home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 54780 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller

Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #210: 28 Nov 2008, 17:37 »

Jeg ved ikke om jeg har kommenteret denne blog før, men i alt fald fortjener du jo det Wink
Denne blog har jeg fulgt med i og du kommer jo om med rigtige gode updates, som er lette at læse, men samtidig med et rigtig godt sprog, men dine updates er dog lidt for lange, men alligevel er de ikke, for du smider ikke bare en masse ord ind i det hele. Rigtig rigtig flot, Cesc Wink Smiley

Din trupgennemgang, var som mange andre har sagt, fantastisk gennemført. En rigtig flot update, så jeg glæder mig til din næste. Din grafik er jo også yderst flot Smiley
Så fik jeg det i hvert fald sagt, selvom du jo høre det fra en masse andre....

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Cesc
Gæst

« Svar #211: 29 Nov 2008, 12:16 »

Bloggen bliver sat på pause for en kort stund, da jeg har større lyst til et andet gem i spillet.

Den vil helt klart ikke lukke, men jeg trænger til at spille FM normalt. Altså uden at skulle opdatere folk om, hvad jeg laver og hvordan det går.

Nikolaj.

Vinokourov
Manager

« Svar #212: 29 Nov 2008, 12:34 »

God og lang (!!!) blog, Cesc. Dog kan jeg ikke holde ud at se, at du konstant sætter komma før ordet "at". Der skal altså kun sættes komma efter "at", hvis der både er grundled og udsagnsled før og efter "at".

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Cesc
Gæst

« Svar #213: 29 Nov 2008, 12:38 »

God og lang (!!!) blog, Cesc. Dog kan jeg ikke holde ud at se, at du konstant sætter komma før ordet "at". Der skal altså kun sættes komma efter "at", hvis der både er grundled og udsagnsled før og efter "at".

Tak.

Ved jeg egentlig godt. Det er bare en ret dårlig vane, jeg har fået, som jeg naturligvis vil forsøge at vende af med (hehe, det lykkedes at droppe det her).

Wink

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #214: 29 Nov 2008, 13:20 »

Tak.

Ved jeg egentlig godt. Det er bare en ret dårlig vane, jeg har fået, som jeg naturligvis vil forsøge at vende af med (hehe, det lykkedes at droppe det her).

Wink

Ja, det bliver en smule sværere at læse, men det betyder ikke så meget. Så vidt jeg ved, skal der kun sættes kommer efter "at", hvis der ikke kommer et udsagnsord i navneform, bagefter. Opstemt

Dasmessi
Gæst

« Svar #215: 29 Nov 2008, 13:58 »

Øv!
Ærgeligt den går på pause. Havde ellers glædet mig til at høre mere. Og det samme som LAge. Det kan også irritere mig lidt du sætter komma før at Smiley
Men godt den kun er på pause. Glæder mig Cesc!

kasperbp12
Manager

« Svar #216: 29 Nov 2008, 14:12 »

Det er ærgeligt at den går på pause, men kan godt forstå at du ikke rigtig har lyst til at fortælle alle om hvad der sker i dit spil og det respektere jeg fuldt ud! Men det er ærgeligt for du skriver pisse hamrende godt! Og denne blog er den bedste du nogensinde du har skrevet! Den overgår Kings OF serien med flere kilometer forspring for dit sprog er blevet klart bedre siden den blog! Men håber at du på et tidspunkt får lyst til at opdatere, men man skal selvfølgelig ikke hvis man ikke har lyst. Det ville jo være dumt.

Hilsen kasperbp12 Smiley

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #217: 30 Nov 2008, 12:19 »

hvornår er der update igen? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #218: 30 Nov 2008, 12:20 »

hvornår er der update igen? Smiley

Læs dette.

Bloggen bliver sat på pause for en kort stund, da jeg har større lyst til et andet gem i spillet.

Den vil helt klart ikke lukke, men jeg trænger til at spille FM normalt. Altså uden at skulle opdatere folk om, hvad jeg laver og hvordan det går.

Nikolaj.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #219: 30 Nov 2008, 12:46 »

Nå, det var sku ærgeligt, denne blog var ellers herre god.

motZ
Gæst

« Svar #220: 30 Nov 2008, 12:51 »

Den er jo ikke stoppet vel, han holder jo bare en pause.

alek9000
Manager

« Svar #221: 30 Nov 2008, 13:12 »

Tak.

Wink
Der er faktisk en noget nemmere regel for det. Der skal ALTID , foran at hvis det efterfølgende ord ikke er et verbum. Og der skal ALDRIG , foran at hvis det efterfølgende ord er et verbum.

Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #222: 01 Dec 2008, 15:39 »

Ej, jeg kan sgu' ikke holde fingrene væk fra det her..

Måske kommer der update i morgen!

Smiley

Dasmessi
Gæst

« Svar #223: 01 Dec 2008, 15:43 »

Kan jeg godt forstå Cesc. Glæder mig meget til hvis der kommer updates igen! Peace

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #224: 01 Dec 2008, 16:41 »

Dejligt at høre Opstemt

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010