home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 482780 gange)
Thore
Manager

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #3225: 10 Aug 2012, 13:27 »

Lige et hurtigt spørgsmål  Smiley

I PCM 2012, får man en masse nyheder, at nu er X rytter startet sæsonen.
Kan man ikke slå det fra? For det er da ganske ligegyldigt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3226: 24 Jun 2013, 17:10 »

Nogen der har prøvet PCM13 ?

Har hørt meget godt om det, men igen i år er der nogen fejl, så det er vist ikke rigtig spilbart før der kommer en patch. Men nogen som har prøvet det ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #3227: 24 Jun 2013, 17:29 »

Nogen der har prøvet PCM13 ?

Har hørt meget godt om det, men igen i år er der nogen fejl, så det er vist ikke rigtig spilbart før der kommer en patch. Men nogen som har prøvet det ?

PCM13 er markant bedre end PCM12. Gameplayet er blevet bedre. Der er kommet sponsorforhandlinge r om  sæsonmålene. Der er også forhandlinger med rytterne om deres sæsonmål.

I denne uge kommer der nok en patch, der vil rette op på de fleste af fejlene. Daily udgiver en database efter Tour de France.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

bøvle
Manager

« Svar #3228: 27 Jun 2013, 23:15 »

Eneste, der synes det kan gå MEGET langsomt med at hoppe frem og tilbage mellem sine egne ryttere? Peace

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3229: 28 Jun 2013, 06:56 »

Jeg fik mit pcm13 spil igår, så det passede jo perfekt at der kom en patch ud. Så glæder mig til at kaste mig ud i det senere, jeg håber så at Daily får smidt en update ud som passer til den nye patch da jeg har læst at der noget grafik som ikke helt passer da dailys update passer til den 1.patch.

Hvem er i startet med ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #3230: 28 Jun 2013, 07:16 »

Eneste, der synes det kan gå MEGET langsomt med at hoppe frem og tilbage mellem sine egne ryttere? Peace

Det har jeg ikke haft nogle problemer med. Spiller du online eller offline?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #3231: 28 Jun 2013, 07:20 »

Jeg fik mit pcm13 spil igår, så det passede jo perfekt at der kom en patch ud. Så glæder mig til at kaste mig ud i det senere, jeg håber så at Daily får smidt en update ud som passer til den nye patch da jeg har læst at der noget grafik som ikke helt passer da dailys update passer til den 1.patch.

Hvem er i startet med ?

Jeg er ikke startet med et hold endnu, da jeg venter på Dailys DB efter Tour de France kommer, og så skal jeg desuden også på ferie. Så jeg vil ikke risikere at miste motivationen, når jeg er væk for spillet i lang tid.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #3232: 29 Jun 2013, 16:34 »

Hvordan er status på PCM 13? er det værd at investere i nu, eller bliver det først rigtig godt, når Daily retter fejlene? Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #3233: 29 Jun 2013, 16:41 »

Hvordan er status på PCM 13? er det værd at investere i nu, eller bliver det først rigtig godt, når Daily retter fejlene? Smiley

Der er kommet en patch, der har rettet op på de store fejl. Personligt venter jeg med at starte min karriere (jeg fordyber mig i), indtil Dailys DB efter Tour de France kommer.

Daily retter ikke fejl i spillet som, at man ikke kan skrive kontrakter. De retter ting i editoren, så alle rytterne hedder deres rigtige navne, rigtige trøjer, flere løb og meget andet.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #3234: 29 Jun 2013, 16:44 »

Jeg har fundet mit Pro Cycling Manager 11 frem igen, hvilket jeg plejer at gøre hvert år i Tour de France-tiden. Smiley
« Seneste Redigering: 29 Jun 2013, 16:46 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #3235: 29 Jun 2013, 16:48 »

Jeg har fundet mit Pro Cycling Manager 11 frem igen, hvilket jeg plejer at gøre hvert år i Tour de France-tiden. Smiley

Samme her! Det kribler i mig idet TDF begynder.  crazy

Neal Caffrey!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #3236: 02 Jul 2013, 17:09 »

Nogle der ved om Tour de france 2013 til ps3 kun er tdf eller om der er andre løb ??

