home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482794 gange)
Icemate
Reserveholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1530: 12 Jul 2008, 13:44 »

Har du hentet en db til spillet? Så skal du huske at bruge: http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=313

Hvis det heller ikke virker så prøv den her: http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=323
Og smid evt de rettede etaper ind (tror ikke det har noget med sagen at gøre, men kan ikke skade at prøve): http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=329

Prøvede lige med den officielle database. Nu gennemførte jeg!! Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #1531: 12 Jul 2008, 14:44 »

Jeg har lidt svært ved at komme længere end april i mine karrierer.. Hvilke hold spiller i med, der gør det hele lidt mere interessant? Smiley

Yessir
Manager

« Svar #1532: 12 Jul 2008, 14:53 »

Jeg har lidt svært ved at komme længere end april i mine karrierer.. Hvilke hold spiller i med, der gør det hele lidt mere interessant? Smiley

Continental hold er altid gode. Det tager lige et par sæsoner før du går hen og vinder tdf  Wink
Men ellers kører jeg bare generelt med de mindre hold, og har selvfølgelig et save med CSC.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #1533: 12 Jul 2008, 16:13 »

Inde under Manager Data er der Expierience Points så du kan få bedre tal i Finance osv. men hvordan får du flere point ?
er det ved at vinde løb eller signe bedre ryttere eller hvad skal der til ?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1534: 12 Jul 2008, 16:25 »

Det kan godt være det bare er mig men jeg har stadig ikke forstået det med drikke dunkene , skal man hente til dem enkeltvis eller hvordan ?

Vi skal alle være her.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1535: 12 Jul 2008, 16:32 »

Du sætter en hjælpe rytter til at hente vandt, han deler så ud til resten i det felt han er. Hvis du f.eks er i en gruppe med 30 ryttere foran i et udbrud og du beder ham om at hente vandt, så henter han kun til sig selv.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1536: 12 Jul 2008, 16:44 »

Du sætter en hjælpe rytter til at hente vandt, han deler så ud til resten i det felt han er. Hvis du f.eks er i en gruppe med 30 ryttere foran i et udbrud og du beder ham om at hente vandt, så henter han kun til sig selv.

tak ..

hvis du er frisk på netspil med nogle stykker i aften ..

så bare spørg Opstemt

Vi skal alle være her.

Zulue
Manager

« Svar #1537: 12 Jul 2008, 16:50 »

Blev nummer 2 i Paris Nice med Frank Schleck.. Ærgerligt at han tabte lidt for meget på prologen til Evans, og hans spurter er så svage, for ellers havde jeg vundet.
Desuden blev han igen oversprintet i Milano San Remo, hvor jeg stak på det sidste bjerg, men Flecha og Ballan indhentede og spurtede forbi. Blev nummer tre, så det var okay - et mål opfyldt.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #1538: 12 Jul 2008, 16:55 »

Inde under Manager Data er der Expierience Points så du kan få bedre tal i Finance osv. men hvordan får du flere point ?

..

Thore
Manager

« Svar #1539: 12 Jul 2008, 18:57 »

Hvordan sætter man en rytter til det?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1540: 12 Jul 2008, 19:01 »

Hvis vi siger at du er CSC under touren, Nicki Sørensen skal hente vand.. du trykker så på Nicki og nederst, der hvor man kan angriber, sprinte og trække osv. Der er en dunk. Hvis du trykker på den, går han ned efter vand og giver vand til alle hans holdkammarater i den gruppe han sidder i.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Yessir
Manager

« Svar #1541: 12 Jul 2008, 19:23 »

Har aldrig tjekket hvad der giver point. Men som tiden går får man point, så har lidt på fornemmelsen at gametime og vundne løb spiller ind.

Thore
Manager

« Svar #1542: 12 Jul 2008, 20:23 »

Hvis vi siger at du er CSC under touren, Nicki Sørensen skal hente vand.. du trykker så på Nicki og nederst, der hvor man kan angriber, sprinte og trække osv. Der er en dunk. Hvis du trykker på den, går han ned efter vand og giver vand til alle hans holdkammarater i den gruppe han sidder i.

Super tak!, det kan måske forklare hvorfor mine Designa rytter hele tiden falder fra feltet

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

lacai
Lilleputspiller
*

« Svar #1543: 13 Jul 2008, 00:29 »

Hej, kan hører i er nogle stykker der har købt det nye psm 08, det har jeg også, ville bare hører om det er en fejl man ikke kan ændre rytternes formtræning, eller om det er det nye, at de kommer i form ved at kører løb inden? Hvad synes i om det nye pcm 08?

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1544: 13 Jul 2008, 00:32 »

Damn, spiller PCM 07 og Di Luca er uovervindelig. Ingen af mine ryttere skal toppe nu, men han har snuppet 7 sejre i Giroen, og fører med 41 minutter ned til min bedste rytter Ubeslutsom

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010