home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 483663 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1005: 16 Jul 2007, 21:35 »

funny funny funny funny funny

jamen i lige måde
Det er da godt, du kon more dig over det?

BANAN! (Jeg forventer et grin)

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #1006: 16 Jul 2007, 21:39 »

Det er da godt, du kon more dig over det?

BANAN! (Jeg forventer et grin)
funny

njandersen
Gæst

« Svar #1007: 16 Jul 2007, 21:45 »

funny funny funny funny funny

jamen i lige måde

behøver vi ikke kommentere yderligere, gør vi?

Don Abramovich
Manager

« Svar #1008: 16 Jul 2007, 22:00 »

Var det ikke en idé at holde PCM scenens problemer væk fra FmFreaks og snakke om det på siderne Rullende Øjne

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1009: 16 Jul 2007, 22:18 »

Tak for dagens største grin  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

www.pcmscandinavia. com eller www.pcmgeeks.dk er gode sider til support Smiley

Undskyld, jeg spørger, men hvad er der galt med pcmdk.dk? Jeg har fulgt lidt med på alle tre danske PCM-sider, og pcmdk.dk virker da som et ganske godt site at få hjælp på. Det gør pcmscandinavia.com derimod ikke, når man tænker på, at du skulle forestille at være crew der.... Sikke en saglig og konstruktiv argumentation, du kan komme med i hvert fald.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Vinokourov
Manager

« Svar #1010: 16 Jul 2007, 22:24 »

Undskyld, jeg spørger, men hvad er der galt med pcmdk.dk? Jeg har fulgt lidt med på alle tre danske PCM-sider, og pcmdk.dk virker da som et ganske godt site at få hjælp på. Det gør pcmscandinavia.com derimod ikke, når man tænker på, at du skulle forestille at være crew der.... Sikke en saglig og konstruktiv argumentation, du kan komme med i hvert fald.
Nu når vi taler om saglig og konstuktive meninger så kig lige her:http://www.pcmscandinavia.com/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=316&rowstart=50

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1011: 16 Jul 2007, 22:27 »

Nu når vi taler om saglig og konstuktive meninger så kig lige her:http://www.pcmscandinavia.com/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=316&rowstart=50

Jeg kender allerede til ovenstående. Det behøves du ikke informere mig om. Det ændrer dog ikke på, at pcmdk stadigvæk kan være en ganske god side til at få hjælp på. Det ændrer samtidig heller ikke på, at du opfører dig som et barn med din kommentar før.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Vinokourov
Manager

« Svar #1012: 16 Jul 2007, 22:29 »

KF: Og det synes du ikke, dem fra PCMDK gør i den tråd?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1013: 16 Jul 2007, 22:31 »

KF: Og det synes du ikke, dem fra PCMDK gør i den tråd?

Hvad ændrer det på noget som helst? Derfor kan du jo godt finde hjælp på pcmdk? Hvad er det, du vil frem til? PCMdk.dk har jo også fået ny ejer, så det får bare tråden til at fremstå lige så latterligt. I mine øjne er ham, der leaker det ligeså idiotisk, som den, der har fået idéen.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1014: 16 Jul 2007, 22:32 »

Hvad ændrer det på noget som helst? Derfor kan du jo godt finde hjælp på pcmdk? Hvad er det, du vil frem til? PCMdk.dk har jo også fået ny ejer, så det får bare tråden til at fremstå lige så latterligt. I mine øjne er ham, der leaker det ligeså idiotisk, som den, der har fået idéen.

At den nye ejer, så stadig smider konspirationstanker ud i luften, er jo en heeeeeeeelt anden sag :-)

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1015: 16 Jul 2007, 22:35 »

At den nye ejer, så stadig smider konspirationstanker ud i luften, er jo en heeeeeeeelt anden sag :-)

Ja - og det ændrer heller ikke på, at du sagtens kan finde hjælp på pcmdk.dk. I mine øjne er det bare et usselt forsøg på at nedgøre et konkurrerende site mest muligt uden reelt grundlag. Det er klart, at det er forkert, det de havde gang i, men det gør ikke indholdet eller forummet på siden ringere.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1016: 16 Jul 2007, 22:37 »

Ja - og det ændrer heller ikke på, at du sagtens kan finde hjælp på pcmdk.dk.

Nej, jeg kan ej. crazy

Vinokourov
Manager

« Svar #1017: 16 Jul 2007, 22:39 »

Ja - og det ændrer heller ikke på, at du sagtens kan finde hjælp på pcmdk.dk. I mine øjne er det bare et usselt forsøg på at nedgøre et konkurrerende site mest muligt uden reelt grundlag. Det er klart, at det er forkert, det de havde gang i, men det gør ikke indholdet eller forummet på siden ringere.
Og PCMDK kom slet ikke med hentydninger om, at deres site var det klart bedste? crazy

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1018: 16 Jul 2007, 22:42 »

Og PCMDK kom slet ikke med hentydninger om, at deres site var det klart bedste? crazy

Du er jo håbløs. Hvorvidt pelen synes, at pcmdk er bedre eller ej, er da 100% subjektivt, og derfor ikke en ting, som du kan gøre dig til herre over... som du ellers forsøger så flot.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #1019: 16 Jul 2007, 22:43 »

eller PCMDK som jeg syntes er bedre

og så er jeg ikke en del af PCMDK mere

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010