home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482797 gange)
Yessir
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1515: 11 Jul 2008, 19:54 »

Så crashede jeg igen. Daemon tools var lukket Skuffet

Har du hentet en db til spillet? Så skal du huske at bruge: http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=313

Hvis det heller ikke virker så prøv den her: http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=323
Og smid evt de rettede etaper ind (tror ikke det har noget med sagen at gøre, men kan ikke skade at prøve): http://pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=329

Yessir
Manager

« Svar #1516: 11 Jul 2008, 19:57 »

Kører med DB fra Scandinavia og normal i sværhedsgrad. Er ikke skide god til PCM, men gik fra let til normal, da Kroon slog McEwen, Hushovd og de andre store i en spurt. ;-)

Det har du så evigt ret i. Syntes personligt også normal er for nemt jvf mit tidligere indlæg:

Har du tjekket din kommentar volumen i options?

lol startede lige et tdf stage spil op med CSC på normal, for at se om jeg kan gøre det bedre. Efter at have vundet første etape med Cancellara og O'grady på 2 pladsen, ville jeg lige tjekke niveauet på 2 etape. Den endte således...

1. Cancellara
2. Asle Arvesen
3. Voigt
4. Sørensen
5. Frank Schleck
9. Sastre

Hvis ikke O'Grady havde styrtet, var han med garanti endt i top 3, hvilket ville have givet mig de 6 første pladser. Tror måske niveauet skal sættes en tak op i mit spil  Grin

Men det er jo forskelligt fra spiller til spiller. Også kører vi sikkert også en forskellig form for sprint  Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1517: 11 Jul 2008, 21:14 »

Hvordan forbereder i jer til en sprint??

Jeg tager selv min bedste rytter til flad, og sætter ham til at køre selv (den der prik) ved 12 Km. Derefter sætter jeg min anden bedste sprinter til kontra sprint på ham. Så tager jeg min sprinter som skal vinde etapen og kontrasprinter den anden rytter Smiley

Lige når man kan sprinte tager jeg den første og sprinter med.. Ved 2 km mærket tager jeg den anden og med ca. 1 tilbage tager jeg den bedste sprinter til at spurte selv Peace

Kom med jeres taktik! Peace

Yessir
Manager

« Svar #1518: 11 Jul 2008, 21:16 »

Hvordan forbereder i jer til en sprint??

Jeg tager selv min bedste rytter til flad, og sætter ham til at køre selv (den der prik) ved 12 Km. Derefter sætter jeg min anden bedste sprinter til kontra sprint på ham. Så tager jeg min sprinter som skal vinde etapen og kontrasprinter den anden rytter Smiley

Lige når man kan sprinte tager jeg den første og sprinter med.. Ved 2 km mærket tager jeg den anden og med ca. 1 tilbage tager jeg den bedste sprinter til at spurte selv Peace

Kom med jeres taktik! Peace

Det kommer helt an på hvordan holdet ser ud. Jeg laver alt fra store toge, til at sætte mig på hjul af en favorit. Fejler sjældent uanset hvad  Smiley

Der jeg har det sværest i spillet, er at sætte rytternes effort når der skal køres bjergetaper/udbrud.

absalonsen
Gæst

« Svar #1519: 11 Jul 2008, 22:27 »

På vej ned ad en nedkørsel, vælger nogle ryttere tilsyneladende at tage turen op igen:

Yessir
Manager

« Svar #1520: 11 Jul 2008, 22:32 »

Haha godt spottet. Jeg plejer som regel at køre x8 hastighed der, så det ville jeg aldrig have lagt mærke til Smiley

Minder mig om de billeder man så i en af de første tour etaper i år, hvor de ryttere der var kommet i mål kørte ude på vejen, selvom der stadig kom modkørende cyklister. Var det ikke sådan det var, eller spiller min hukommelse mig et puds?

DavidMadsen
Manager

« Svar #1521: 11 Jul 2008, 22:39 »

Hej alle i PCM nørder Grin.
Jeg sidder lige og overvejer, om jeg vil købe pcm08.
Jeg har fået fortalt det er godt. Men så skal det lige siges, jeg har aldrig selv haft spillet før, ingen i serien:)
Men jeg plejer som regel at følge med i Touren, og Giro d' Italia, så jeg har lidt forstand på cykling.

Så er mit spørgsmål, er det pengene værd? Smiley

Zulue
Manager

« Svar #1522: 11 Jul 2008, 22:42 »

Det er for mig at se, overraskende godt i forhold til de sidste versioner. Har ikke bemærket en decideret fejl, men der er selvfølgelig noget, der ikke er som man gerne vil have det .Wink

Yessir
Manager

« Svar #1523: 11 Jul 2008, 22:42 »

Hej alle i PCM nørder Grin.
Jeg sidder lige og overvejer, om jeg vil købe pcm08.
Jeg har fået fortalt det er godt. Men så skal det lige siges, jeg har aldrig selv haft spillet før, ingen i serien:)
Men jeg plejer som regel at følge med i Touren, og Giro d' Italia, så jeg har lidt forstand på cykling.

Så er mit spørgsmål, er det pengene værd? Smiley

Det er det bestemt hvis man kan lide cykling.
Du skal dog ikke forvente noget revolutionerende imo (jeg har så også været med fra starten)
Det er stadig et forholdsvist lille firma der laver spillet, og der kan godt ses.
Men jeg siger go for it, køb evt. 07 versionen først, hvis det kan findes til en billig penge  Wink

Yessir
Manager

« Svar #1524: 11 Jul 2008, 22:47 »

Det er for mig at se, overraskende godt i forhold til de sidste versioner. Har ikke bemærket en decideret fejl, men der er selvfølgelig noget, der ikke er som man gerne vil have det .Wink

Når du giver kontrakt tilbud til ryttere, kan du så godt sætte lønnen til den samme som de beder om?
Giver det mening at alle mine italienske ryttere, har Vueltaen som favorit løb?
Flere etaper i spillet er ikke lavet korrekt.
Der er en crach fejl når man når hen omkring vueltaen. har dog rettet det, så ikke noget jeg har oplevet.
Rytterne får hurtigt fyldt deres fatigue bar ud allerede efter 3-4 måneder.

Dette er bare et par af de fejl jeg er stødt ind i, der er sikkert flere. Men jo bugmæssigt er der ikke ligeså mange som de forrige sæsoner. Forskellen på 07 & 08 er desværre også skuffende lille i career mode, imo  Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #1525: 11 Jul 2008, 23:46 »

Nu skal der køres bjergenkeltstart i Giro'en, men jeg aner ikke, hvordan disse skal køres. Kan nogen hjælpe?

Chakana
Manager

« Svar #1526: 11 Jul 2008, 23:56 »

Jeg er generelt bare dårlig til enkeltstart :/

Arsenal Football Club

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1527: 12 Jul 2008, 00:42 »

Nu skal der køres bjergenkeltstart i Giro'en, men jeg aner ikke, hvordan disse skal køres. Kan nogen hjælpe?

Kan sgu ikke huske farven på barerne, men de skal holdes på samme niveau, så skal det sgu nok gå.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

absalonsen
Gæst

« Svar #1528: 12 Jul 2008, 00:51 »

Problemet er bare, at energibaren er kortere end "vej-tilbage" baren, derfor er det svært at få dem udlignet uden, han skal køre meget langsomt. :/

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #1529: 12 Jul 2008, 00:53 »

Nu sidder jeg ikke lige med pcm åbent, og har faktisk ikke kørt bjergenkelstart i det nye pcm xD .
Så kan desværre ikke hjæloe yderligere /:

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010