home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 483838 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #825: 05 Sep 2006, 16:22 »

Neej, siden har et par problemer med den sikkerhedskode lige pt.. :-D

Soccerpop
Gæst

« Svar #826: 05 Sep 2006, 16:24 »

Neej, siden har et par problemer med den sikkerhedskode lige pt.. :-D

Surt man, så kan jeg jo ikke oprette en profil.

Soccerpop
Gæst

« Svar #827: 05 Sep 2006, 19:23 »

Er du egentlig Crew på Pcmgeeks.dk JosepGuardiola Huh

absalonsen
Gæst

« Svar #828: 05 Sep 2006, 19:30 »

Ja, han er..

Soccerpop
Gæst

« Svar #829: 05 Sep 2006, 19:30 »

ZhotLog
Gæst

« Svar #830: 05 Sep 2006, 20:08 »

Har droppet spillet med Ileas Balears af den simple grund at jeg blev fyret. Wink
Så nu kører jeg lidt med Quickstep, går det ikke tror jeg at jeg vil hoppe ned i continential Tour :-)
Men har lige kørt Paris Robaix. Sad i favorit gruppen, da Van Petegem pludselig angriber.. Jeg forsøgte at følge med, men kunne simpelthen ikke. Dog kan selv ikke en van Petegem ikke holde en gruppe på 10 favoritter bag sig, især ikke når de samarbejder, så han blev hentet 5 km før mål. Så kørte vi ind på "banen" og der åbnede Backstadt sprinten, med Wesemann i hælene og mig efter ham, det var dog ikke en videre succes for Backstadt, der måtte lade sig overhale af Wesemann, stadig med mig i hælene. Ca. efter 1/4 af sidste runde var kørt, stoppede jeg kontra sprinten og gik ud af Wesemanns skygge, og sprintede selv. Kørte med det samme forbi Wesemann, og vandt sikkert!
Dejligt Opstemt
Dog var det nok ikke så svært, men havde regnet med at det ville hagle ned med angreb de sidste 30 km, men det var kun Van Petegem.
Så super! Har btw også vundet Milan - San Remo og Gent - Wevelgem, som begge var mål, det var Paris - Robaix ikke :/
Nu glæder jeg mig til Giro'en, hvor jeg skal forsøge at hive den grønne trøje i land med enten Boonen eller Pozzato, alt efter om Boonen er i form Smiley

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #831: 07 Sep 2006, 18:57 »

Så er jeg ved at være færdig med sæsonen, har lge overstået verdensmesterskaben e. Men først om vueltaen. Sponsorerne havde en top5 placering som et mål, og der havde jeg 3 forskellige ryttere til at klare, pga at jeg ikke rigtig vidste hvad de kunne pga træthed, de var min tour de france vinder Raisin, Pellizotti og Zubeldia. Men allerede fra første bjergetape stod det klart at Raisin var klart stærkest så ham satsede vi på. Var også i førertrøjen efter den sidste normale enkelstart men mistede den pga en fejlvurdering på en bakke hvor Valverde, min største konkurrent angreb og jeg ikke kørte med, og derudover tabte jeg ca et minut på den sidste bjergetape og lidt på bjergenkelstarten til sidst, så endte på 2. pladsen 1,30 min efter Valverde.

men to 2. og en 1. plads i de tre store GT er da ikke helt dårligt Opstemt

og Raisin tog ogsp revenge nogle dage senere hvor han blev verdensmester i enkelstart. Derudover var Clement (en af mine ryttere) på anden pladsen og Bloom (endnu en af mine) på fjerdepladsen, så ikke dårligt Opstemt

Popovich blev desværre verdensmester på landevej, hvor den forreste af mine ryttere var Raisin på 20. pladsen.

til sidst, ændrer jeres ruter ved verdensmesterskaben e sig fra år til år?

Irsk Mafia
Gæst

« Svar #832: 11 Sep 2006, 20:48 »

Hej , er ikke så erfaren i PCM 2006 , men er der nogle der gider sige mig hvordan man kan se om en rytter er i form ?

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #833: 11 Sep 2006, 21:47 »

Hej , er ikke så erfaren i PCM 2006 , men er der nogle der gider sige mig hvordan man kan se om en rytter er i form ?

Hej det kan du se hvergang du skal stille et hold til et løb. Der kan du et sted se nogle point, der kan gå fra 0-100 hvor 100 er topfrom

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #834: 11 Sep 2006, 21:48 »

Jeg er i 2010 med Rabobank.
Kai Reus owner, Thomas Dekker owner, Edvald Boesson Hagen owner samt 2 talenter, jeg har fundet i Italien. Har vundet alt hvad, der kan vindes af pro tour løb på de sæsoner jeg har spillet, har lidt over 100 sejre, har et sygt hold samt en syg økonomi. :-)

Sådan skal det gøres! Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #835: 11 Sep 2006, 21:58 »

Og stakkels mig, som aldrig er kommet længere end Vueltaen. Skuffet

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #836: 11 Sep 2006, 21:59 »

Og stakkels mig, som aldrig er kommet længere end Vueltaen. Skuffet

Hehe, jeg synes først det er sjovt, når man er kommet lidt længere end 1. sæson og kan se sine guldkorn blomstre. Den ene af mine talenter, Coletto vandt giroen i sit anden år som pro. At han så er sygeligt overrated er noget andet :-D

Irsk Mafia
Gæst

« Svar #837: 12 Sep 2006, 14:06 »

Okay, tak Gerre , men hvordan for man så sine ryttere i bedst form ?

des
Juniorspiller
**

« Svar #838: 18 Sep 2006, 17:37 »

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen gode rytter til bilig penge . jeg er et hold i continential tour

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #839: 18 Sep 2006, 17:38 »

Edvald Boesson Hagen. Han er ikke god med det samme, men han er helt klart fremtidsløsningen. Ellers er der Michael Mørkøv, der nok skal køre et par sejre hjem.

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010