den er næsten sikker nu, fordi den næst bedsteenkelstartsry tter, der er i top 5 er Alberto Contador og han skal hente 3.55 på enkelstaren Opstemt

Hvor mange etaper mangler der?

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1607: 13 Jul 2008, 17:00 »

Ey guys... Opstemt

Jeg overvejer meget kraftigt at købe det nye PCM... Men jeg er i tvivl om min computer kan køre det...
Jeg har det gamle, og har ingen problemer med det, det kører ikke på højeste opløsning, men det er heller slet ikke nødvendigt...  Smiley

Men min computer ser således ud:
Computer: AMD Turion 64 X2 1.90 GHZ
Ram: 3071
Styresystem: 32 Bit Vista.
Grafikkort: Nvidia GeForce 8400m G 256MB.

Og masser af plads, så det er ihvertfald ikke et problem...

På forhånd mange tak for hjælpen... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Rooland
Manager

« Svar #1608: 13 Jul 2008, 17:02 »

Hvor mange etaper mangler der?

4 etaper Smiley Der er en bakkeetape tilbage, men Evans burde kunne sidde med der, fordi der ikke de store og lange stigninger.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1609: 13 Jul 2008, 17:06 »

4 etaper Smiley Der er en bakkeetape tilbage, men Evans burde kunne sidde med der, fordi der ikke de store og lange stigninger.

Det burde han kunne klare (:

Rooland
Manager

« Svar #1610: 13 Jul 2008, 17:26 »

Det burde han kunne klare (:

Så er Evans på vej mod sejren OG SÅ LUKKER PCM NED med 10 km igen. Jeg simulerer så etapen, fordi jeg ikke gider spille den igen og Evans kommer ind 30 sekunder efter favoritterne. Han sidder stadig i trøjen og nu kan han udbyugge forspringet til Sastre på Enkelstarten og måske hente sin 6. etape sejr.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1611: 13 Jul 2008, 17:29 »

Så er Evans på vej mod sejren OG SÅ LUKKER PCM NED med 10 km igen. Jeg simulerer så etapen, fordi jeg ikke gider spille den igen og Evans kommer ind 30 sekunder efter favoritterne. Han sidder stadig i trøjen og nu kan han udbyugge forspringet til Sastre på Enkelstarten og måske hente sin 6. etape sejr.

Godt nok nederen at det lukker ned. Men godt han stadig er i trøjen (:

United-styrer
Gæst

« Svar #1612: 13 Jul 2008, 17:40 »

Ey guys... Opstemt

Jeg overvejer meget kraftigt at købe det nye PCM... Men jeg er i tvivl om min computer kan køre det...
Jeg har det gamle, og har ingen problemer med det, det kører ikke på højeste opløsning, men det er heller slet ikke nødvendigt...  Smiley

Men min computer ser således ud:
Computer: AMD Turion 64 X2 1.90 GHZ
Ram: 3071
Styresystem: 32 Bit Vista.
Grafikkort: Nvidia GeForce 8400m G 256MB.

Og masser af plads, så det er ihvertfald ikke et problem...

På forhånd mange tak for hjælpen... Smiley

Jeg kan køre det i acceptabel hastighed med grafikken helt i bund på en 3000+ AMD Athlon med 512 mb RAM og et markant dårligere grafikkort. Du kan sagtens køre det.

Rooland
Manager

« Svar #1613: 13 Jul 2008, 17:51 »

Så blev Thor Hushovd sæsonens 3. signing. Han skal selvfølgelig ersatte oldgamle McEwen som sprinterkonge på mit hold. Michael Rogers og Sylvain Chavanel er allerede signet, så Evans kan få nogle ordentlige hjælperyttere i bjergene Opstemt

Men Enkelstarten var tæt. Min vandbærer Bart Roesems, som ligger nr. sidst i klassementet kører en fantastisk enkelstart og ligger nr. 1, indtil Michael Rogers kommer på asfalt og smadrer alt og alle. Evans slutter nr 3. Bart Roesems kommer væk fra sidste pladsen, med en 27. plads på enkelstarten og Evans udbygger forspringet ned til den nærmeste til 4.01. Desuden slutter han nr. 3 i spurt og bjergkonkurrencen og nr. 6 er hele 10 min efter Evans, så han har været rimelig vild i år.
Nu er målet sat på en etape sejr til Evans eller McEwen på Champ Elysee  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 17:55 af Rooland » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1614: 13 Jul 2008, 17:53 »

Hvad er din sværhedsgrad egentlig ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Rooland
Manager

« Svar #1615: 13 Jul 2008, 17:55 »

Hvad er din sværhedsgrad egentlig ?

Normal Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1616: 13 Jul 2008, 17:57 »

Okey, fair nok. For synes godt nok det var klasse gået hvis det var svær. For nu spiller jeg på svært normal, så blev lidt overrasket hvis du var så overlegen på svær. Men tillykke med det!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Rooland
Manager

« Svar #1617: 13 Jul 2008, 18:02 »

Okey, fair nok. For synes godt nok det var klasse gået hvis det var svær. For nu spiller jeg på svært normal, så blev lidt overrasket hvis du var så overlegen på svær. Men tillykke med det!

Mange tak Smiley Jeg har kun spillet PCM, nu 2 dage på 1 år, så jeg starter på normal, men vil selvfølgelig prøve at komme op på "ekstrem".

Men nu er taktikken til champ elysee klar : Jeg ofrer 5 hjælpe ryttere der hele vejen indtil mål, der kører 99%. Så håber jeg at få splittet feltet og i al forvirringen kan Evans med den gule trøje stikke afsted. Men der er meget lille chance for det sker Wink
« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 18:05 af Rooland » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #1618: 13 Jul 2008, 18:02 »

Evans på Champs-Elysees? Hvis du kan vinde den, så skal du nok skrue op for sværhedsgraden ;-) Men ellers godt kørt.

Jeg spiller selv på hard, og det har indtil videre givet sejre i Milano-Sanremo (Frank Schleck) og Flandern Rundt (Cancellara) samt en andenplads i Paris-Roubaix med Cancellara.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1619: 13 Jul 2008, 18:04 »

Jeg kan køre det i acceptabel hastighed med grafikken helt i bund på en 3000+ AMD Athlon med 512 mb RAM og et markant dårligere grafikkort. Du kan sagtens køre det.

Jeg siger rigtig mange tak for hjælpen... Opstemt

Blockbuster here I come! Opstemt Hehe...

Tak for det... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010