Brøndby ´96
Arsenal ´96

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #3237: 02 Jul 2013, 17:23 »

Nogle der ved om Tour de france 2013 til ps3 kun er tdf eller om der er andre løb ??

Intet tyder på det skulle være andet end Tour de France man kan køre.

Jeg har 2011-udgaven, og det er kun TdF.

Citat
Den 100. udgave af Tour de France tegner til at blive en storslået begivenhed, og den nye konsolversion af Tour de France skal leve op til den ægte vare med et attraktivt og nyskabende spil, der vil begejstre alle cykelfans.

I år vil din spiloplevelse på Playstation 3 og Xbox 360 blive endnu bedre!

I år har du fuld kontrol over, hvad der sker i løbet. For det første giver Tour de Frances reviderede og mere dynamiske gameplay dig mulighed for at planlægge din rute ned til det mindste sving, så du kan formindske dine modstanderes føring ved at følge den optimale vej! For det andet giver en mere avanceret kontrol over indsatsen dig adgang til to forskellige gear, så du både kan styre din fart og din restitutering.

Du kan til enhver tid tage kontrollen over en anden rytter på dit hold for at gennemføre en bestemt løbsstrategi eller bare for at spille som en anden rytter! De strategiske muligheder er uudtømmelige, hvilket gør etaperne endnu mere dynamiske.

For at mestre alle Tour de France-spillets facetter kan du tage lektioner hos cykeltræneren! Dette fungerer som en vejledning, der forklarer alle de finere detaljer i den professionelle cykelsport, og som giver dig mulighed for bedre at forstå de forskellige løbstaktikker, og hvornår du skal bruge dem.

De 21 etaper af Tour de France på konsollen er en nøjagtig genskabelse af den officielle rute. Mere attraktiv end nogensinde takket være vores forbedrede grafik rummer spillet rigere og mere varierede landskaber samt Tourens mest opsigtsvækkende etaper såsom den dobbelte stigning til Alpe-d'Huez og den spektakulære afslutning på Champs Elysées. Spillere kan også opleve den meget realistiske stigning op ad Mont Ventoux og den utroligt livagtige etapeafslutning med Mont Saint-Michel som fantastisk baggrund.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #3238: 05 Jul 2013, 21:26 »

Nogle der ved ang præmiepenge hvordan man tjener penge til sit hold udover rytter bonusser i nogle løb...
Jeg spiller med Saxo-Tinkoff og betaler cirka 55000 om måneden men tjener ingenting ind, selvom jeg vinder mange løb. For som jeg ser det, kan jeg da ikke fortsætte sådan så går budgettet i minus og holdet konkurs ??

Og lige et spørgsmål mere.. Har det noget at sige om ens rytter er tilfreds osv Huh

Brøndby ´96
Arsenal ´96

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #3239: 05 Jul 2013, 21:38 »

Nogle der ved ang præmiepenge hvordan man tjener penge til sit hold udover rytter bonusser i nogle løb...
Jeg spiller med Saxo-Tinkoff og betaler cirka 55000 om måneden men tjener ingenting ind, selvom jeg vinder mange løb. For som jeg ser det, kan jeg da ikke fortsætte sådan så går budgettet i minus og holdet konkurs ??

Og lige et spørgsmål mere.. Har det noget at sige om ens rytter er tilfreds osv Huh
Jeg er ikke helt sikker, men mener man kan få ekstra penge ved at forhandle sponsormål hjem med ens sponsor, vist nok i starten af sæsonen. Om der er andre måde skal jeg ikke kunne sige Smiley

Med hensyn til ryttertilfredshed, så går jeg ud fra det spiller en rolle i, om en given rytter har lyst til at forlænge sin kontrakt med sit hold Smiley

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010